Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tahattomasti nähneet toisten seksiä livenä?

Vierailija
18.04.2018 |

Itse olen kerran eräällä mökillä yöllä nähnyt, kun tuttavapari alkoi naida luullen minun nukkuvan. Olin parvella ja sieltä näkyi kaikki alakerran makuuhuoneeseen. Olin himoinnut , mutta en saanut tuota naista kauan ennen silloista miestään ja oli se tosi kiihottavaa katsella kun hän nai ja kaikki näkyi...

Jos olette nähneet, pitikö hyväillä itse samalla tai jälkeen?

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli varmaan tuskaa parvella!

Vierailija
2/131 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ja samankaltainen tilanne kuin ap:llä. Oli aivan pakko hyväillä samalla ja seisoi hulluna. Onneksi he (kaverini ja hänen nausystävä) olivat niin kiimassa ja hulluina toisiinsa, että mun ei tarvinnut edes pidätellä huokailua. Lauettiin kaikki kolme samaan aikaan. Teeskentelin nukkuvaa ja täydestä meni.

Kolmen kimppa olis kyllä ollut aika herkkua. Siis niin että oltais päästy molemmat panemaan naista, kaveriani en olis tyydyttänyt kuin antamalla hänen katsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli varmaan tuskaa parvella!

No oli todellakin..Se otti päähän toisaalta ,kun ei itse häntä saanut koskaan, mutta kiihotti toisaalta ihan tajuttomasti kun näki ihan kaikki "sieltä" hänestä jalkopäästä päin katsoen ja kun nosti jalat kaverin  ympärille vielä kiimassaan niin sitä paremmin. Taisin aivan täristä halusta, kuten käy silloin kun oikein kiihotun. Ei siinä voinut olla tekemättä itselleenkin ja laukesin varmaan samaan aikaan kuin kaverikin  siellä:) Siitä on jo vuosia, mutta muistan todella hyvin ...

Vierailija
4/131 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni lapsena. YÖK. En varmaan toivu koskaan

Vierailija
5/131 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä hämmästyin suuresti. Olin koiran kanssa metsällä ja sillä oli tietenkin koiratutka kaulassa. Koira ravasi lähimetsikössä, välillä kuulin, kun se haukahteli. Sitten vähän ajan kuluttua tutkan vastaanottimesta alkoi kuulua kimeää naisen ääntä: "Pane mua, pane pane lujaa, aaah, aaah vielä, vielä, aaaah".

Hetken jo mielessä vilahti ajatus, että nyt on Tauno (ajokoirani) saanu pillua, mutta tietenkin sitten heti perään oivalsin, ettei se niin voi olla. Siellä oli vain nuoripari puskassa ja Tauno jäänyt kuunleleen.

Vierailija
6/131 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mutta haluaisin tahallisesti katsoa muiden touhuja..

Vierailija
7/131 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin haluaisin katsoa salaa. Kertokaa kiihottavia kokemuksianne, jos olette nähneet

Vierailija
8/131 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisrockissa keskellä festarialuetta puskassa.

Vierailija
9/131 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks näitä näe / tule nähdyksi -tilanteita voisi myös järjestää? Aila moni fantasioi ”kiinnijäämisestä”. Eikö olisi hauskaa, jos löytäisi varmasti myös halukkaita katselijoita?

Vierailija
10/131 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkoon Kopparnäsin epävirallinen nudistialue on hyvä, rauhallinen paikka sekstailla.

Vierailija
11/131 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla heräsin kerran kun viereisellä pedillä käytiin loppukiriin. Oli pakko kuittailla jälkikäteen.

Vierailija
12/131 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin pari kesää sitten kaverin ja hänen tyttöystävän kanssa soutelemassa heidän mökillään. Kuuma päivä ja kaikilla lähtiäpäälle aika vähän vaateita päällä. Kuohuviini ja aurinko johtivat siihen että mulla oli veneen melat kädessä ja kaverilla tyttöystävä sylissä keulassa. Pidin tasaista vauhtia ja niin piti tyttökin. Olihan se mukava siinä soudella ja katsoa metrin päästä kun neidon pyöreä paljas pylly piilotteli kaverin munaa rytmikkäästi. Kertaan jäi ja tuskin toistuu, mutta mahtava muisto!

