Kummallisia kysymyksiä, joita et kehtaa "livenä" kysyä?
Listataanko sellaisia hieman noloja kysymyksiä, joita aikuisten ei oleteta esittävän? Muut palstailijat, jotka asioista jotain tietävät, saavat sitten valaista meitä vähäosaisia... :)
Minä aloitan:
- Mitä on juurihoito?
- Mitä oikeastaan tarkoittaa käsite "tyylikäs"? Esim. "Sulla on tosi tyylikäs laukku."
- Mihin käytetään sitä kummallista colognea, jota on pullossa joidenkin kauppojen sovituskopeissa?
Eli juu, olen ihan pihalla kaikesta. Kiitos vastauksista.
Kommentit (197)
ja kovasti pökki kanasia.
Keskellä kaupungin hulinaa vielä, huvitti
Elokuvien ohjaajat ja käsikirjoittajat ovat nykypäivänäkin vielä pääasiassa miehiä (joista vielä moni on joskus nuorempana ollut nimenomaan ujo poika). Ja tuo on miehinen fantasia. Nainen heittäytyy tarjolle, miehen ei tarvitse tehdä mitään aloitetta tai ottaa mitään emotionaalista riskiä tulla torjutuksi.
Toki tätä ei nykyään enää juuri ikinä näe. Sen sijaan televisio vilisee patologia-aiheisia ohjelmia, joissa yleensä harrastetaan ahkerasti alastomia, hyvännäköisiä naisruumiita. Lisäksi nuorten tyttöjen kanssa seksin harrastamisen hekumointi on piilotettu sarjoissa seksuaalisen hyväksikäytön kauhisteluun, jota sitten tehdäänkin lähes joka ohjelmassa. Oikeasti se on vaan tapa päästä laillisesti fantasioimaan juuri siitä asiasta mitä kauhistellaan. Toinen vastaava ovat moraalisaarnaohjelmat nuorten itäblokin tyttöjen hyväksikäytöstä, joissa hyväksikäyttöä kuvataan oikein huolella. Yhdessäkin tällaisessa ohjelmassa piti varoittavana esimerkkinä näyttää ihan jokaisen seksiorjaksi joutuneen tytön rinnat. Ja kaikenmaailman seksuaalista riistoa kuvaavia kohtauksia näytettiin oikein hidastettuina, että kaikki varmasti näkisivät mahdollisimman tarkasti miten hyi hyi kamalaia asioita niille tytöille tapahtui.
ihan just niillä ulostuslihaksilla, eikä kumpaankaan ponnistusvaiheeseen mennyt kuin muutama minuutti.
ni oon miettiny että kun siinä niin kovasti ponnistellaan ni eiks siinä sitten voi tulla paskat samalla? En o kehannu kysyä ku ei siitä kukaan oo koskaan sanonu mitää...
menee kyllä ihan reisille jos ponnistat samoilla lihaksilla kuin ulostaessa. Isoilla vatsalihaksilla ponnistetaan.
lesbo haluaa jotakin naista, siis seksuaalisesti, niin mistä hän fantasioi, millaisesta seksistä?
Ei niin, mutta mutkaista tietä se tarkoittaa
Nimismiehen kiharat ovat hiekka- ja sorateiden ilmiö, täristävää, epätasaista peräkkäistä kuoppaa. Mutkien kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Meillä isä sanoi "vallesmannin kylkiluut", onkohan tuossakin alueellisia eroja? Isä oli suom.-ruots.
Miehillä se lie sama mihin suuntaan pyyhkii. Mutta miten pyyhitte? Vetelettekö paperilla vakoa pitkin kunnes paperiin ei jää jälkiä, vai "kaivatteko" paperilla hieman peräaukkoa? Pyyhittekö istuvillaan, vai seisten?
ei usko ansaitsevansa parempaa.
Miksi nainen kestää ihan äärimmäistä kohtelua mieheltä, roikkuu tässä, vaikka ansaitsisi parempaa? Antaa pettää, loukata, haukkua ym. Silti ulospäin esittää, että kaikki on hyvin.
Kertokaa mulle :(. t. ystävä, joka ei jaksais
Jos ei vedä esinahkaa taakse virtsatessa, niin kyllä roiskuu mihin sattuu. Kun olen ympärileikattu, niin osuu mihin pitääkin. Maissa (esim. Israel) joissa miehet ympärileikataan, ovat wc tilatkin siistimpiä, ei ole läheskään niin paljon lattialle päästelty. Jotkut miehetkin istuu virtsatessa, tai kyykistyy alemmas.
että kakalla käytyä, pyyhitään edestä taaksepäin ja pissalla käytyä takaa eteenpäin. Näin siksi, ettei emättimeen mene pissaa eikä kakkaa....
kun en halua, että peräaukon seutuvilta siirtyy bakteereja, ulostejäämiä tms. emättimeen päin. Tästä syystä pissakin käsittääkseni kuuluisi oikeaoppisesti pyyhkiä edestä taakse.
Pissassa ei ole mitään sellaista, mikä voisi olla vahingollista emättimen suuaukolle joutuessaan.
en kai mä pissaa pyyhkiessä vedä peräaukolta asti vaan ihan siitä virtsaputken aukolta eteenpäin.
Jos ei vedä esinahkaa taakse virtsatessa, niin kyllä roiskuu mihin sattuu. Kun olen ympärileikattu, niin osuu mihin pitääkin. Maissa (esim. Israel) joissa miehet ympärileikataan, ovat wc tilatkin siistimpiä, ei ole läheskään niin paljon lattialle päästelty. Jotkut miehetkin istuu virtsatessa, tai kyykistyy alemmas.
että kun mies käy kakalla ja vehje roikkuu siinä edessä, osuuko kakka siihen? Varsinkin jos kalu on pitkä? Vai piteleekö mies sitä sivulla vessassa? En kehtaa kysyä edes mieheltäni tätä :D
Hän kertoi kakkaavansa niin, että vehkeet roikkuu siellä pöntössä. Ei kuulemma roiskeita vehkeisiin tule. No tämä asia nyt selvis, mutta mies ei jättänyt siihen vaan kertoi, että joskus kun seisoo, niin silloin se tietysti on siinä jalkojen yläpuolella...WTF..????
Minä kysyin, että ihanko oikeesti sinä paskot kulli pystyssä, niin mies sanoi, että joskus on pakko. Jos on aamuseisokki ja paskattaa, niin ei se käskemällä siitä laskeudu..
No niin ja minä en voi koskaan poistaa mielikuvaa munapystyssä paskovasta miehestä..=/
En ihmettele että miehet pitää meitä naisia ihan kaheleina jotka kysyy mitä ihmeellisimpiä kysymyksiä vauvapalstan innoittamana. =) =)
Ja itsekin siis kysyn mieheltäni joskus jotain. Pyörittelee päätään kun kerron mistä keksin moisen utelun aiheen...
Kaupungilla näkee tätä joskus, saako lähimmästä talosta huumeita tai jotain?
Ihan livenä olen todistanut kukon ja kanan pariutumista sekä hanhien ja ankkojen. Ankoilla varsinkin on melkoinen jortikka. Sitten lähes hukuttavat eukkonsa kun vedessä könyävät selkään.
Linnut hoitaa homman nopeasti ei siinä mitään tunnin nylkytystä tarvita. Siemenet pesään ja menoksi.
Miksi homoissa yleensä toinen on feminiinisempi ja toinen maskuliinisempi? Varsinkin lesboissa. Jos pitää naisista niin luulisi pitävän näteistä, kauniista ja naisellisista naisista eikä mieheltä tai pojalta näyttävästä naisesta.
Tuttavina on minullakin homoja ja lesboja mutta ei kehtaa kysyä.
se kukko vaikuttaa siihen että niistä munista tulee tipusia..
Verikulli ja lihakulli. Veri kulli on se löysänä pieni esinahan sisässä oleva napero, joka voi olla (tai voilla olematta) juhlakunnossa iso. Lihakulli taas ei välttämättä muuta paljokaan kokoaan erektiossa, jäykistyy tietysti sekin. Lihakulli siis on velttonakin iso.
Mahtava tieto, tämä helpotti minuakin. Minäkin olen käynyt paljon yhteissaunoissa ja nähnyt miehiä, joilla lerssi on kuin hookoon sininen ja niitä, joilla on pelkkä nysä karvojen seassa.
itse laittanut merkille että iso vehje ei paljoa juhla kunnossa kasva kuin taas pieneltä ja onnettomalta näyttävä voi olla ihan kunnon kokoinen erektiossa!
usein nivusissa olevat ihonystyrät joista tiuksati puristamalla tulee vähän valkoista töhnää? Samoja on nännin ympärillä :(
Elokuvien ohjaajat ja käsikirjoittajat ovat nykypäivänäkin vielä pääasiassa miehiä (joista vielä moni on joskus nuorempana ollut nimenomaan ujo poika). Ja tuo on miehinen fantasia. Nainen heittäytyy tarjolle, miehen ei tarvitse tehdä mitään aloitetta tai ottaa mitään emotionaalista riskiä tulla torjutuksi.