Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurkutus suihin otossa, kysymys naisille.

Vierailija
21.06.2007 |

En ymmärrä kun naiset ottavat suihin, niin miten kykenette tunkemaan peniksen kurkkuun saakka??? Eikö se aiheuta oksennusrefleksin?

Miehen näkökulmasta (nimen omaan NÄKÖkulmasta) suihin otto on seksissä kyllä namia. Itse pidän eniten kun terskanpäätä imetään kuin jäätelötuuttia. Makunsa kullakin.

Mutta vastatkaa naiset tuosta kurkkuhommasta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaalta tuntuu kun terska painuu kurkkuun.

Vierailija
2/12 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitolaji ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vaati nuorena paljon harjoittelua, kun oksennusrefleksini on muutenkin aika herkkä. Mutta en voi vieläkään antaa laueta suoraan nieluun vaan mieluumin keskemmälle suuta.

N31

Vierailija
4/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kyllä syvälle asti, mutta omasta valinnastani. Turn off, jos mies ottaa päästäni tai hiuksistani kiinni ja vänkää itse. Näin tapahtui joskus aiemmassa suhteessa ja nykyinen yritti myös. Se sessio oli finito sillä erää.

Vierailija
5/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2007 klo 14:29"]

En ymmärrä kun naiset ottavat suihin, niin miten kykenette tunkemaan peniksen kurkkuun saakka??? Eikö se aiheuta oksennusrefleksin?

Miehen näkökulmasta (nimen omaan NÄKÖkulmasta) suihin otto on seksissä kyllä namia. Itse pidän eniten kun terskanpäätä imetään kuin jäätelötuuttia. Makunsa kullakin.

Mutta vastatkaa naiset tuosta kurkkuhommasta.

[/quote]

Ongelmasi kupletin juonen kerrot ihan itse viestisi kqhdessa ensimmäisessä sanassa:En ymmärrä.

Kuinka hitossa saamattomat ja  ilman olevat tyypit täällö ongelmoi seksiin liittyvistä asioista.

Vierailija
6/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksen asettelu on syrjivä, koska se on suunnattu pelkästään naisille.

Itse olen mies, ns. syväkurkku. Koska olen mies tiedän miten haluaisín miten minulta otetaan suihin ja samalla sen miten suihin otetaan. Syväkurkussa oleellista on rentous ja se miten páksu kulli on. Syväkurkku pitkään suoritettuna ärsyttää suuta ja kurkkua sekä suihinotettavalta se ei tunnu mukavalta pitkään suoritettuna

Vierailija
7/12 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ainakin tykkää kun otan kalun kokonaan suuhuni ja mitä syvemmälle niin sitä paremmalta kuulema tuntuu. välillä yökkäyttää kyllä mut mitäpä ei kultansa nautinnon eteen tekis ;) ja sitä paitsi rakastan ottaa suihin!;)

Vierailija
8/12 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mielelläni suihin, mutta en koskaan ' kurkkuun asti' . Keskiverto kaluja, ja suunnilleen puoleenväliin imen - miehet ovat kyllä aina tykänneet, en tiedä tykkäisivätkö vielä enemmän, jos ihan syvälle ...

Vierailija
9/12 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim selinmakuulla pöydällä ja mies seisoo niin menee tosi syvälle.

Vierailija
10/12 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies vaan yrittää väkisin tunkea syvemmälle. Yöks!

Vierailija
11/12 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tunkee väkisin kalua suuhun / päästä tiukasti pitäen ohjailee liikaa!

Vierailija
12/12 |
22.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökäyttää, mutta ajattelee vaan muuta. Aivan mahtavaa kun mies oikein ulahtaa, kun tunkee kurkkuun asti....nam

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme