Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: suihinotto ja sperma

Vierailija
21.06.2009 |

ihan mielenkiinnosta kyselen että,

annatko miehen laueta suuhun?

jos, niin nieletkö?

miksi nielet/et niele?

Kommentit (215)

Vierailija
81/215 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mies ole sitä kyllä ihmetellytkään. Vai jätänkö tekemättä jotain tärkeää?

Vierailija
82/215 |
18.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa laueta suuhun nykyään, kauan kyllä piti harkita asiaa (5vuotta)

en niele, en pysty.

en niele koska jo pelkkä sperman suussa olo on vähän extreme toimintaa mulle.

ei siksi että itse sperma olisi ällöttävää tai pahaa. no ei se kyllä mitään erityisen hyvääkään ole, mutta pelkään kaikkia hyönteisiä ja matoja sun muita nilviäisiä ja ajatus miljoonista siittiöistä mun suussani on tosi hurjaa!

ajatuskin siitä kuinka ne luikertelee pitkin suuta...yyyyyäk!!

ennen suihinottoa joudun vähän "psyykkaamaan" itteeni ja kun mies on lauennut ei saa ajatella mitään, äkkiä vaan pesulle.

suihinotto on kyllä miehelle sen verran ihanaa että hänen takiaan sen voin silloin tällöin tehdä, ja tottapuhuen se muna suussa saa kyllä omankin jalkovälin kostumaan...lopputulos vaan on vähemmän kiva =)

Mutta nykyään pystyn jo nielemäänkin, ja aina on suuhun saanut tulla. Se on musta itsestäni vaan niiiin kiihottavaa. Useimmiten kai menee niin, että nielen osan ja osa valuu ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/215 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu että ette itse saa tarpeeksi suuseksia, niin syy voi helposti olla siinä naiset, että ette pese sitä pilluanne tarpeeksi. pillu maistuu huomattavasti pahemmalta kui suihkunraikas kyrpä, voisin olettaa. pitäkää paikkanne siistinä niin ehkä se mieskin voi sitten tunteella lipasta sitä pilluanne.

Voi olla toinenkin syy, miksi mies antais teille suuseksiä, jos oma suihinottotyylinne on aivan perseestä?

Vierailija
84/215 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis mies ja minusta on ihan hömppäjuttua nuo "mieheni ei edes halua suuseksiä". Kyllähän joka mies nyt suihinottoa haluaa.. Ja valitettavan moni mies etsii myös kodin ulkopuolelta sitä mitä kotoa ei saa.

Eri asia sitten on että nieleekö, vai sylkeekö pois. Minusta tuolla ei niin ole merkitystä, eikä miehen tarvitse välttämättä edes laueta suuhun vaan hoituuhan tuo myös jotenkin muutenkin..

Mutta kyllähän se miehessä tietynlaista respectiä herättää rouvaa kohtaan, jos tämä kursailematta antaa laueta suuhunsa ;)

m39

Vierailija
85/215 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis mies ja minusta on ihan hömppäjuttua nuo "mieheni ei edes halua suuseksiä". Kyllähän joka mies nyt suihinottoa haluaa.. Ja valitettavan moni mies etsii myös kodin ulkopuolelta sitä mitä kotoa ei saa.

Eri asia sitten on että nieleekö, vai sylkeekö pois. Minusta tuolla ei niin ole merkitystä, eikä miehen tarvitse välttämättä edes laueta suuhun vaan hoituuhan tuo myös jotenkin muutenkin..

Mutta kyllähän se miehessä tietynlaista respectiä herättää rouvaa kohtaan, jos tämä kursailematta antaa laueta suuhunsa ;)

m39

Ihan täsmälleen samaa mieltä. Oma kultani ei tapaa suihin ottaa, erikseen pyydettäessä kyllä, mutta ei muuten. Eikä kyllä oikein osaakaan, tai sitten ei vaan huvita osata. En nyt sen takia vieraisiin olisi lähtemässä, mutta jos jotain entisestä elämästä pitää kaivata niin kunnon suihinottoa.

Ehkä se on joillain naisilla vaan asennevamma, ei nappaa tuottaa mielihyvää partnerilleen, vaan luulee riittävän kun itse saa esileikkinä kielihoidon ja sitten antaa vastalahjaksi pillua?

Vierailija
86/215 |
09.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis mies ja minusta on ihan hömppäjuttua nuo "mieheni ei edes halua suuseksiä". Kyllähän joka mies nyt suihinottoa haluaa.. Ja valitettavan moni mies etsii myös kodin ulkopuolelta sitä mitä kotoa ei saa. Eri asia sitten on että nieleekö, vai sylkeekö pois. Minusta tuolla ei niin ole merkitystä, eikä miehen tarvitse välttämättä edes laueta suuhun vaan hoituuhan tuo myös jotenkin muutenkin.. Mutta kyllähän se miehessä tietynlaista respectiä herättää rouvaa kohtaan, jos tämä kursailematta antaa laueta suuhunsa ;) m39

Rouvanne ottavat suihin loppuun saakka....eri asia keneltä. Omalle kohdalleni on sattunut kymmeniä rouvia, jotka ovat sanoneet ettei omalta ukolta suihin otto edes kiinnosta. Mutta... niin arvaatte lopun.

Taatusti kiinnostaa ja loppuun saakka.

Vierailija
87/215 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei silloisen rakastajattareni kanssa ollut muuta paikkaa seksille kuin hänen autonsa. Emme ehtineet silloin edes vielä yhdyntään kertaakaan, kun hän halusi maistaa kulliani, pidellä sitä suussaan. Aluksi vähän hämmennyin, mutta ihanalta se rupesi tuntumaan. Ja kun hän vielä alkoi kädellään hieroa ja puristella vartta samalla kun imi terskaa, niin tulin niin että silmissä kipunoi!

Hän ei niellyt lastia, vaan valutti sen reidelleni. Auton lattialta löytyi sukka, johon homma pyyhittiin. Myöhemmin tämä ihana naikkonen kertoi käyttäneensä tätä sukkaa ja sen tuoksua kiihotusleluna.

Parhaita seksimuistoja ikinä!

Vierailija
88/215 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään imeä kyrpää laukeamisen jälkeenkin, jolloin mies ihan tärisee ja silloin on muutaman kerran tullu pissasuihku suuhuni. Se todella saa mut märäksi. Ja yhtäaikaa kun sormi on miehen peräaukossa kun mies laukeaa, niin ulostetta tuntuu työntyvän sormea kohti suolen sykkiessä. Otan sormen yleensä sit suuhuni.

Vierailija
89/215 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot tytöt kerto, että spermassa on nuorekkuutta lisääviä ainesosia.

Jotean totta munassa nielen. Ja muutenkin: mitä iloo pois sylkemisestä on, se illottava maku on jo suussa. Myöhästä rypistää siinä vaiheessa

Vierailija
90/215 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään imeä kyrpää laukeamisen jälkeenkin, jolloin mies ihan tärisee ja silloin on muutaman kerran tullu pissasuihku suuhuni. Se todella saa mut märäksi. Ja yhtäaikaa kun sormi on miehen peräaukossa kun mies laukeaa, niin ulostetta tuntuu työntyvän sormea kohti suolen sykkiessä. Otan sormen yleensä sit suuhuni.

ei yhtään trolli, ei : D

Mut ihan hauska : D

Vierailija
91/215 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laueta suuhun, ääääk

samoin minäkin huudan, kun 3 viikon sisällöt saan suuhuni

Vierailija
92/215 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi? Koska tavata maistuu niin kamalalta!! Suolaisen makeaa, ällöä lientä...yökkään melkein jo pelkistä touhutipoistakin.

en myöskään pysty! :) Jo ne touhutipatkin saavat melkein oksentamaan.. Joskus annan miehelle ensin paljaalteen ja sitten vähän ennen kuin laukeaa niin laitetaan kortsu niin saa laueta suuhun.

Vierailija
93/215 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihanaa ,kun imen poikaystäväni kovasti seisovaa kullia siihen asti ,että hän laukeaa suuhuni !Parin tunnin jälkeen naidaan ihan oikein !

Vierailija
94/215 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihanaa ,kun imen poikaystäväni kovasti seisovaa kullia siihen asti ,että hän laukeaa suuhuni !Parin tunnin jälkeen naidaan ihan oikein !

Eräs vähän huono ihoinen Nainen pyysi runkkaamaan hänen kasvoilleen koska spermassa on jotain alkuainetta jolla on lääketieteellisesti saatu hyviä tuloksia ihon hoitoon ! En tiedä - mikä on tulos -mutta ei ainakaan pahemmaksi voi tulla !!!

Vierailija
95/215 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille niille naisille jotka eivät tykkää suihinotosta oletteko kokeilleet kortsun kanssa? Jos ei edes kumin kanssa innosta niin mikä sitten innostaa? Ehkä kannattaisi vaihtaa kumppania?

Vierailija
96/215 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä naiset näyttäisivät jakautuvat kolmeen kastiin: yksi haluaa välttämättä niellä aina (ehkä spermassa on jotain joka saa kyseisen naisen siitä riippuvaiseksi?), toinen antaa tulla suuhun, mutta sylkee pois ja kolmas ottaa kyllä suihin, mutta ei halua lastia suuhun.

Tietysti neljäs ei halua suuseksiä lainkaan, mutta nämä ovatkin jo melko harvassa.

Vierailija
97/215 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harvoin otan suihin, ja mun suuhun ei laueta! Tiedän että tuntuu miehestä hyvältä, mutta jotenkin hänkin minua ymmärtää eikä asiaa "tyrkytä". Jostain syystä mua alkaa oksettamaan se suussa ja jos vielä saavutus sinne lisäksi niin... ei hyvä tavaton sentään!!!

Ihme, että sinulla on edes mies. Taidat olla +50 ritva jostain pertunmaalta, jonka päähän on hakattu uskonto ja siveys niin tiukkaan, että miehesi kannattaisi käydä naimassa naapurin Annia tai vastaavaa. Tiedä vaikka tekisikin. Itse mielelläni lutkuttaisin miehesi kalua ja nielisin kaikki spermat ilomielin. Taidanpa tulla hakemaan heti hänet pois tuollaisen noidan luota. Kerrothan kulta osoitteesi niin "tulen" pikapikaa ;).

Vierailija
98/215 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni on tosi hyvä ottamaan suihin ja en yleensä laukea helposti joten joka rakastelukerta en saa orgasmia,henkisesti kylläkin.Mut parasta on saada laueta suuhun ja vielä imee senkin jälkeen niin meinaa taju lähteä..Sitten saan naisen suusta spermaa omaan suuhuni ja se on herkkua.

Vierailija
99/215 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos antaa niin saakin.,kyllä se naisellekin saattaa tuntua hyvältä

Vierailija
100/215 |
23.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ilman muuta suuhun! Annan laueta myös syvälle takapuoleeni.