Nainti vai nuoleminen
Kysyin rouvalta kumman valitsisit jos vain saat toisen panon vai nuollennan? Hetken mietti ja pillun nuolemisen ottaisi, entä teillä?
Kommentit (265)
Voisin myös tyydyttää miehen suullani.
Eipä kaipaa kumpaakaan, ainakaan minulta
Exältä nainti kiitos. Toiselta mieheltä nuolenta kun pystyn ottaa. Ensin exälle ja sit toiselle.
Miksi haluaisi naida,jos ei siinä saa? Naiset on kummallisia, aina ajattelevat vaan sitä miestä. Ja mies itseään.
Nuolennan ottasin tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisi naida,jos ei siinä saa? Naiset on kummallisia, aina ajattelevat vaan sitä miestä. Ja mies itseään.
Nuolennan ottasin tietysti.
No ehkä haluaa saada ja antaa. Eikö se ole ihan normaalia ihmissuhteissa?
Nuolenta, jos saa samalla jotain sisäänsä vaikkei se olis muna. Oon miettinytkin, ettei haittaa vaikka puolisolle tulisi erektio-ongelmia vanhemmiten, koska suuseksi hänen antamaan on täydellistä. Yleensä aina nuolee ja sormettaa ensin mulle orkun, ja panee sitten. Kuulema pimppi tuntuu silloin parhaalle, ja tietysti voi ajatella vaan omaa nautintoa, kun mä olen jo ihan tajut kankaalla😄
Minun mieheltäni on erektio hävinnyt sairauksien ja lääkitysten takia. Ei ole lääkäreiltä apua löytynyt. Hän on kuitenkin todella taitava nuolemaan ja sormettamaan. Hän järjestää minulle orgasmin lähes päivittäin. Kuitenkin hän tietää kuluneilta vuosilta, että nussiminen on minulle tärkeää. Pidimme asiasta kunnon keskustelun ja päädyimme kysymään miehen työkaveria apuun. Hän jäi puoli vuotta aiemmin leskeksi, kun vaimo kuoli liikenneonnettomuudessa. Nyt tämä kaveri tulee noin kerran kuukaudessa perjantaina töiden jälkeen meille ja vietän hänen kanssaan viikonlopun. Mieheni on sen ajan mökillämme. Kaikki kolme ovat seuraavalla viikolla paljon tyytyväisempiä, minulla tosin vähän arka pillu.
Välillä, kuten just nyt, tekis mieli ihan hulluna nuolla. Oikein ikeniin sattuu kun haluaisin ihanan naisen tuohon eteen. Paras olisi jos saisi ekaksi ajella karvat. Kaikki tai edes suurimman osan, ja sit sohvalle jalat kattoon... Olis parta märkänä ja tuoksuisi viikon...
Suhteemme alussa minä otin mieheltäni suihin hyvinkin innokkaasti ja hän nuoli pilluani tosi halukkaasti. Myöhemmin jätimme suuseksin pois , lähinnä terveydellisistä syistä. Nykyisin käytämme vain käsiä/ sormia intiimialueiden hyväilyyn jonka jälkeen naimme.
Mä valitsen koska vaan yhdynnän kuin suuseksin.
Vierailija kirjoitti:
Mä valitsen koska vaan yhdynnän kuin suuseksin.
Yhdyntä ehdottomasti.
Aika selkeä homma. Nuolenta.
N40
Ei kumpaakaan, ainakaan sinulta, ap.
Ainakin suhteen alussa on tärkeätä päästä osoittamaan tunteet toista kohtaan, niin siksi haluisin rakastelua, kun se on enemmän molemminpuolista hyvää oloa tuottavaa. Mut luulisin, et jos olisi joku toinen tilanne, niin nuoleminen, kun en saa orgasmia yhdynnässä.