Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummallisia kysymyksiä, joita et kehtaa "livenä" kysyä?

Vierailija
10.06.2009 |

Listataanko sellaisia hieman noloja kysymyksiä, joita aikuisten ei oleteta esittävän? Muut palstailijat, jotka asioista jotain tietävät, saavat sitten valaista meitä vähäosaisia... :)

Minä aloitan:

- Mitä on juurihoito?

- Mitä oikeastaan tarkoittaa käsite "tyylikäs"? Esim. "Sulla on tosi tyylikäs laukku."

- Mihin käytetään sitä kummallista colognea, jota on pullossa joidenkin kauppojen sovituskopeissa?

Eli juu, olen ihan pihalla kaikesta. Kiitos vastauksista.

Kommentit (197)

Vierailija
141/197 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkamiehen pastillit on kyllä räkää!

REKKAMIEHEN PASTILLIT???

joita roikkuu perskarvoissa huonon hygienian johdosta.

Siis että kaivavat nenää ja syövät räkää.

Rekkamiehen pastillit ovat nimenomaan niitä perskarvoissa roikkuvia paskakikkareita. Rään ja nenän kanssa niillä ei ole mitään tekemistä.

http://urbaanisanakirja.com/word/rekkamiehen-pastilli/

Vierailija
142/197 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten ympärileikkauksessa tapahtuu? Siis mikä osa otetaan pois ja mitä jää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/197 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla "kahta koulukuntaa". Minun ex-avokkini rekkamieskavereineen puhui sormissa pyöritetyistä räkäpalleroista nimellä rekkamiehen pastillit.

Vierailija
144/197 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin oon kyllä ihmetelly näitä ääneenkin:)

Miksi vaan ihmisillä on kuoppamainen napa vaikka kyllä kai kaikilla nisäkkäillä napanuora kuitenkin on?

Miksi se ylipäänsä menee kuopalle eikä vaan arpeudu?

Entä mitä eläinten napanuoralle tapahtuu synnyttämisen jälkeen? Pureeko ne sen poikki vai...?

Entäs jos kuuro perhe ajaa autolla, niin voiko kuljettaja osallistua keskusteluun ollenkaan vaarantamatta liikennettä? Jos vaikka lapset tappelee takapenkillä, niin miten kuljettaja komentaa niitä lopettamaan?

Onnistuuko se yhdellä kädellä?

Entäs jos ne kuurot lapset ei näe sitä merkkiä?

Tai miten kuurojen herätyskello toimii?

Vierailija
145/197 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sanotaan, että pienellä hädällä käytyä pitää pyyhkiä edestä taaksepäin (peräsuoleen päin) niin miten se käytännössä tehdään? Nyt pitäis tytölle siitä kertoa ja ite oon sutinut aina "väärin" kun ei tunnut käsi vääntyvän sellaselle mutkalle että toi oikea tapa luonnais.

Minä pyyhin kakan taaksepäin eli poispäin pimpasta ja pissan eteenpäin eli poispäin pimpasta. Tietysti!

On ihan järjetön ohje, että pissa pitää pyyhkiä taaksepäin (emättimeen päin). En oo tätä ohjetta koskaan ymmärtänyt.

Vierailija
146/197 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla "kahta koulukuntaa". Minun ex-avokkini rekkamieskavereineen puhui sormissa pyöritetyistä räkäpalleroista nimellä rekkamiehen pastillit.

asiassa on useampia koulukuntia, mikä johtuu väärinymmärryksistä, kuten tässäkin tapauksissa. Kyllä ne alkuperäiset pastillit on sieltä alempaa. Nenärelaatiot ovat seurausta nuoremman ratinpyörittäjien ikäluokan väärinymmärryksestä.

Vierailija
147/197 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rekkahuorista ja se on se pesemätön pillu jossa on valkoista töhnää... eli se pimppatöhnä suuseksissä on rekkamiehen pastilli.

Vierailija
148/197 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä pikkulinnuilla menee..? Pökkiikö nekin siis jotenkin?

Kana munii, oli kukkoa tai ei. Kukko hedelmöittää ne munat. Eli kananmuna on kanan munasolu. Ne munat, mitä kaupoista ostetaan, on niitä, joita ei ole hedelmöittänyt kukko. Niistä munista, jotka kukko on hedelmöittänyt tulee luonnollisesti tipuja. Ja juu, kyllä se kukko hyppää kanan selkään ja ihan "normaalisti" sen kanan hedelmöittää.

Vierailija
149/197 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joillain naisilla luonnostaan hyvin maltillinen karvoitus alapäässä? Vai onko sitä kenties mahdollista vähentää vetämättä kuitenkaan posliinille hela systeemiä? Mikä keino järkevin ja kivuttomin. -En viitsisi nyppiä, sattuu varmasti.

Vierailija
150/197 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia pitäisi pyyhkiä edestä taaksepäin, ettei emättimen bakteerit mene virtsaputkeen ja aiheuta virtsatietulehduksia. Myös yhdyntä helpottaa bakteerien liikkuvuutta, kun paikat aukeaa ja turpoaa ja emättimen ja virtsaputken suut ovat lähempänä toisiaan (ja tietty sitä limaa on enemmän bakteereja kuljettamaan).

T: Virtsatietulehduksista nuoruudessa kärsinyt

Vierailija
151/197 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on aivan samanlainen kuin tavallinen herätyskellokin, mutta siinä on lisäksi osa, joka laitetaan esim. tyynyn alle. Tuo osa alkaa sitten täristä kun kello soi.

Vierailija
152/197 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos kuuro perhe ajaa autolla, niin voiko kuljettaja osallistua keskusteluun ollenkaan vaarantamatta liikennettä? Jos vaikka lapset tappelee takapenkillä, niin miten kuljettaja komentaa niitä lopettamaan?

Kaipa sitä voi nyrkkiä puida ja simppelimpiä käsimerkkejä näyttää vaikkei taakse katsoisikaan. Aina toki helpompaa kun koko perhe ei ole kuuroja, kuuleville kun voi puhua vaikka itse olisikin kuuro (mitä ihmiset eivät aina tajua).

Entäs jos ne kuurot lapset ei näe sitä merkkiä?

Sitten pysähdytään. Ihan niin kuin kuulevienkin kohdalla, jos tappelua ei saa kuriin.

Tai miten kuurojen herätyskello toimii?

Kuurojen herätyskellot, ovikellot, puhelimet ja palohälyttimet toimii yleensä enemmän tai vähemmän visuaalisilla hälyttimillä. Lisäksi useisiin laitteisiin saa värinähälyttimiä tyynyn alle. Lankapuhelimessa siis auttaa tuo visuaalinen hälytys ja kännyköissä on onneksi värinä yleensä jo sisäänrakennettuna.

Vierailija
153/197 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah haa. kana munii jos voi hyvin aikuisena melkain 1 muna per päivä. kaupasta ostetut munat eivät ole hedelmöitettyjä eli kukko ei ole päässyt niitä kanoja pökkimään ja niistä munista ei koskaan voisi tulla tipuja, siinä on vaan se munasolu ja vararavinto mahdolliselle tipulle..

Vierailija
154/197 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun mies käy kakalla ja vehje roikkuu siinä edessä, osuuko kakka siihen? Varsinkin jos kalu on pitkä? Vai piteleekö mies sitä sivulla vessassa? En kehtaa kysyä edes mieheltäni tätä :D

Vierailija
155/197 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko räkä/lima koostumukseltaan proteiinia vai hiilihydraattia vai mitä ihmettä se oikein on?

Vierailija
156/197 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerta diureettinen aine, niin miksi alkoholin juominen sitten myös aiheuttaa turvotusta, eli kerää sitä nestettä kroppaan?

Osaisko joku selventää tätä.

Vierailija
157/197 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun mies käy kakalla ja vehje roikkuu siinä edessä, osuuko kakka siihen? Varsinkin jos kalu on pitkä? Vai piteleekö mies sitä sivulla vessassa? En kehtaa kysyä edes mieheltäni tätä :D

Siis, siinä pytyllähän istutaan reidet yhdessä eikä harallaan. Jos jalat on yhdessä, niin ei kai ne pallit ja kikkeli roiku alaspäin, vaan kai ne asetellaan siihen eteen, vähän niinkuin "syliin"? Niin mä tekisin jos olisin mies. Muutenhan miehet joutuisi aina putsaamaan kaikki värkkinsä kakkaroiskeitten jäljiltä. Apua, tätä on varmaan kysyttävä mieheltä tänään *reps*

Vierailija
158/197 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, siinä pytyllähän istutaan reidet yhdessä eikä harallaan. Jos jalat on yhdessä, niin ei kai ne pallit ja kikkeli roiku alaspäin, vaan kai ne asetellaan siihen eteen, vähän niinkuin "syliin"? Niin mä tekisin jos olisin mies. Muutenhan miehet joutuisi aina putsaamaan kaikki värkkinsä kakkaroiskeitten jäljiltä. Apua, tätä on varmaan kysyttävä mieheltä tänään *reps*

tarvitse mitenkään asetella. Vehkeiden ja peräreidän välissä on niin pitkä matka, että päällepaskomisen riskiä ei ole, ellei makaa sammuneena mahallaan.

Vierailija
159/197 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: rekkispiireissä yli 20 v työnsä tehnyt,

Vierailija
160/197 |
29.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti mies osaa, pesee munansa samalla =)