Kummallisia kysymyksiä, joita et kehtaa "livenä" kysyä?
Listataanko sellaisia hieman noloja kysymyksiä, joita aikuisten ei oleteta esittävän? Muut palstailijat, jotka asioista jotain tietävät, saavat sitten valaista meitä vähäosaisia... :)
Minä aloitan:
- Mitä on juurihoito?
- Mitä oikeastaan tarkoittaa käsite "tyylikäs"? Esim. "Sulla on tosi tyylikäs laukku."
- Mihin käytetään sitä kummallista colognea, jota on pullossa joidenkin kauppojen sovituskopeissa?
Eli juu, olen ihan pihalla kaikesta. Kiitos vastauksista.
Kommentit (197)
homot päätyy homoiksi ja lespoiksi vain sen vuoksi että ne on niin rumia. Se joka on vähemmän ruma, on homostelun femiinimpi osapuoli ja se joka on ihan törkeen ruma, tuomitaan esittämään karskia.
koska kana munii vaikkei kukkoa olis likimainkaan. Kukko vaikuttaa vain pyöräytettävän munan hedelmöittymiseen: hedelmöitetystä tulee haudottuna tipu.
Millä tavalla kukko vaikuttaa siihen, että kana munii munia?Miten tämä pikkulinnuilla menee..? Pökkiikö nekin siis jotenkin?
Kukon pelivarusteista olen kuullut ihmettelyä. Ite olen lähietäisyydeltä päässyt kukkoja ihmettelemään eikä siellä haarustimissa mitään killu...Vai onko joku nähnyt broilerilla lautasellaan?
lähialueella on kukkuja jotka körmyttää jatkuvasti kanoja
Kummallakin linnulla on takapäässä aukko. Poikalintu menee tyttölinnun selän päälle, tyttölintu kääntää pyrstonsä sivuun ja ylös ja poikalintu (hyvin hankalasti, tasapainoa räpytellen) painaa omaa takapäätään alaspäin, niin että aukot koskevat toisiinsa. Silmänräpäys vain tarvitaan, että siittiöt pääsevät tekemään tehtävänsä.
Tässä ketjussa on kyllä kaikki legendan ainekset.
Onko räkä/lima koostumukseltaan proteiinia vai hiilihydraattia vai mitä ihmettä se oikein on?
Näin veikkaisin. Kaikkia mahdollisia eritteitä noista limakalvosoluista, eli luultavasti proteiineja.
Onko räkä/lima koostumukseltaan proteiinia vai hiilihydraattia vai mitä ihmettä se oikein on?
ni oon miettiny että kun siinä niin kovasti ponnistellaan ni eiks siinä sitten voi tulla paskat samalla? En o kehannu kysyä ku ei siitä kukaan oo koskaan sanonu mitää...
menee kyllä ihan reisille jos ponnistat samoilla lihaksilla kuin ulostaessa. Isoilla vatsalihaksilla ponnistetaan.
Tyttönä luulin, että pojat oppivat elokuvista saman kuin tytötkin: että seurusteluun kuuluvat romanttiset kynttiläillat, kaunis musiikki, kukat ja konvehdit. Sen sijaan poikien käsitys seurustelusta on se, että pannaan yltä ja alta ja kaikkialta. Pieni ylläri tulee molemmille, kun yrittävät löytää yhteistä tekemistä.
äin se on aina ollut. Romanttiset leffat on tytöille, ei ne poikia juuri kiinnista. Tyttöjen ja poikien maailma on hyvin erilainen, ei ne romattiset kynttiläillalliset kiinnosta poikia aikuisenakaan muuten kuin check-listan tasolla matkalla scorettamiseen.
Toki pääsee scorettamaan ilman eleitäkin mutta romanttiset tempaukset ovat ihania.
yks lääkäri (vapaa-ajallaan) kerran sadatteli, että kun yhteiskunnanrahoja tuhlataan siihen, että homojen persreikiä parsitaan. Eli venyy kyllä, ja joillakin siitä tulee ongelmia (pidättelykyky heikkenee jne. Näin oon ymmärtänyt)
Eikös ne peräpäässä roikkuvat kakkajäänteet oo tunnettu yleisesti Rekkamiesten lihapullina ?
Eikös ne peräpäässä roikkuvat kakkajäänteet oo tunnettu yleisesti Rekkamiesten lihapullina ?
yks lääkäri (vapaa-ajallaan) kerran sadatteli, että kun yhteiskunnanrahoja tuhlataan siihen, että homojen persreikiä parsitaan. Eli venyy kyllä, ja joillakin siitä tulee ongelmia (pidättelykyky heikkenee jne. Näin oon ymmärtänyt)
mut kait se venyy ja löystyy, jos ja kun sinne tungetaan tavaraa vuositolkulla.
saako teflonpannuja ja -kattiloita pestä astianpesukoneessa? Jos ei niin miksei?
saako teflonpannuja ja -kattiloita pestä astianpesukoneessa? Jos ei niin miksei?
Miksi miehet kusee lattioille ja seinille eikä harjaa jarrujälkiä pois vessan pöntöstä?
( Kun siihen ei kuitenkaan kovin kauaa mene ja ne jäljet on niin paljon vaikeampaa harjata pois, jos ne ovat kuivuneet.)
Miksi miesten täytyy olla epäsiistejä? (muutamia harvoja poikkeuksia lukuunottamatta)
Miksi miehet kusee lattioille ja seinille eikä harjaa jarrujälkiä pois vessan pöntöstä?
( Kun siihen ei kuitenkaan kovin kauaa mene ja ne jäljet on niin paljon vaikeampaa harjata pois, jos ne ovat kuivuneet.)Miksi miesten täytyy olla epäsiistejä? (muutamia harvoja poikkeuksia lukuunottamatta)
Tämä on vauvapalsta.
Miksi tällä palstalla aina
vuodesta toiseen on samat kiistat: imetys,-ei imetys, nuoret vs. vanhat äidit, kotihoito vs. pk jne? :)
Samat asiat jaksavat riidan aiheita aiheuttaa vuodesta toiseen.
t. 7-v. palstaa seuraillut
REKKAMIEHEN PASTILLIT???
joita roikkuu perskarvoissa huonon hygienian johdosta.
Siis että kaivavat nenää ja syövät räkää.
vaaleita hieman koholla olevia näppylöitä (Sebaceous Prominence), jotka tulevat usein murrosiässä vasta esille. Ne ovat talirauhasia ja kuuluvat normaaliin ihon rakenteeseen. Niitä voi olla myös kivespussin ihossa.