Kummallisia kysymyksiä, joita et kehtaa "livenä" kysyä?
Listataanko sellaisia hieman noloja kysymyksiä, joita aikuisten ei oleteta esittävän? Muut palstailijat, jotka asioista jotain tietävät, saavat sitten valaista meitä vähäosaisia... :)
Minä aloitan:
- Mitä on juurihoito?
- Mitä oikeastaan tarkoittaa käsite "tyylikäs"? Esim. "Sulla on tosi tyylikäs laukku."
- Mihin käytetään sitä kummallista colognea, jota on pullossa joidenkin kauppojen sovituskopeissa?
Eli juu, olen ihan pihalla kaikesta. Kiitos vastauksista.
Kommentit (197)
Kaahataan poliisia pakoon erittäin mutkaisella tiellä.
nimismiehen kiharat ja mikä on niiden tarkoitus?
Sillä ole kaahaamisen kanssa mitään tekemistä.
Ei niin, mutta mutkaista tietä se tarkoittaa
Nimismiehen kiharat ovat hiekka- ja sorateiden ilmiö, täristävää, epätasaista peräkkäistä kuoppaa.
Mutkien kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Tässä muutama kuva nimismiehen kiharoista, jos selventäisi asiaa :)
Varmasti selventävät, sillä juuri tuota kiusallista nypylää se on. Vastaavaa kehittyy lumesta ja jäästäkin, mutta sitä kai ei silti ole nimismiehen kiharaksi erehdytty ristimään.
sekin, että nykyisin vasta tutkitaan esim. kaikkia niitä hormonaalisia tekijöitä, jotka vaikuttavat ruokahalu- ja kylläisyyssignaaleihin. Voi olla että muutaman vuoden kuluttua osataan sanoa paljon paremmin, miksi se yhden "niin paljon kuin haluttaa" on paljon vähemmän kuin toisen, ja siihen voi olla vaikuttamassa kaikenlaiset fysiologisetkin prosessit.
Ravitsemustiede on vielä tieteenalana hyvin nuori ja yllättävän perustavanlaatuisista jutuista on aukotonta tietoa.
Tosin monet tutkimukset ovat kyllä vahvistaneet myös sen, että ylipainoiset ihmiset yleensä kerta kaikkiaan arvioivat syömisensä alakanttiin.
ni oon miettiny että kun siinä niin kovasti ponnistellaan ni eiks siinä sitten voi tulla paskat samalla? En o kehannu kysyä ku ei siitä kukaan oo koskaan sanonu mitää...
mutta ei sitä synnyttäjä itse huomaa ollenkaan, kätilöt on kaikkea nähnyt, ja sotkut siivotaan kyllä nopsaan pois.
ni oon miettiny että kun siinä niin kovasti ponnistellaan ni eiks siinä sitten voi tulla paskat samalla? En o kehannu kysyä ku ei siitä kukaan oo koskaan sanonu mitää...
joissa rakastunut nainen alkaa mitään sanomatta riisuutua rakastettunsa edessä? Siis usein tilanne on semmoinen, että ujo tyttö kohtaa ujon pojan ja riisuu itsensä alasti pojan edessä.
Itse en ujona tyttönä olisi ikinä uskaltanut tehdä mitään semmoista enkä uskaltaisi nyt vanhempanakaan. Sitä on aina niin itsekriittinen oman ulkonäkönsä suhteen, ettei todellakaan uskaltaisi ruveta esittelemään itseään toisen edessä tuolla tavalla.
Tyttönä luulin, että pojat oppivat elokuvista saman kuin tytötkin: että seurusteluun kuuluvat romanttiset kynttiläillat, kaunis musiikki, kukat ja konvehdit.
Sen sijaan poikien käsitys seurustelusta on se, että pannaan yltä ja alta ja kaikkialta.
Pieni ylläri tulee molemmille, kun yrittävät löytää yhteistä tekemistä.
Tyttönä luulin, että pojat oppivat elokuvista saman kuin tytötkin: että seurusteluun kuuluvat romanttiset kynttiläillat, kaunis musiikki, kukat ja konvehdit.
Sen sijaan poikien käsitys seurustelusta on se, että pannaan yltä ja alta ja kaikkialta.
Pieni ylläri tulee molemmille, kun yrittävät löytää yhteistä tekemistä.
äin se on aina ollut. Romanttiset leffat on tytöille, ei ne poikia juuri kiinnista. Tyttöjen ja poikien maailma on hyvin erilainen, ei ne romattiset kynttiläillalliset kiinnosta poikia aikuisenakaan muuten kuin check-listan tasolla matkalla scorettamiseen.
ei ole havaittavia sisempiä häpyhuulia lainkaan.
Virtsanäytehuoneessa ihmettelin ohjetta "levitä häpyhuulia", minulla ei ole mitään leviteltävää.
(Nautin silti seksistä suunnattomasta; joskus joku piti viivapimppinaisia epäseksuaalisina!)
häpyhuulien levittäminen kyllä tarkoittaa ulompia häpyhuulia. :)
Hygieniatuotteilla ei ole palautusoikeutta. Esimerkiksi dildot ja meikit ovat hygieniatuotteita.
Ja kävin juuri tarkastamassa, että seksileluillakin on tuo 14 päivän palautusoikeus. Avaamattomilla tuotteilla, mutta onko niissä nyt ne jotku sinetit, jotta tiedetään tosiaan, että se on avaamaton, meikeissä ei ole...
Pukukopeissa on usein sellainen huivi roikkumassa ja ohje että käytäthän sovitushuivia. En mä tajua mitä sillä huivilla pitää tehdä - mihin se laitetaan? Miten se edistää sitä vaatteen sovitusta?
Pukukopeissa on usein sellainen huivi roikkumassa ja ohje että käytäthän sovitushuivia. En mä tajua mitä sillä huivilla pitää tehdä - mihin se laitetaan? Miten se edistää sitä vaatteen sovitusta?
Laitat sen pärstän päälle, kun vedät vaaleaa puseroa päälle, niin ei jää kaikki meikkivoiteet siihen vaatteeseen.
se että joissain naispareissa on feminiinisempi (femme) ja maskuliinisempi (butch) osapuoli, on osa alakulttuuria. jotkut haluavat sen niin, kokevat sen hauskana leikkinä tms.
sen lisäksi on valtava määrä niitä jotka haluavat olla ennemminkin samankaltaistensa kanssa: maskuliiniset urheilijalesbot maskuliinisten urheilijalesbojen kanssa, androgyynit vaihtoehtotyypit androgyyien vaihtoehtotyyppien kanssa ja pitkätukkaiset runotytöt pitkätukkaisten runotyttöjen kanssa.
ja sitten on niitä jotka luulevat haluavansa olla vain tietynlaisen tyypin kanssa ja poks! ihastuvat aivan toisenlaiseen.
näistä kategorioista jutustellaan kavereitten kanssa jatkuvasti ja niille keksitään uusia nimiä jne.
Siis laitetaanko sinne vaan pesupallo missä on pyykinpesuainetta vai mitä häh?
Miksi usein kun syöttää lastaan niin äidin (en usko että olen ainoa) suu liikkuu ja "mussuttaa" ruokaa samaan tahtiin kun vauva? Mistä se johtuu? Olen huomannut itse tekeväni tätä
ostetaan apteekista 100 g sitruunahappoa, laitetaan se pesuainelokeroon ja pestään kuumimmalla mahdollisella ohjelmalla ja heti perään pyykinpesuaineohjelmalla. Mä olen kyllä sitten laittanut pyykitkin jälkimmäiseen, en tiedä onko viisasta.
Siis ensin tyhjä kone sitruunahappolla ja sitten heti perään tavallisella pyykinpesuaineella, että sakka irtoaa.
Sillä ole kaahaamisen kanssa mitään tekemistä.