Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: suihinotto ja sperma

Vierailija
21.06.2009 |

ihan mielenkiinnosta kyselen että,

annatko miehen laueta suuhun?

jos, niin nieletkö?

miksi nielet/et niele?

Kommentit (215)

Vierailija
41/215 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siitä haltioissaan. Spermakaan ei haittaa suussa, mutten voisi niellä sitä yhtään.

Vierailija
42/215 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan ja kun hetken vielä purskuttelee sitä suussa niin hampaat ihanasti valkaistuu samalla !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/215 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma tyttöystävä ei ota ollenkaan suihin vaik kuin yrittäis vonkaa joka vähä harmittaa. yks pano otti monta kertaa ja nieli aina ja se tuntuu fantastiselta! Sitä haluis lisää ja paljon. ;)

Vierailija
44/215 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva 65 v

Vierailija
45/215 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä niele. Hyi, hyi.

Saattaisi oraalinen puoli loppua kokonaan sen jälkeen,jos kerrankin spermaa nielisin.

Vierailija
46/215 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies, joka opetti mut ottamaan suihin, opetti että suihinotto loppuu siihen, kun mieheltä tulee ja nielen. Mulla meni monta vuotta, ennenkuin kuulin, että kaikki naiset eivät nielekään! Enkä vieläkään tietäisi mitä muutakaan tehdä, sylkeä pois vai?

Kun mieheltä tulee, pidän huulet tiukasti kalun ympärillä. Mitä syvemmällä suussa (ei tarvi olla nielussa) kalu on, sen näppärämmin homma sujuu. Annan miehe ruikkia muutaman kerran ja nielaisen. En jää siis erityisesti pitämään spermaa suussa, ja näin sitä edes ehdi huomata! Sitäpaitsi eihän sperma ole mitään pahaa! Eikä sitä edes tule kovin paljoa, max 2-3 nielaisullista.

Mun miehet on kaikki arvostaneet suuresti tätä osaa suihinottossani, kuten myös koko imuttelua ;-) Tuntuu olevan aika harvinaista edelleen, että nainen nielee (ja niin mielellään) :-) Monet ovta kiitelleet tätä miestä, joka mulle suihinoton alkeet opetti.. ;-)

Miehet, teillä on suuri valta ja vastuu opettaa naisenne innokkaaksi suihinottajaksi. Yksi hyvä ja käsittääkseni toimiva juttu on, että näytätte itse, että ei se sperma pahalta maistu. Nainen voi antaa sen suustaan miehen suuhun ja mies nielee. Lähtee ennakkoluulot naisilta, uskoisin.

t. suihinottoa rakastava nainen ;-)

Nielen aina myös ja mielelläni. Rakastan suihinottoa eikä sperma maistu mielestäni pahalle. Ikinä en ole sylkenyt mälliä ja ajatuskin siitä että ryntäisin räkimään aktin päätyttyä kummastuttaa, minä kun en yökkimistä sietäisi mieheltänikään suuseksin jälkeen.

mira 83

Vierailija
47/215 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä papin aamenen jälkeen kaikki on toisin.EI OO EI TUU.

uskokaa vaan MIEHET.

Vierailija
48/215 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielet jos rakastat ja välität. Samoin miehesi nuolee nautinnolla ja imee nesteesi jos syvästi rakastaa. Vastavuoroisuutta siis. Ja kiinnostusta myös toisen nautinnosta, ei vain omasta!

Vierailija
49/215 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en myöskään nielisi. Jo ajatus siitä etoo.

Vierailija
50/215 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan ja nielen. Tuntuu vaan ihan luonnolliselta. En ole sellainen spermanrakastaja joka haluaisi maistella ja nuoleskella ja levitellä sitä joka puolelle, mutta ihan näppärästi sen kurkusta saa alas kun ei liikaa ala miettimään ja maistelemaan. Silloin sperma jopa ihan aavistuksen verran saattaa ällöttää, kun se roiskuu vaikka mahalle ja sitä tulee reilusti. Huomaamattomimmin siitä eroon pääsee nielemällä. Ei sillä, että se nyt olisi niin karmeaa että haluaa vaan päästä siitä eroon, mutta sanotaanko että nieltynä ei ällötä mutta nähtynä saattaa joskus ihan vähän ällöttää. Kätevämpää myös niellä kun ei tarvi siivoilla. On siinä vissiin jotain naisille mielihyvää tuottavia aineitakin :D (Muistan jostain lukeneeni...)

MUTTA ensinnäkään en tuntemattomalta ottaisi, se on selvä, ja voi muutenkin olla että ketä tahansa ei haluttaisi imeä (esim. jotain karvaista körmyäijää). Omaa miestä oli jotenkin heti hirveän luontaista imeä, vaikken edes ennen oikeastaan ollut (kunnolla) ottanut suihin :O Jotenkin automaattisesti osasin tehdä oikein, ainakin reaktioista päätellen. Sitten toiseksi joskus on kyllä lentänyt sivuunkin, jos mies on innostunut "panemaan suuhun". Siitä en pidä, vaan haluan itse päättää miten syvään otan ja miten otan. Joskus voi esim. närästää tai olla muuten öklö olo, silloin ei haluta suihin ottaa, mutta normaalitilassa kyllä.

Itse kun vielä oppisin nauttimaan siitä että minua nuollaan niin olisi kiva, mutta pääasia että saa itse ottaa suihin.

Vierailija
51/215 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummasti palaa muistiin että nainen voisi jopa ottaa kalun suuhun ja imeä sitä...

joskus 10 v sitten vaimoni teki kaikkea tuota. ei sen jälkeen.

Vierailija
52/215 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettaisi minun nielevän spermaansa.

Vierailija
53/215 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut satoja naisia, ja vain harvat ( noin 20 ) on ottaneet sperman suuhun. Ne jotka ovat antaneet tulla suuhun ovat tykänneet siitä, osa on jopa halunneet sitä. Väittävät että minun sperma maistuu hyvälle. Yleensäkään se ei ole ollut sperman maku joka on saanut naiset kavahtamaan suuhun ottoa vaan sperman koostumus: tarttuu muka ikeniin ja hampaisiin. Mutta rakastan naisia jotka rakastavat spermaa!

Vierailija
54/215 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut satoja naisia, ja vain harvat ( noin 20 ) on ottaneet sperman suuhun. Ne jotka ovat antaneet tulla suuhun ovat tykänneet siitä, osa on jopa halunneet sitä. Väittävät että minun sperma maistuu hyvälle. Yleensäkään se ei ole ollut sperman maku joka on saanut naiset kavahtamaan suuhun ottoa vaan sperman koostumus: tarttuu muka ikeniin ja hampaisiin. Mutta rakastan naisia jotka rakastavat spermaa!

ettei ne suhteet kovin vakiintuneita ole voinut olla. Itse en ainakaan ikinä ottaisi satunnaissuhteelta paljaaltaan suihin, joten ei tulisi kyseeseen myöskään sperman nieleminen. Silti vakituisessa suhteessa, kun ei ole suurta huolta taudeista, teen niin ja ihan mielelläni.

Vierailija
55/215 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni otan suihin ja nielen. Ei maistu juuri miltään mun suuhun ja on siistiä sekä helppoa. Mies tykkää.

Vierailija
56/215 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskan marjat nielemisellä ja suuseksillä oo mitään tekemistä rakastamisen kanssa. jos rakastat oikeesti viihdyt lopun ikää naimisissa uskollisena vihityllesi. rakkauteen kuuluu paljon muuta kuin suuseksi

Vierailija
57/215 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihin... katsotaanpa nieleekö vai ei... Mua ei haittaa vaikkaa ei niele... kunhan hoitaa loppuun saakka ja imeskelee lopuksi pitkään ja hartaasti...

Lopuksi voin antaa suuhoidon rouvalle ja perään jotain muuta... :)

Vierailija
58/215 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies 33v. Vaimo ottaa kyllä suihin monesti pyytämättäkin mutta ei halua spermoi suuhunsa, ei kuulema tykkää mausta, (kun siis joskus oon vahingossa lauennut suuhun ). Erään entisen hoitoni muistan erityisellä lämmöllä kun halus aina kun nähtiin ottaa poskeen ja nieli aina kaiken sperman!

Vierailija
59/215 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä otan suihin ja mielelläni, kuuluu meillä aika vakiona esileikkiin ennen yhdyntää. Ja useimiten mies laukeaa jo ensimmäisen kerran suuhuni. Ja nielen kaiken sperman mikäli pystyn. Välillä tuppaa tulemaan niin paljon ja nopeasti etten pysty tai kerkeä. Ne ylimääräiset sitten valuvat poskia\kaulaa pitkin pois. Ihana tunne kun mies laukeaa ja tuntee sen sykkivän kalun pumpaavan lämmintä spermaa suuhun. Omat paikat kostuvat siinä ihan läpimäräksi. Jonka mies taas nuolee nautinnossaan pois. Ja sen jälkeen siirrytäänkin nauttimaan rakastelusta.

Vierailija
60/215 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan laueta suuhun. sperma ei mielestäni maistu mitenkään erityisen pahalta. Ehkä jotenkin päinvastoin. Ei se mitään varsinaista herkkua ole, mutta en ymmärrä sitä vaahtoamista sen kamaluudesta.

Jos haluaa asian hoitaa "siististi", nieleminen on se helpoin tapa. Seurusteluaikoina mieheni kanssa tätä tehtiin lukemattomia kertoja autossa.