Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: suihinotto ja sperma

Vierailija
21.06.2009 |

ihan mielenkiinnosta kyselen että,

annatko miehen laueta suuhun?

jos, niin nieletkö?

miksi nielet/et niele?

Kommentit (215)

Vierailija
201/215 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä kyllä hämää nämä joita ällöttää niellä, mutta ottaa suuhun ja jopa pitää hetken suussa ja sitten sylkäsee ja kai huuhtelee suun?

Vähemmän se suussa on jos heti nielee ja syvälle kun tulee niin maista mitään...

En vain ymmärrä tota logiikkaa että kuljetaan mällit suussa muttei niellä kun ällöttää :D

No itse aina niellyt ja mihin vaan antanut tulla niin ehken ymmärrä...

Vierailija
202/215 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä saa laueta suuhun, kasvoille, rinnoille... ja jos laukeaa suuhun, nielen.

Kyllä miehellä kelpaa. Niin.. Olisihan se mukava edes joskus saada tulla suuhun.. tai ylipäätään saada suihinottoja hieman useammin, kuin kerran pari kuukaudessa jos silloinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/215 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kasvoille vaan naamalle. 😃

T: M33w

Vierailija
204/215 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kovimmat orgasmit olen saanut suuhun tullessa ja kun nainen samalla hieman pyörittää kieltään kun alan sykkiä hänen suussaan. Nieleminen kiihottaa varsinkin kun nainen ottaa yks kaks suihin jossain kielletyssä paikassa mutta jos ottaa suihin ja suuhun ei saa tulla tuntuu suikkari aivan " keskenjääneeltä"

Vierailija
205/215 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tämä sovinismitaistelija nostelee ikuvanhoja miehen nautintoon keskittyviä ja naisia polkevia ketjuja toinen toisensa perään (tämä ensimmäistä sarjaa).

Hanki elämä.

Vierailija
206/215 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopas, se poisti tästä välistä huonomman vastauksen jonka jo ehti kirjoittaa naisena esiintyen XD

Kiinni jäit!

Vierailija
207/215 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin vaimoni olin ollut aiemmassa suhteessa tosi estyneen naisen kanssa ja ottikohan suihin kerran tai jotain. No tämä uusi nainen sitten otti ekana iltana ihanasti suihin ja kiristi vain tahtia kun sanoin että olen tulossa. Sain tulla suuhun ja vielä nieli pyytämättä. Hetki meni siinä totutellessa että voi laueta suuhun, naamalle, rinnoille jne.

Vierailija
208/215 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä tämä sovinismitaistelija nostelee ikuvanhoja miehen nautintoon keskittyviä ja naisia polkevia ketjuja toinen toisensa perään (tämä ensimmäistä sarjaa).

Hanki elämä.

Miten tällaiset ketjut polkee naista? Kyllä minä ainakin tekisin mitä mies haluaa, jos mieskin tekee mitä minä haluan. Jos on terve ihmissuhde ja molemminpuolinen kunnioitus, niin luulisi olevan vain mukavaa tuottaa kumppanille nautintoa?

Vierailija
209/215 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä.

Miten tällaiset ketjut polkee naista? Kyllä minä ainakin tekisin mitä mies haluaa, jos mieskin tekee mitä minä haluan. Jos on terve ihmissuhde ja molemminpuolinen kunnioitus, niin luulisi olevan vain mukavaa tuottaa kumppanille nautintoa?

Olen samaa mieltä. Vaikka sillä hetkellä kun vaimo ottaa suihin mietin että hän on nyt tyydyttämässä minua niin kyllä annan hänen nauttia huomionkohteena olemisesta samalla mitalla. Toki se miltä tuntuu kun saa vapaasti laueta naisen suuhun, sitä ei pysty nainen varmaan ikinä ymmärtää.

Vierailija
210/215 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä.

Olen samaa mieltä. Vaikka sillä hetkellä kun vaimo ottaa suihin mietin että hän on nyt tyydyttämässä minua niin kyllä annan hänen nauttia huomionkohteena olemisesta samalla mitalla. Toki se miltä tuntuu kun saa vapaasti laueta naisen suuhun, sitä ei pysty nainen varmaan ikinä ymmärtää.

Tokkopa tuo  nyt paljoa eroaa siitä että nainen laukeaa miehen nuolemiseen.  Sitten joku vielä ihmettelee jos nainen haluaa ennemmin nuolemista kuin yhdyntää. 

Vierailija
211/215 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista nuollessa tulee nesteitä, toki syljen ja kaon ja kerron koko ajan kuinka se miestä alistaa. 

Oikeasti, ei se nieleminen ole paha asia.

Vierailija
212/215 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on vuodelta 2009... camaan?

Vierailija
213/215 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on vuodelta 2009... camaan?

Edelleen ajankohtainen.

Vierailija
214/215 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ottaisitko suihin. Spermat. 

Ja nielisitkö.

Olis kiva kokea sun kanssa seksiä 

Ja suihinottoa

Vierailija
215/215 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saa laueta suuhun ja joskus nielen. Mun mielestä jälkimaku muistuttaa raakoja karviaisia. Tulee muuten karsee jano.

Kurkusta tosiaan tulee tosi kuiva.