G: suihinotto ja sperma
ihan mielenkiinnosta kyselen että,
annatko miehen laueta suuhun?
jos, niin nieletkö?
miksi nielet/et niele?
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa laueta suuhun, kasvoille, rinnoille... ja jos laukeaa suuhun, nielen.
Kyllä miehellä kelpaa. Niin.. Olisihan se mukava edes joskus saada tulla suuhun.. tai ylipäätään saada suihinottoja hieman useammin, kuin kerran pari kuukaudessa jos silloinkaan.
Ei kasvoille vaan naamalle. 😃
T: M33w
Kaikista kovimmat orgasmit olen saanut suuhun tullessa ja kun nainen samalla hieman pyörittää kieltään kun alan sykkiä hänen suussaan. Nieleminen kiihottaa varsinkin kun nainen ottaa yks kaks suihin jossain kielletyssä paikassa mutta jos ottaa suihin ja suuhun ei saa tulla tuntuu suikkari aivan " keskenjääneeltä"
Täällä tämä sovinismitaistelija nostelee ikuvanhoja miehen nautintoon keskittyviä ja naisia polkevia ketjuja toinen toisensa perään (tämä ensimmäistä sarjaa).
Hanki elämä.
Katsopas, se poisti tästä välistä huonomman vastauksen jonka jo ehti kirjoittaa naisena esiintyen XD
Kiinni jäit!
Kun tapasin vaimoni olin ollut aiemmassa suhteessa tosi estyneen naisen kanssa ja ottikohan suihin kerran tai jotain. No tämä uusi nainen sitten otti ekana iltana ihanasti suihin ja kiristi vain tahtia kun sanoin että olen tulossa. Sain tulla suuhun ja vielä nieli pyytämättä. Hetki meni siinä totutellessa että voi laueta suuhun, naamalle, rinnoille jne.
Vierailija kirjoitti:
Täällä tämä sovinismitaistelija nostelee ikuvanhoja miehen nautintoon keskittyviä ja naisia polkevia ketjuja toinen toisensa perään (tämä ensimmäistä sarjaa).
Hanki elämä.
Miten tällaiset ketjut polkee naista? Kyllä minä ainakin tekisin mitä mies haluaa, jos mieskin tekee mitä minä haluan. Jos on terve ihmissuhde ja molemminpuolinen kunnioitus, niin luulisi olevan vain mukavaa tuottaa kumppanille nautintoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki elämä.
Miten tällaiset ketjut polkee naista? Kyllä minä ainakin tekisin mitä mies haluaa, jos mieskin tekee mitä minä haluan. Jos on terve ihmissuhde ja molemminpuolinen kunnioitus, niin luulisi olevan vain mukavaa tuottaa kumppanille nautintoa?
Olen samaa mieltä. Vaikka sillä hetkellä kun vaimo ottaa suihin mietin että hän on nyt tyydyttämässä minua niin kyllä annan hänen nauttia huomionkohteena olemisesta samalla mitalla. Toki se miltä tuntuu kun saa vapaasti laueta naisen suuhun, sitä ei pysty nainen varmaan ikinä ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki elämä.
Olen samaa mieltä. Vaikka sillä hetkellä kun vaimo ottaa suihin mietin että hän on nyt tyydyttämässä minua niin kyllä annan hänen nauttia huomionkohteena olemisesta samalla mitalla. Toki se miltä tuntuu kun saa vapaasti laueta naisen suuhun, sitä ei pysty nainen varmaan ikinä ymmärtää.
Tokkopa tuo nyt paljoa eroaa siitä että nainen laukeaa miehen nuolemiseen. Sitten joku vielä ihmettelee jos nainen haluaa ennemmin nuolemista kuin yhdyntää.
Naista nuollessa tulee nesteitä, toki syljen ja kaon ja kerron koko ajan kuinka se miestä alistaa.
Oikeasti, ei se nieleminen ole paha asia.
Aloitus on vuodelta 2009... camaan?
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on vuodelta 2009... camaan?
Edelleen ajankohtainen.
Hei ottaisitko suihin. Spermat.
Ja nielisitkö.
Olis kiva kokea sun kanssa seksiä
Ja suihinottoa
Vierailija kirjoitti:
saa laueta suuhun ja joskus nielen. Mun mielestä jälkimaku muistuttaa raakoja karviaisia. Tulee muuten karsee jano.
Kurkusta tosiaan tulee tosi kuiva.
Itseä kyllä hämää nämä joita ällöttää niellä, mutta ottaa suuhun ja jopa pitää hetken suussa ja sitten sylkäsee ja kai huuhtelee suun?
Vähemmän se suussa on jos heti nielee ja syvälle kun tulee niin maista mitään...
En vain ymmärrä tota logiikkaa että kuljetaan mällit suussa muttei niellä kun ällöttää :D
No itse aina niellyt ja mihin vaan antanut tulla niin ehken ymmärrä...