G: suihinotto ja sperma
ihan mielenkiinnosta kyselen että,
annatko miehen laueta suuhun?
jos, niin nieletkö?
miksi nielet/et niele?
Kommentit (215)
En niele, kun ajatus ei tunnu kivalta. Ei meiskään meikäläisen nesteitä suuseksin aikana niele :)
Mä ite ainakin tykkään säännöllisesti ottaa mieheltäni suihin, nautin siitä itsekkin. Laukean yleensä myös.. Ja, kyllä, nielen aikaan saannokseni=), mielelläni. Miksi ei????
ja hänen kaluaan, hajuaan ja makuaan.
Mies saa laueta suuhuni, jos tahtoo.
Nielen sperman.
N44
Täytyy sanoa sen verran, että vasta tämän miehen kanssa nielen. (Paitsi joskus nuoruudessa kännipäissä). Koska rakastan häntä, voin hyvin niellä hänen spermansakin.
Toiset miehet eivät malta olla paikallaan vaan haluavat työnnellä suuhun. En yökkäile helposti, mutta lauetessaan miehen pitäisi kyllä olla paikallaan.
Toiset miehet eivät malta olla paikallaan vaan haluavat työnnellä suuhun. En yökkäile helposti, mutta lauetessaan miehen pitäisi kyllä olla paikallaan.
Kuinkahan moni nainen lauetessaan malttaa olla paikallaan ;)
Mä tykkään ottaa suihin kun tunnen ja näen että mies todellakin nauttii siitä ja tietysti annan laueta suuhun ja myös nielen (ei ole pahan makuista) ja minun mielestä se ei ole mitenkään alistavaa...tykkään myös siitä kun mies tulee rinnoille/kasvoille.
Jos ehdin oksentaa ennen kuin mies tulee niin sitten EN niele. Jos selviän oksentamatta niin sitten sillä ei ole niin väliä.
ihan mielenkiinnosta kyselen että, annatko miehen laueta suuhun? jos, niin nieletkö? miksi nielet/et niele?
Suihinotto on ihan mielettömän ihanaa, ja nielen aina, ellei mies halua laueta esim. rinnoille. Ihanteellisinta olisi, jos aloitan itse imuttelun, polvillaan miehen edessä, ja homman edetessä mies pitää päästä kiinni ja lykkii suuhun. Ihanaa kiusoitella miestä nuolemalla kalun vartta, imemällä hitaasti ja välillä suulla hyväillä kasseja.
Itsellä nykyinen vaimo otti alku aikoina suihin, ja nieli, mut jäänyt nykyään melkein kokonaan pois, ja kun otin asian esille, niin vastaus oli: kaikki naiset ottaa suhteen alus, mutta ei siitä kukaan tykkää..eli nyt sitä ollaan naimisissa + lapsi, ja suihinottoa about 1.kerta/vuosi.. ja jos koitan vihjailla edes asiaan päin, niin kuulemma painostan, joten ei tartte edes puhua nykyään asiasta.. tosin en kyllä anna itekkään suu seksiä.. ennen annoin vähän väliä...ja muutenkin touhusin "apuvälineiden" kanssa, koska halusin antaa nautintoa.. mut nykyään niin halvalla nussittu olo, et ei nappaa yhtään....
kyllä esinahkaa pitää vedellä kunnolla loppuun asti, vaikka laukeaisikin suuhun. Jos vetely tai imutus loppuu kesken, kaikki on pilalla.
Kuinkahan moni nainen lauetessaan malttaa olla paikallaan ;)
Minun mielestäni sperman suuhun otto on ihan ok.Harrastamme usein ryhmäseksiä siten,että on useampi mies ja yksi nainen.Usein makaan naisen alla ja kaverit nussivat takaa päin.Laukeavat ja sperma valuu suuhuni.Maistuu hyvältä yhdessä naisen eritteiden kanssa.Otan kyllä muutenkin toiselta mieheltä spermat suuhun,ei ollenkaan pahaa.
Meillä yleensä seksisessio päättyy siihen, että mies laukeaa suuhuni. Nielen kyllä, koska se ei ole niin sottaista. Ja onhan se ihanaa puuhaa, vaikkei se kama mitään superherkkua olekaan.
ihan mielenkiinnosta kyselen että,
annatko miehen laueta suuhun?
jos, niin nieletkö?
miksi nielet/et niele?
hienoa kun hoidat hommat kunnolla!
kaikki haluaa saada kunnon orkut!
Mieheni on ehdottanut, mutta en halua. Ajatuskin kullista suussani aiheuttaa yökkäyksen.
(Ja mieheni ei koskaan ole edes ehdottanut, että antaisi minulle suuseksiä, joten eiköhän tasoissa olla.)
Vaikka olen itsekkin mies, haluan miehen laueta suuhuni. Tuntuu ihanalta kun lämmin sperma syöksyy suuhun, suosittelen
Koska ois jotenkin tunnelma pilalla, jos pitäis mennä heti sylkemään se lavuaariin. Enkä tykkää valutella, kun se on epäsiistiä. Plussaa vielä sekin, että muutama vuosi sittenhän julkistettiin tutkimus, jonka mukaan spermassa on kaikenlaisia terveydelle hyvää tekeviä ainesosia.
Sperma kannattaa niellä mahdollisimman pian, koska maku muuttuu vähän ajan päästä epämiellyttäväksi.
otan mielelläni suihin, mutten niele lähes koskaan. Sperman maku sekä haju saa minut yökkimään, näin on aina ollut. Usein ohjaan spermat rinnoilleni.
t. nainen 24v.
Miten tuommoselle miehelle on osunut tuollainen nainen. Häpeäis mies vähän. Oli edellisessä suhteessa tiukassa seksi, vaikka kuinka lipsutti ja teki aloitteita. Alko jo epäilyttämään että tätäkö se on pariskunnilla. Nyt uudessa suhteessa ja kun molemmat pitää toisista, ei tarvi harmitella. Molemmat tekee aloitteita. Naiseni tykkää ottaa suihin omasta aloitteesta, minä en estele. Hän ottaa loppuun asti, muttei niele. Se ei haittaa kun ei hätäile tyhjäämää. Onpa antanut maistaisetkin. Vastavuoroisesti kyllä olen aina valmis nuolemaan, ja mehut olen saanut suuhuni minäkin. Se vasta tekee hyvää. Ihmetyttää, että miksi olla yhdessä jos normi seksi jo iljettää.
Me ainakin nautitaan.
Jollain kirjoittajalla (heitä ei ole näemmä useampia kuin yksi) on jonkinlainen fetissi jonka mukaan nainen "tahraa" itsensä niellessään spermaa. Kyseessä on kenties sama tyyppi joka levittää mitä uskomattomimpia juttuja anaaliseksin vaaroista. Katkeruus ja kateus vievät kalatkin vedestä...