Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.

Vierailija
22.06.2026 |

Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.

Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.

Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?

Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.

Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.

Kommentit (589)

Vierailija
361/589 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on ratkaisu: luovu naisen tarpeestasi. Unohda heidät ja naisia mielistelevä yhteiskunta. Anna naisten ihan rauhassa jakaa itseään jännämiehille nauttien seurauksistaan. He saavat nyt vihdoin feminisminsä myötä sitä mitä halusivat: itsenäisyyttä, vapautta ja seksuaalista voimaantumista vahvojen korkeatasoisten miesten kanssa. Mutta onnellisuus - se heistä alkaa kadota. Pikkuhiljalleen heidän viehätysvoimansa kuihtuu, eivätkä jännämiehet enää heitä halua. Nyt aletaankin jo pohtimaan hyvien miesten katoa eikä lainkaan ajatella omien valintojen ja vastuun välistä suhdetta.

 

Aloittajalla on asiat hyvin. Kun tutkit asiaa syvällisesti, et tarvitse (länsimaalaista) naista mihinkään. Naisia kauhistuttaa mies joka voi olla onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä ilman heitä. Mikäli parisuhde on se mitä haluat, tiedä mistä et ole valmis tinkimään ja pidä siitä kiinni (huomioi kuitenkin oma statuksellinen sekä ulkonäöllinen tasosi, pysy realistisena).

Sä nyt jälleen kerran sorrut asettamaan miehen naisen elämän keskiöön. Minä, mies!!!!

 

Et tajua omahyväisyydessäsi, että nainen VALITSEE olla ilman miestä, mitään miestä, keään miestä, edes sitä jännämiestä. Ilman sua. 

 

Jos sulla olisi aivot, joilla ajatella, ymmärtäisit, että tähän tilanteeseen on päädytty siksi, ettei naisia enää kiinnosta alkaa parisuhteeseen, ellei se tuo positiivisia asioita hänen elämänsä. Sä et selvästikään tuo, joten olet jatkossakin yksin.  

Olen olemassa, hengitä, maksan veroja ja käyn töissä.

 

Vähin mitä naiset voisivat tehdä on palkita seksillä. Mieluiten myös rakkaudella.

Sinä et ainakaan ansaitse seksiä etkä rakkautta palkinnoksi pelkästä olemassaolostasi ja verojen maksamisesta, idiootti.

Vierailija
362/589 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se on että suomi naiset on maailman nirsoimpia. Tavis naiset ei halua tavis miehiä vaikka moent tavis naiset valittaa etti miestä löydy niin sen takia ei löydy koska ne haluaa komean top 10 miehen.

Ja toisissa ketjuissa väitetään, että suomalaiset naiset ovat kerrassaan maailmankuuluja kevytkenkäisyydestään. Me olemme siis sitten kaikki semmoisia pihtarihoureja.

(Ei pitäisi sanoa, mutta mitä tämä tilanne ollenkaan  palstamiesten tasosta...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/589 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun rimasi on liian korkealla samanaikaisesti kun olet itse liian matalalla, ap.

Vierailija
364/589 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse haluan miehen joka osaa ja haluaa puhua tunteista, joka osaa tukea minua urahaaveissani (tuen myös miestä), joka haluaa laittaa ja hoitaa yhteistä kotia (sen sijaan että minä siivoan ja korjaan yksin kaiken ja pidättelen kiukkuani kun miehen likaiset sukat on taas olohuoneen sohvalla, kun ees omia jälkiään ei saa korjattua), joka haluaa viettää aikaa yhdessä esim. lähteä yhdessä lenkille, pyöräilemään, uimaan, kiertämään kirppiksiä tai puutarhakauppoja, tehdä ruokaa, saunoa pitkän kaavan mukaan ym. Joka unelmoi ja unelmoi mun kanssa yhdessä. Esim. yhteisestä kodista, mökistä, matkoista… jostain kivasta. Ja sit on mukana toteuttamassa niitä haaveita. Ottaa asioista selvää, on aloitteellinen, kiinnostunut. Vie eteenpäin. "

 

Haluat juuri oikeita asioita. Voin sanoa tuon kohta 30 vuoden liiton kokemuksella. Olisit voinut suoraan kuvailla minun miestäni. Ja elämämme yhdessä on kyllä ollut todella antoisaa ja mukavaa, elää ja vanheta yhdessä kun toisesta on saanut sen parhaan ystävän ja kumppanin toteuttamaan niitä yhteisiä tavoitteita ja haaveita. 

Vierailija
365/589 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tähän on ratkaisu: luovu naisen tarpeestasi. Unohda heidät ja naisia mielistelevä yhteiskunta. Anna naisten ihan rauhassa jakaa itseään jännämiehille nauttien seurauksistaan. He saavat nyt vihdoin feminisminsä myötä sitä mitä halusivat: itsenäisyyttä, vapautta ja seksuaalista voimaantumista vahvojen korkeatasoisten miesten kanssa. Mutta onnellisuus - se heistä alkaa kadota. Pikkuhiljalleen heidän viehätysvoimansa kuihtuu, eivätkä jännämiehet enää heitä halua"

 

Tuhannes versio aiheesta "kyllä te vielä aikanaan kadutte kun ette minua huolineet!"

Vierailija
366/589 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla päinvastaiset kokemukset. Olen normaali 173cm mies, jolla vähän mahaa. En ole rikas.

 

Naiset välillä tekevät aloitteita ja puhuvat positiivisesti. Itse en varattuna tee aloitteita. Yksi tuntematon nainen jopa kehui ulkonäköäni vaimoni ollessa paikalla. Varsinkin aiemmin naiset kehuivat, kun liikuin lasteni kanssa.

Miten naiset tulee sua kehumaan? Pysäyttävät kadulla ja sanovat, että oletpa sä komea könsikäs? Ihmettelen ihan aidosti, koska ei mun tuntemat naiset lähde lasten kanssa liikkuville miehille mitään lirkuttelemaan.

Lasten kanssa liikkuessa kehuivat, että hoidan lapsia. Ulkonäköä kehuessa ei ole ollut lapsia mukana ja naiset olleet juopuneita.  Ei naiset selvinpäin tuntemattomia miehiä kehu. Nuorempana pyydettiin kadulla malliksi, mutta se oli varmaan huijaus jolla yritettiin nyhtää rahaa.

Minä olen nainen ja olen kyllä ihan selvinpäin kehunut miehiä. Komeaa partaa, hienoja kenkiä, hyvää juoksutyyliä jne.

 

Vähänkään tutummille olen kehunut ihan kroppaakin. Esim puolituttu mies kertoi alkaneensa karpata, joten totesin että huomasin kyllä että olet hoikistunut ja näytät hiton hyvältä. Tai jos olen halannut jotain urheilevaa tuttua tavatessa, olen saattanut möläyttää "äijä on kuin kiveä/oho, oletpas jaksanut treenata". 

 

Ja olen ihan keskiluokkainen sivistynyt oopperassa käyvä inehmo. Minä vaan tykkään miehistä. Ei ole kukaan loukkaantunut ja kaikki tietävät että olen kuin Caesarin vaimo enkä todellakaan tarkoira tuota kutsuksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
367/589 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos et nauti toisten ihmisten seurassa olemisesta, miksi ihmeessä haluaisit kumppanin? Myös kumppani on ihminen, ja parisuhde on hänen seurassaan olemista."

 

Eivät nämä miehet oikeastaan halua ketään oikeaa naisyksilöä jonka kanssa pitää jakaa se oikea arki ja olla läsnä muutenkin kuin seksin aikaan. He haluavat sen tunteen että heillä on nainen 

Vierailija
368/589 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 prosenttia väestöstä elää parisuhteissa. Ei tämä rimahomma tunnu tilastojen valossa olevan mikään todellinen ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
369/589 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos et nauti toisten ihmisten seurassa olemisesta, miksi ihmeessä haluaisit kumppanin? Myös kumppani on ihminen, ja parisuhde on hänen seurassaan olemista."

 

Eivät nämä miehet oikeastaan halua ketään oikeaa naisyksilöä jonka kanssa pitää jakaa se oikea arki ja olla läsnä muutenkin kuin seksin aikaan. He haluavat sen tunteen että heillä on nainen 

Jep ja siitossimulaation. Minä olen alpha male uros kun siitän naarasta xD Noloa

Vierailija
370/589 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Itse haluan miehen joka osaa ja haluaa puhua tunteista, joka osaa tukea minua urahaaveissani (tuen myös miestä), joka haluaa laittaa ja hoitaa yhteistä kotia , joka haluaa viettää aikaa yhdessä esim. lähteä yhdessä lenkille, pyöräilemään, uimaan, kiertämään kirppiksiä tai puutarhakauppoja, tehdä ruokaa, saunoa pitkän kaavan mukaan ym. "

 

Suomeksi sanottuna haluat miehen joka ihan oikeasti tykkää sinusta ihmisenä niin että nimenomaan haluaa viettää aikaa kanssasi. Tämä on sellainen asia joka liian monesta miehestä uupuu. Halutaan kyllä se nainen mutta kun sen kanssa sitten pitäisi tehdä asioita ja viettää aikaa niin alkaa se nihkeily ja halu paeta jonnekin autotalliin tai kavereiden luokse. Enkä siis sano että miehellä ei saisi olla kavereita tai omia harrastuksia. Tietenkin saa. Mutta kyllä sen puolison pitäisi olla elämässä se jonka kanssa oikeasti haluaa viettää valtaosan siitä vapaa-ajastaan.

Onneksi olen itse löytänyt sellaisen miehen ja mihinkään sitä vähempään en kyllä enää tyytyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
371/589 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan ongelma on laiskat luuserimiehet. Teistä ei ole mihinkään.

Vierailija
372/589 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta ainuttakaan kommenttia koko ketjusta oletan, että käytännössä kaikki viestit keskittyvät siihen, miten aloittajan - ja kaikkien muidenkin paitsi naisten itsensä - pitäisi vain olla parempia. Sillä se kaikki ratkeaa.

 

Nykymenon ongelma on siinä, ettei tavallinen nainen halua tavallista miestä. Tavallinen nainen kokee ansaitsevansa eliittimiehen. Ja määritelmällisesti niitä eliittimiehiä on niin vähän, että seurauksena on haaremeita, ja suuri joukko hyvin turhautuneita (ei-eliittejä) miehiä ja naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
373/589 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos et nauti toisten ihmisten seurassa olemisesta, miksi ihmeessä haluaisit kumppanin? Myös kumppani on ihminen, ja parisuhde on hänen seurassaan olemista."

 

Eivät nämä miehet oikeastaan halua ketään oikeaa naisyksilöä jonka kanssa pitää jakaa se oikea arki ja olla läsnä muutenkin kuin seksin aikaan. He haluavat sen tunteen että heillä on nainen 

No, se ehkä selittää, miksi heillä on vaikeuksia löytää kumppania, samaan aikaan kun mitä kummallisimmat hiihtäjät onnistuvat pariutumaan. Tommonen kuvaamasi tyyppi olisi kamala suhteessa. Jos se on hyvännäköinen niin sitä voisi käyttää kertapanoon, mutta jos ei ole, niin ei siihenkään.

Vierailija
374/589 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa luke koko ketjua, mutta maailma on täynnä naisia joille kelpaa kuka tahansa suomi-mies. Siitä vaan Thaimaasta tai Ukrainansta hakemassa, tai voi ihan katalogista valita. EIkö kelpaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
375/589 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nykymenon ongelma on siinä, ettei tavallinen nainen halua tavallista miestä. "

 

Ei kukaan halua toista siksi että se toinen on niin ihanan tavallinen että ei tapetista erotu. Millä saisi miehille taottua päähän että se että sinä olet se kiltti ja kunnollinen ei vielä erota sinua mitenkään tusinasta muusta samanlaisesta tarjokkaasta.

Ja tämä ei tarkoita että en haluaisi kilttiä ja kunnollista miestä. Tietenkin haluan. Mutta haluan kiltin ja kunnollisen miehen jolla on oma aito persoona, joka uskaltaa olla oma itsensä ja joka haluaa myös naisen joka sopii juuri hänelle eikä ole vain joku näyttelyesine ja seksinukke.

Uskalla olla se mies joka hymyilee kivasti sille naiselle, joka kertoo avoimesti elämästään ilman kehuskeluita ja kaunisteluita, joka on kiinnostunut juuri siitä naisesta ja mitä se nainen ajattelee ja haluaa jne.

Sanalla sanottuna, erotu omilla vahvuuksillasi positiivisesti muista miehistä, kerro mitä haluat ja arvostat. Älä ole se "emmää oikein tiiä" mies.

Vierailija
376/589 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla, aloittaja, on ihme tasoteoria ja oletat että muillakin on niin parempi että olet yksin kunnes kehität itsesi normaaliksi ihmiseksi.

Vierailija
377/589 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
378/589 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja toisissa ketjuissa väitetään, että suomalaiset naiset ovat kerrassaan maailmankuuluja kevytkenkäisyydestään. Me olemme siis sitten kaikki semmoisia pihtarihoureja."

 

Miehet haluavat naisen joka antaa helposti juuri heille mutta ei koskaan kellekään muulle. Miten tämä käytännössä onnistuu, on minulle mysteeri.

Vierailija
379/589 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja toisissa ketjuissa väitetään, että suomalaiset naiset ovat kerrassaan maailmankuuluja kevytkenkäisyydestään. Me olemme siis sitten kaikki semmoisia pihtarihoureja."

 

Miehet haluavat naisen joka antaa helposti juuri heille mutta ei koskaan kellekään muulle. Miten tämä käytännössä onnistuu, on minulle mysteeri.

Tulee mieleen, että tämä periaatteessa onnistuu, jos kyseessä on nainen, jonka kriteerit miehelle ovat erittäin tiukat mutta kuitenkin puhtaasti ulkonäköön liittyvät. Silloin äärimmäisen harva mies kelpaa naiselle mutta heistä nainen tietää heti ensi silmäyksellä haluavansa heidät, eikä tarvitse tutustua ensin.

Tämähän on se, millaisia nää incel- ja redpill-teoriat väittää kaikkien naisten olevan. Eli ilmeisesti niissä teorioissa kuvataan sellaista naista, millaisen teorioiden kehittelijät itse haluaisivat. Muilla naisilla ei tavallaan ole väliä, he eivät kuitenkaan toimisi siten, kuin teoreetikko haluaa naisten toimivan.

Mutta kun osoittautuu, että teoreetikko itse ei olekaan niiden harvojen ja valittujen joukossa, joita tuollainen hyvin valikoiva mutta puhtaasti pinnallinen nainen valitsee, niin hän repii pelihousunsa. Se "juuri tietty mies" ei ollutkaan "juuri minä itse".

Vierailija
380/589 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne siitä rummoutuvat, niin pakko alkaa tavallinenkin mies kelvata, tai lapsia ei tule. Jollekin yh:lle nyt kelpaa varmaan kaikki millä on pulssi (ja lompakko).

Mutta eihän aloittajalle kelpaa mikään ruma mummo. Eikä hän lapsiakaan halua, vaan omaa statustaan muiden miesten silmissä nostavan palkintovaimon.  Ja seksiä, silloin kun hän itse haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme