Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.
Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.
Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.
Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?
Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.
Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.
Kommentit (589)
Minulla päinvastaiset kokemukset. Olen normaali 173cm mies, jolla vähän mahaa. En ole rikas.
Naiset välillä tekevät aloitteita ja puhuvat positiivisesti. Itse en varattuna tee aloitteita. Yksi tuntematon nainen jopa kehui ulkonäköäni vaimoni ollessa paikalla. Varsinkin aiemmin naiset kehuivat, kun liikuin lasteni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen Jere Karalahdestakin, millaisista miehistä naiset kostuvat.
Sano suoraan että haaveilet miehenä Karalahdesta.
Voitko väittää vastaan? Karalahdella ja kaltaisillaan likasangoilla on aina nainen kainalossa. Laske siitä.
Eli haluat päihteidenkäytön ammattilaisen käsipuoleesi?
Vierailija kirjoitti:
Minulla päinvastaiset kokemukset. Olen normaali 173cm mies, jolla vähän mahaa. En ole rikas.
Naiset välillä tekevät aloitteita ja puhuvat positiivisesti. Itse en varattuna tee aloitteita. Yksi tuntematon nainen jopa kehui ulkonäköäni vaimoni ollessa paikalla. Varsinkin aiemmin naiset kehuivat, kun liikuin lasteni kanssa.
Miten naiset tulee sua kehumaan? Pysäyttävät kadulla ja sanovat, että oletpa sä komea könsikäs? Ihmettelen ihan aidosti, koska ei mun tuntemat naiset lähde lasten kanssa liikkuville miehille mitään lirkuttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen Jere Karalahdestakin, millaisista miehistä naiset kostuvat.
Sano suoraan että haaveilet miehenä Karalahdesta.
Voitko väittää vastaan? Karalahdella ja kaltaisillaan likasangoilla on aina nainen kainalossa. Laske siitä.
Eli haluat päihteidenkäytön ammattilaisen käsipuoleesi?
Tai ehkä jonkun päästä varpaisiin tatskatun bodybuilder-muijan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten luulot itsestään on korkealla.
Pari vuosikymmentä kasvatettu kaikkivoipaisia naisia ja turvotettu naisten tulonsiirtosuojatyöpaikoilla Suomen julkinen sektori maailman suurimmaksi.
Nyt perus kana, jonka päässä ei liiku mitään ja joka ei pysty tuottamaan palkkakustannustensa verran hyötyä Suomeen pukeutuu sutturaksi ja luulee olevansa maailmanluokan glamourmalli.
Suomi on konkurssissa ja kanala on tulessa, kohta tulee kanat tonttiin ja lujaa.
Sillä ei ole yhtään mitään väliä, mitä nainen itsestään ajattelee. Jos joku mies ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Ja jos kiinnostaa niin kiinnostaa.
Alkaisitko itse suhteeseen naisen kanssa josta et ole kiinnostunut?
Kyllä se alkais pillun perässä.
Kyllä ne siitä rummoutuvat, niin pakko alkaa tavallinenkin mies kelvata, tai lapsia ei tule. Jollekin yh:lle nyt kelpaa varmaan kaikki millä on pulssi (ja lompakko).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla päinvastaiset kokemukset. Olen normaali 173cm mies, jolla vähän mahaa. En ole rikas.
Naiset välillä tekevät aloitteita ja puhuvat positiivisesti. Itse en varattuna tee aloitteita. Yksi tuntematon nainen jopa kehui ulkonäköäni vaimoni ollessa paikalla. Varsinkin aiemmin naiset kehuivat, kun liikuin lasteni kanssa.
Miten naiset tulee sua kehumaan? Pysäyttävät kadulla ja sanovat, että oletpa sä komea könsikäs? Ihmettelen ihan aidosti, koska ei mun tuntemat naiset lähde lasten kanssa liikkuville miehille mitään lirkuttelemaan.
Haaveunistaan kertoo ja samalla paljasti, että aloitteen tekijä on taas se 171,5cm ja 172cm mies, joka on itkenyt pituuttaan täällä vuosia.
Ap:n rima on liian korkealla. Kyllä sä jonkun omenavartaloisen kalja-Pirkon 70v. saisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla päinvastaiset kokemukset. Olen normaali 173cm mies, jolla vähän mahaa. En ole rikas.
Naiset välillä tekevät aloitteita ja puhuvat positiivisesti. Itse en varattuna tee aloitteita. Yksi tuntematon nainen jopa kehui ulkonäköäni vaimoni ollessa paikalla. Varsinkin aiemmin naiset kehuivat, kun liikuin lasteni kanssa.
Miten naiset tulee sua kehumaan? Pysäyttävät kadulla ja sanovat, että oletpa sä komea könsikäs? Ihmettelen ihan aidosti, koska ei mun tuntemat naiset lähde lasten kanssa liikkuville miehille mitään lirkuttelemaan.
Lasten kanssa liikkuessa kehuivat, että hoidan lapsia. Ulkonäköä kehuessa ei ole ollut lapsia mukana ja naiset olleet juopuneita. Ei naiset selvinpäin tuntemattomia miehiä kehu. Nuorempana pyydettiin kadulla malliksi, mutta se oli varmaan huijaus jolla yritettiin nyhtää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on miesten matala rima itsensä suhteen.
Hengitän, miksi en kelpaa?
Älä ole uliseva autisti - on neuvo jota noudattamalla 80% inceleitä voisi saada seuraa.
Olen autisti ja minulla on ollut useampikin tyttöystävä. Taitaa olla ihan siitä kiinni että ei valita ja käyttäytyy hyvin ja sydämmellä. On rehellinen.
Sun tasoinen mies ei osaa rakastaa tai ei oikeasti halua rakastaa ja kohdella naista ihmisarvoisesti tasa-arvoisena kumppanina. Siksi puhut "alemman tason naisista" jotka eivät suostu sinua ihailemaan vaikka oikeasti et vaan osaa rakastaa. Sinulla ei ole naisille mitään annettavaa, rahaa saa töistä.
Eikö se ole ihan hyvä että rima on korkealla?
Eihän miehetkään tahdo sinkkuäitiä, joka ei voi tuoda miehen elämään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen Jere Karalahdestakin, millaisista miehistä naiset kostuvat.
Sano suoraan että haaveilet miehenä Karalahdesta.
Tämä on taas tyypillistä. Jos tuo esille naisten epärealistiset odotukset, niin aletaan vihjailla homoudesta. Moni näistä nirsoista naisista sitten valittaa viiskympoisenä, että kaduttaa, kun ei tullut tehtyä lapsia, kun ei sitä oikeaa miestä löytynyt hänelle.
Höpöhöpö. Lastentekoon ei miestä tarvitse elämäänsä kelpuuttaa.
Moni on kuitenkin niin vanhanaikainen , että haaveilee ydinperheestä, vaikka mediassa nousee korostetusti esille vain sateenkaariperheet tai yhden vanhemman perheet.
Lepakko perheessä lapselle vääristyy kuva, millainen on normaali elämä. Isä on lapselle aina ehdottoman tärkeä.
Sääli niitä lapsia, jotka elävät lesbojen kanssa ilman isän mallia.
Täh? Tunnen kaksi ihmistä jotka ovat kasvaneet kahden äidin kanssa. Mies ja nainen. Molemmat ovat pärjänneet elämässä oikein hyvin; kouluttautuneet pitkälle, menneet naimisiin (heteroita molemmat), ja kasvattaneet lapsia, työurillaankin menestyvät. Toisella heistä on jo lapsenlapsiakin, toinen on nuorempi ja hänen lapsensa asuvat vielä kotona. Fiksuja ovat kaikki!
Ihania ihmisiä molemmat, tasapainoisia ja tunnetaitoisia.
Pahin homofoobikot, jonka tiedän, on kahden naisen perheessä elänyt nuori mies.
Kummalla siis oli väliä: että rumat naiset tuomitsevat kauniin (ja nuoren) naisen toiveesi vai että kauniit naiset tekevät niin? Kummalla on käytännön merkitystä?
Vai haluaisitko "saada" ruman naisen, jolle saa vapaasti valittaa tyytymiseen joutumista ja osoittaa muutenkin kivaluonteisuuttaan - ja jatkaa vauvalla valittamista?
Nyt on labyrintissä langat sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä."
Olet pinnallinen, koska katsot pinnallisia asioita. Etsi mieluummin sellaista mukavaa ja hauskaa naista jonka kanssa on helppoa ja kivaa viettää aikaa. Suurin osa naisistakin juuri sellaista miestä.
Oletko mukava, ja sellainen jonka kanssa on helppoa ja kivaa olla?
Ymmärrätkö että naiset ovat pinnallisia? Naisia kiinnostaa ainoastaan miehen ulkonäkö sekä pituus ja miehen rahat.
Mies joka haluaa kauniin naisen ei ole pinnallinen? Mutta nainen joka haluaa komean miehen on pinnallinen? Paradoksi.
Pätee myös toisin päin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne siitä rummoutuvat, niin pakko alkaa tavallinenkin mies kelvata, tai lapsia ei tule. Jollekin yh:lle nyt kelpaa varmaan kaikki millä on pulssi (ja lompakko).
Et ole huomannut, että naisten prioriteetteihin ei enää nykyisin kuulu mies eikä lapset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla päinvastaiset kokemukset. Olen normaali 173cm mies, jolla vähän mahaa. En ole rikas.
Naiset välillä tekevät aloitteita ja puhuvat positiivisesti. Itse en varattuna tee aloitteita. Yksi tuntematon nainen jopa kehui ulkonäköäni vaimoni ollessa paikalla. Varsinkin aiemmin naiset kehuivat, kun liikuin lasteni kanssa.
Miten naiset tulee sua kehumaan? Pysäyttävät kadulla ja sanovat, että oletpa sä komea könsikäs? Ihmettelen ihan aidosti, koska ei mun tuntemat naiset lähde lasten kanssa liikkuville miehille mitään lirkuttelemaan.
Lasten kanssa liikkuessa kehuivat, että hoidan lapsia. Ulkonäköä kehuessa ei ole ollut lapsia mukana ja naiset olleet juopuneita. Ei naiset selvinpäin tuntemattomia miehiä kehu. Nuorempana pyydettiin kadulla malliksi, mutta se oli varmaan huijaus jolla yritettiin nyhtää rahaa.
"Minulla päinvastaiset kokemukset."
Yksi... Kerran... Muutama kerta /puolet elämästä, niin sitten sinulla näitä on sitten tilastollisesti 4 kertaa elämän aikana.
Se että naiset kehuvat kun hoidat lapsia kertoo että naiset valitsevat miehet aivan muilla kriteereillä kuin perhekeskeisyys, eli omat miehet ovat komeita, hyvätuloisia, seurallisia... mutta eivät hoida lapsiaan ja tästä sinua kehutaan. Et sinä näille naisille kelpaa, mutta he siirtäisivät sinulta yhden ominaisuuden omaan mieheensä.
Humalassa naiset antaa kehuja, mutta tästä käytetään kuvausta että "juodaan miehet komeiksi". Meillä miehillä on sama, eli kännissä moni on kaunis. Alkoholi voi myös lisätä seksuaalisia haluja miehillä ja naisilla, eli voimme löytää itsemme sängystä, mikä kaduttaa jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla päinvastaiset kokemukset. Olen normaali 173cm mies, jolla vähän mahaa. En ole rikas.
Naiset välillä tekevät aloitteita ja puhuvat positiivisesti. Itse en varattuna tee aloitteita. Yksi tuntematon nainen jopa kehui ulkonäköäni vaimoni ollessa paikalla. Varsinkin aiemmin naiset kehuivat, kun liikuin lasteni kanssa.
Miten naiset tulee sua kehumaan? Pysäyttävät kadulla ja sanovat, että oletpa sä komea könsikäs? Ihmettelen ihan aidosti, koska ei mun tuntemat naiset lähde lasten kanssa liikkuville miehille mitään lirkuttelemaan.
Lasten kanssa liikkuessa kehuivat, että hoidan lapsia. Ulkonäköä kehuessa ei ole ollut lapsia mukana ja naiset olleet juopuneita. Ei naiset selvinpäin tuntemattomia miehiä kehu. Nuorempana pyydettiin kadulla malliksi, mutta se oli varmaan huijaus jolla yritettiin nyhtää rahaa.
Pakko olla huijaus, ei noin lyhyet kelpaa malleiksi. Kännisten naisten puheita ei muuten kannata ottaa kovin tosissaan, ne nyt sanoo mitä siiderisylki suuhun tuo 🤤
Eli olet itse ruma ja lyhyt, mutta jahtaat kauniita, hoikkia naisia, ja valitat kun ei tärppää? Tervetuloa aikuisten maailmaan.