Vierailija
13/131 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt, mutta olen kuullut. Ystäväni tupareissa jäin hänen luokseen yöksi. Ystävä nukkui yläkerrassa miehensä kanssa ja minä nukuin alakerrassa. Aamulla heräsin siihen, että yläkerrassa ystäväni voihki äänekkäästi ah-ah-ah... En jäänyt kuuntelemaan, vaan tilasin taxin kotiini.

Toisella kerralla olimme hiihtomökissä ja ystävä meni miehensä kanssa panemaan makuuhuoneeseen. Silloinkin kuului kaikki ah-ah-ah äänet oven läpi, kun me olimme parvella.

En tiedä, tiedostaako ystäväni että hän on aika äänekäs harrastaessaan seksiä.

Vierailija
14/131 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin iltalenkillä ja katselin aluksi epäuskoisena ehkä 10 metrin päässä tien toisella puolella. Tyttö nojasi seinään ja poika nylkytti edestä. Piti kiinni tytön käsistä pään päällä ja suuteli rajusti. Olivat niin lähekkäin, että oli vaikea nähdä oliko hän tytön sisällä, mutta sitten kun he päättivät siirtyä vaakatasoon ei asiasta jäänyt epäilystä. Paikka oli aika syrjäinen, muttei mitenkään piilossa. Kotiin päästyäni oli pakko helpottaa oloa omin käsin, sillä mies oli vielä töissä. Aamulla sitten miehen kanssa suihkussa. Vieläkin kiihottaa ajatella. N29

Vierailija
15/131 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yöllä havahtunut siihen että vaimo näkee tuhmia unia, voihkii ääneen...

Vierailija
16/131 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nähnyt 2 kertaa. Pari vuotta sitten käveltiin kaverin kaa yhden festarialueen lähellä ja päätettiin oikaista ja nähtiin puskien takana kun tyttö makas pojan alla farkut ja pikkarit toisessa nilkassa. Katottiin puun takaa vähän aikaa kun nahkatakkinen poika pani häntä tosi nopeeta ja ääntelyistä ja liikkeistä päätellen he taisivat laueta yhtä aikaa. Ei tunnettu kumpaakaan mut tyttö oli kyl tosi nätti kun hän nousi istumaan ja hällä oli tosi pitkät semmoset kiiltävän ruskeet hiukset jotka oli varmaan ihan täynnä moskia kun hän niitä siinä alkoi pöyhiä. Poika oli aika kookas tyttöön nähden ja hällä oli puolestaan ihan tummat vähän kiharat lyhyet hiukset. He jäivät siihen vielä suuteleen kun me jatkettiin matkaa ja mentiin heidän ohi vähän kauempaa. En tiedä huomasivatko meitä...

Toisella kerralla samainen mun kaveri piti kotibileitä ja menin käymään kylppärin vessassa kun toinen wc oli varattu. Siellä olikin lattialla yks kylän pojista ihan vieraan näköisen tytön kanssa myös päälletysten. Homma päätyi keskeytykseen ja mun osalta pikaseen oven sulkemiseen :D    

Vierailija
17/131 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Voi kun joskus sattuis kohdalle, olis hauska katella salaa:D

Vierailija
18/131 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo Mehiläinen kirjoitti:

Oltiin pari kesää sitten kaverin ja hänen tyttöystävän kanssa soutelemassa heidän mökillään. Kuuma päivä ja kaikilla lähtiäpäälle aika vähän vaateita päällä. Kuohuviini ja aurinko johtivat siihen että mulla oli veneen melat kädessä ja kaverilla tyttöystävä sylissä keulassa. Pidin tasaista vauhtia ja niin piti tyttökin. Olihan se mukava siinä soudella ja katsoa metrin päästä kun neidon pyöreä paljas pylly piilotteli kaverin munaa rytmikkäästi. Kertaan jäi ja tuskin toistuu, mutta mahtava muisto!

Taisi kuitenkin airot olla kädessä eikä melat. Ehkä mela yksikössä mutta sitten on vene mennyt ympyrää...

Vierailija
19/131 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/131 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tahattomasti, olisinki. Olisin kyllä jääny kyttää. Melkein kyllä kerran näin tahallisesti ku toiset panee mutta harmi vaan ku se mies oli liian kännissä niin sillä ei lopulta seissyt :/ näin kyllä hetkellisesti muuta kiihottavaa ku ihan vieressä katselin.. Oon nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan