Kummallisia kysymyksiä, joita et kehtaa "livenä" kysyä?
Listataanko sellaisia hieman noloja kysymyksiä, joita aikuisten ei oleteta esittävän? Muut palstailijat, jotka asioista jotain tietävät, saavat sitten valaista meitä vähäosaisia... :)
Minä aloitan:
- Mitä on juurihoito?
- Mitä oikeastaan tarkoittaa käsite "tyylikäs"? Esim. "Sulla on tosi tyylikäs laukku."
- Mihin käytetään sitä kummallista colognea, jota on pullossa joidenkin kauppojen sovituskopeissa?
Eli juu, olen ihan pihalla kaikesta. Kiitos vastauksista.
Kommentit (197)
Olen kaksi vauvaa synnyttänyt, eikä kumpikaan näyttänyt ryppyiseltä. Liittyykö jotenkin raskausviikkoihin? Eli esim. yliaikaiset tai isokokoiset ryppyisempiä? Mun molemmat syntyi 2-3 vk ennen laskettua aikaa ja olivat suht pieniä.
Kananmunista runkkurinkiin ja kainalocolognesta vessapaperin oikeaan käyttämiseen, ja taas takaisin, sujuvasti aiheesta toiseen lomitellen, ihan mieletön ketju!!
Missä on vauvan rypyt, mutta eittämättä vastasyntyneet näyttää pikkuisilta vanhoilta äijiltä (tosin mielipidekysymys tämä). Silmät tihrussa, nassu turvoksissa ja otsa huolikurtuilla ja sitärataa. Siihen varmaan viitataan noilla "rypyillä".
Mutta tohon onko isokokoisemmat ryppyisiä, ei minusta. Omani olivat 41+ ja 4,5 kg ja ihan rypyttömiä hekin.
Miksi vastasyntyneitä sanotaan ryppyisiksi? Missä ne rypyt ovat? Olen kaksi vauvaa synnyttänyt, eikä kumpikaan näyttänyt ryppyiseltä. Liittyykö jotenkin raskausviikkoihin? Eli esim. yliaikaiset tai isokokoiset ryppyisempiä? Mun molemmat syntyi 2-3 vk ennen laskettua aikaa ja olivat suht pieniä.
on jo pitkään mietityttänyt, että kun homot harrastavat seksiä, niin seisooko silläkin, joka on on "vastaanottovuorossa"? ...
aika omituista, jos ei olisi siinä määrin kiihottunut että seisoisi.
reggaepampulat, eli rekkamiehen pastillit.
Kahdesta eri asiasta kyse
Älä nyt sekoita noita kahta keskenään!
Kahdesta eri asiasta kyse
ja rosoiset kuin serpentiiniä vai niin kuin suun huulet?
ja ruskeat - kuin kepablihaa :(
nimismiehen kiharat ja mikä on niiden tarkoitus?
nimismiehen kiharat olisi hiekkatiellä olevat tärisyttävät routavahingot. Tie on niin kuin "rullalla"
en tiedä mistä sanonta tulee
Siinä kai vältellään joitain ruoka-aineita? Mitä?
Ja joo, vastauksen kai saisi, kun lukisi noita karppausketjuja, mutta ei vaan ole tullut luettua..Vältetään perunaa, riisiä, pastaa, vehnäjauhoja ja sokeria (low carp)
Vaikka av-mammat puhuukin karpeista, on englanninkielinen nimitys low carb(ohydrate) diet.
nimismiehen kiharat olisi hiekkatiellä olevat tärisyttävät routavahingot. Tie on niin kuin "rullalla"
en tiedä mistä sanonta tulee
että niiden korjaaminen olisi ollut nimismiehen vastuulla, mutta eipä niitä aina korjattu. Joskus tarkoituksellisestikaan.
Ja jospa niiden ei tarvitse puuttua takapenkin nahisteluun, koska niitä ei se häiritse. Itseäni ainakin häiritsee eniten se mökä mikä lapsista lähtee ja kuurot ei siitä kai ole tietoisia. Mutta tämä oli siis arvaus, ei ole oikeaa tietoa asiasta.
että kun mies käy kakalla ja vehje roikkuu siinä edessä, osuuko kakka siihen? Varsinkin jos kalu on pitkä? Vai piteleekö mies sitä sivulla vessassa? En kehtaa kysyä edes mieheltäni tätä :D
Hän kertoi kakkaavansa niin, että vehkeet roikkuu siellä pöntössä. Ei kuulemma roiskeita vehkeisiin tule. No tämä asia nyt selvis, mutta mies ei jättänyt siihen vaan kertoi, että joskus kun seisoo, niin silloin se tietysti on siinä jalkojen yläpuolella...WTF..????
Minä kysyin, että ihanko oikeesti sinä paskot kulli pystyssä, niin mies sanoi, että joskus on pakko. Jos on aamuseisokki ja paskattaa, niin ei se käskemällä siitä laskeudu..
No niin ja minä en voi koskaan poistaa mielikuvaa munapystyssä paskovasta miehestä..=/
että kun mies käy kakalla ja vehje roikkuu siinä edessä, osuuko kakka siihen? Varsinkin jos kalu on pitkä? Vai piteleekö mies sitä sivulla vessassa? En kehtaa kysyä edes mieheltäni tätä :D
Hän kertoi kakkaavansa niin, että vehkeet roikkuu siellä pöntössä. Ei kuulemma roiskeita vehkeisiin tule. No tämä asia nyt selvis, mutta mies ei jättänyt siihen vaan kertoi, että joskus kun seisoo, niin silloin se tietysti on siinä jalkojen yläpuolella...WTF..????
Minä kysyin, että ihanko oikeesti sinä paskot kulli pystyssä, niin mies sanoi, että joskus on pakko. Jos on aamuseisokki ja paskattaa, niin ei se käskemällä siitä laskeudu..
No niin ja minä en voi koskaan poistaa mielikuvaa munapystyssä paskovasta miehestä..=/
Olen ajatellut että kalu "lepäisi" kakkimisen ajan siinä reunalla. Mies tietty kalun pituuden mukaan joutuu istumaan lähempänä jos lyhyt elin. Mutta ei sitten ainakaan kaikkien kohdalla näin :-)
Olen ajatellut että kalu "lepäisi" kakkimisen ajan siinä reunalla. Mies tietty kalun pituuden mukaan joutuu istumaan lähempänä jos lyhyt elin. Mutta ei sitten ainakaan kaikkien kohdalla näin :-)
Kakkimisen yhteydessä yleensä virtsataankin, joten jos kalu olisi reunalla, virtsattaisiin lattialle. Tai oveen, jos se on siinä suoraan edessä.
Kyllä ne vehkeet nimenomaan roikkuu siellä vapaana, jossei seiso.
Hän kertoi kakkaavansa niin, että vehkeet roikkuu siellä pöntössä. Ei kuulemma roiskeita vehkeisiin tule. No tämä asia nyt selvis, mutta mies ei jättänyt siihen vaan kertoi, että joskus kun seisoo, niin silloin se tietysti on siinä jalkojen yläpuolella...WTF..???? Minä kysyin, että ihanko oikeesti sinä paskot kulli pystyssä, niin mies sanoi, että joskus on pakko. Jos on aamuseisokki ja paskattaa, niin ei se käskemällä siitä laskeudu.. No niin ja minä en voi koskaan poistaa mielikuvaa munapystyssä paskovasta miehestä..=/
Vastaus saattaa kuitenkin olla jotain, mitä et ole koskaan halunnut kuulla..=)
t. se muna pystyssä paskovan miehen vaimo
Toisinaan munissa on semmonen pieni, ruskea ällötys jonka nappaan rikotusta munasta pois, hauska tietää että se oli se tipu!