Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinun terveystietosi on kauppatavaraa etkä voi estää sitä millään

Vierailija
23.02.2026 |

Kaikki mitä Kantaan kirjataan sinusta on myytävissä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ea9082ad-2f1f-4f7b-b8d0-8085de39861b

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyötyivätkö Kelan sosiaaliturvan käsittelijät hakijoiden tietojen vuotamisesta?

Vierailija
2/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa. Ketkä kaikki nyt tietää esim peräpukama vaivani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pinppi on kauppatavaraa etkä voi estää sitä!

Vierailija
4/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Vierailija
5/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pinppi on kauppatavaraa etkä voi estää sitä!

Kyllä siellä haaroissasi on edelleen on penis vaikka kuinka unelmoisit siitä että sulla on pillu. 

Vierailija
6/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhteiskunnan varaosa miljoonakuusisataakaksi, en yksilö. Mitä enemmän on velvollisuuksia, sitä enemmän on valtaa. Jokainen voi irtisanoutua yhteiskunnasta, jos uskoo pärjäävänsä.

Vierailija
7/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen olisi ollut miljoonääri ja julkkis niin tilanne olisi varmaan toinen. Kun olet köyhä ja kipeä niin kaikki terveystiedon on muiden nähtävillä.

Vierailija
8/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta niistä tiedoista pitäisi edes maksaa jotain asianomaiselle henkilölle, kenen tietoja ne ovat. Ei se käy että jotkut muut korjaavat taloudellisen hyödyn niistä vain itselleen!!

Vierailija
9/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yhteiskunnan varaosa miljoonakuusisataakaksi, en yksilö. Mitä enemmän on velvollisuuksia, sitä enemmän on valtaa. Jokainen voi irtisanoutua yhteiskunnasta, jos uskoo pärjäävänsä.

Miten irtisanoutuminen tapahtuu?

Vierailija
10/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta niistä tiedoista pitäisi edes maksaa jotain asianomaiselle henkilölle, kenen tietoja ne ovat. Ei se käy että jotkut muut korjaavat taloudellisen hyödyn niistä vain itselleen!!

Sinullakin on mahdollisuus ostaa ne tiedot, ja tehdä niillä rahaa. Mutta raha ei taida kiinnostaa sinua tarpeeksi? 

Vierailija
11/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten irtisanoutuminen tapahtuu? / Ihminen saa vapaasti kadota. Sanoa irti asuntonsa, pankkitilinsä, jne. 

Vierailija
12/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinullakin on mahdollisuus ostaa ne tiedot, ja tehdä niillä rahaa. Mutta raha ei taida kiinnostaa sinua tarpeeksi? 

No en kai minä nyt omia tietojani osta, idiootti! En halua niitä kyllä myydäkään!!! Mutta jos joku kerran myy niitä kysymättä minulta mitään, mielestäni se on rikollisluontoista varastamista, jollei minulle makseta niistä jotain osuutta, 80% ja myyjä saisi enintään 20%.

Vierailija
13/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä käärmesalvatyyppejä riittää viemän tyhmien rahat. Miksi ihmiset eivät näe selvää huijausta?

Vierailija
14/14 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen on mahdollista vain rikkaille. Suomessa kansalainen on sosialistien omaisuutta jota voidaan kaupata miten halutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän