Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.
Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.
Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.
Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?
Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.
Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.
Kommentit (589)
Vierailija kirjoitti:
Minulla päinvastaiset kokemukset. Olen normaali 173cm mies, jolla vähän mahaa. En ole rikas.
Naiset välillä tekevät aloitteita ja puhuvat positiivisesti. Itse en varattuna tee aloitteita. Yksi tuntematon nainen jopa kehui ulkonäköäni vaimoni ollessa paikalla. Varsinkin aiemmin naiset kehuivat, kun liikuin lasteni kanssa.
Kaikilla meillä on "kerran elämässä" tilanteita. Minuakin on kahdesti vesiselvä nainen pokannut (molemmat työpaikalla) ja päälle vielä kerran nuorena yksi mies bussissa. Kaikki tämä ja ikää on vasta 52v. En nyt rehentelisi jos joku on kännissä jotain sanonut, kyllä minäkin olen muutamalta humalaiselta naiselta saanut kehuja, ehkä jopa kahdesti elämässä.
Saan muiden miesten tavoin usein ihailevia katseita naisilta kun pidän hyvää huolta tyttärestäni (tytärpuoli), mutta tuskin nämä naiset kanssani lasta tekisi, vaikka vapaa olisin, joten mitä sitten?
"Sillä ei ole yhtään mitään väliä, mitä nainen itsestään ajattelee. Jos joku mies ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Ja jos kiinnostaa niin kiinnostaa. "
Tämä on tietenkin totta. Mutta jotta se toimii kunnolla, sen naisen pitää olla ihan oikeasti avoin ja rehellinen itselleen siitä että onko vain jämähtänyt ajattelemaan että tätä minä haluan vai voisiko aidosti tykätä myös jostain muusta.
Ei minulla ainakaan nuorena ollut rehellisesti sanottuna mitään käsitystä siitä millainen mies minulle oikeasti sopisi. Opin sen vasta vähitellen ja osittain kantapään kautta.
"Ei minulla ainakaan nuorena ollut rehellisesti sanottuna mitään käsitystä siitä millainen mies minulle oikeasti sopisi. Opin sen vasta vähitellen ja osittain kantapään kautta."
Ja jotta kukaan mies ei vedä yksipuolisesti hernettä nenään, pitää sanoa että miehelläni on ihan sama juttu. Hänkin on sanonut että katseli nuorena ihan vääriä naisia koska ei oikeasti ymmärtänyt mitkä asiat ovat parisuhteessa tärkeitä. Hän on harmitellut miten monta hyvää mahdollisuutta meni häneltä ohi kun kuvitteli että ei olisi voinut kiinnostua niistä naisista jotka olisivat sitten hänestä olleet kiinnostuneet.
No me tapasimme ja se oli kyllä tosi iso "klik" molemmin puolin. Äkkiä tajusi mitkä asiat oikeasti tekevät sen että toinen on itselle hyvä kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne aiheutuneet yhteiskunnalliset ongelmat siis ovat?
No, jotkut äänekkäät inselit ei aio opiskella tai tehdä töitä, koska eivät saa naisia, mutta tuo tuskin haittaa yhteiskuntaa.
Jotkut vihaiset inselit uhkailevat netissä naisia ja jos he joskus uskaltavat poistua kotoaan, saattavat toteuttaakin uhkauksiaan. Toki nettiuhkailukin voi olla rikollista ja siitäkin on saatu tuomioita.
Jos sanotaan ihan suoraan, niin yhteiskuntamme on täyden romahduksen partaalla. Valtion budejetti on noin 95 miljardia ja siitä noin 12 miljardia on velkaa. Valtio on pystyssä velkojilleen noin 3v tulot. Tuo velkaraha joka otetaan käytetään talouden tuottamiseen ja kun se lopetettaneen velkojien toimesta, niin vaikutukset budjettiin on jäätävät 20-30 miljardia.
Siinä pitää sitten lopettaa koulutus, pelastus, turvallisuus, teiden ylläpito ja vielä leikata 50% terveydehuollosta päälle.
Tämä tarkoittanee sitä, että jos karhu tai se mies pahoinpitelee sinut sulla ei ole paikkaa josta pyytää apua ja vaikka raahaudut sairaalaan, niin jos ei ole käteistä et saa hoitoa ja jos kyseinen pahoinpitelijä oli mies, niin kukaan ei tee sille yhtään mitään.
Yhteiskuntaa haittaa siis ihan vtusti, ettei ole ydinperheitä vaan minimialistisia miehiä, jotka optimoivat verotuksensa alas. Naiset on yhteiskunnassa vahvasti saamapuolella ja julkinen sektori onkin valtava tulonsiirtohimmeli, jossa naiset leikkivät työntekoa ja saavat siitä sosiaaliturvaa.
Kirjoitan tämän sen takia, että minulla on perhe ja lapsia, mutten näe tätä naisten somenarsismiin sairastunutta yhteiskuntaa enää vaihtoehtona lapsilleni.
Lukematta paskaa. Mitäpä jos kääntäisit syyttävän sormesi sinne, minne kuuluukin, eli miehiin. Kysy itseltäsi, miksi nainen valitsee ennemmin netin (tai koiran tai kissan tai laaman), eikä hyvää ja onnellista parisuhdetta?
Vastaus on helpp ja sama kuin siihen kysymykseen, miksi nainen onnistuu valitsemaan kumppanin, jolta saa turpaan ja joka pettää.
No siksi koska keskivertonainen on tunteiden varassa kimpoileva bonobo.
Voit syytellä miehiä vaikka kuinka, mutta kun se ei enää niitä haittaa, niin mitäs sitten teet?
Juu ollaan täysiä paskoja, mutta mitä sitten?
Ai mitä sitten? Te miehet jäätte yksin 👍 Sitähän te täälläkin monta kertaa päivässä ulisette.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne siitä rummoutuvat, niin pakko alkaa tavallinenkin mies kelvata, tai lapsia ei tule. Jollekin yh:lle nyt kelpaa varmaan kaikki millä on pulssi (ja lompakko).
Miesten ulinasta jos voi mitään päätellä, niin eipä ala kelpaamaan, ei missään iässä. Tilastojen valossahan se sitä paitsi on juurikin miehet, jotka toivovat enemmän parisuhdetta kuin naiset.
Itke, poika, itke lisää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä annettavaa sinulla on parisuhteeseen? Moni mies ei tunnu tajuavan sitä, ettei kilpailu ole toisia miehiä vastaa vaan naisen elämänlaatua vastaan. Jos heikennät sitä vs yksin eläminen, nainen ei kiinnostu. Do the math, jos kukaan nainen ei kiinnostu. Ette te ole mitään pakollisia lemmikkejä.
Tää. Moni mies ajattelee että se riittää kun on ja möllöttää. Maksaa puolet laskuista. Kunhan ei hakkaa, petä tai juo paljon. No ei riitä.
Itse haluan miehen joka osaa ja haluaa puhua tunteista, joka osaa tukea minua urahaaveissani (tuen myös miestä), joka haluaa laittaa ja hoitaa yhteistä kotia (sen sijaan että minä siivoan ja korjaan yksin kaiken ja pidättelen kiukkuani kun miehen likaiset sukat on taas olohuoneen sohvalla, kun ees omia jälkiään ei saa korjattua), joka haluaa viettää aikaa yhdessä esim. lähteä yhdessä lenkille, pyöräilemään, uimaan, kiertämään kirppiksiä tai puutarhakauppoja, tehdä ruokaa, saunoa pitkän kaavan mukaan ym. Joka unelmoi ja unelmoi mun kanssa yhdessä. Esim. yhteisestä kodista, mökistä, matkoista… jostain kivasta. Ja sit on mukana toteuttamassa niitä haaveita. Ottaa asioista selvää, on aloitteellinen, kiinnostunut. Vie eteenpäin.
Mut ei tommosia miehiä oikein ole. Miehiä kiinnostaa niin eri asiat usein kuin meitä naisia. Tai sit vaikka ne oliskin alussa kiinnostuneita niin jossain kohtaa niiltä loppuu puhti tai ne jotenkin jähmettyy paikoilleen.
En halua enää elämääni miestä, joka ei tuo siihen yhtään mitään muuta lisää kuin pettynyttä mieltä ja yksinäistä oloa parisuhteessa. Se on minulle ihan ok olla yksin, olen tehnyt sinut sen asian kanssa. Niin kannattais monen miehenkin, ennenkuin yrittää yhtään mitään suhdetta naispuolisen kanssa. Että haluaako mies edes sitä suhdetta, kun tietää mitä se vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En hakkaa naisia" oli vähän liian paljastava... Mieli siis tekisi hakata. Ja kun kuvailet unelmanaistasi, hän on hoikka ja kaunis. Oma kuvauksesi taas on: työssäkäyvä ja kiltti. Huomaatko ristiriitaa? Entä jos ne työssäkäyvät naiset haluavat myös hoikan ja komean miehen - eikä kiltteydestä ja naisten lyömisestä puhuvaa tomppelia?
Naiset tekevät sellaisen virheolettaman, että kaikki miehet ovat kilttejä, hyväkäytöksisiä eivätkä harrasta parisuhdeväkivaltaa. Näinhän ei ikävä kyllä ole ja olisi mielenkiintoista tietää mistä tällainen harhaluulo kumpuaa? Äidin puheet? Isän puheet? Naisille suunnattu media? Joku muu?
Moni väkivaltainen mies saa naisia, koska se heidän osittain verhottu aggressiivisuutensa ja ehdottomuutensa viehättää naisen liskoaivoja. Mutta sitten ei olekaan enää hauskaa kun jonkin riidan päätteeksi lentelee seinille tai saa nyrkistä naamaan. Kannattaisi arvostaa oikeasti kilttejä ja käyttäytyviä miehiä.
Kuvastaa hyvin tätä palstaa, että sinun oikeaan osuva tulkintasi on saanut 8 tykkäystä ja 39 alapeukkua. Naiset selvästi tunnistivat tästä itsensä, mutta yrittävät kieltää totuuden paljastumisen.
Tää "kieltää totuuden paljastumisen" on ANONYYMILLÄ foorumilla aina yhtä hulvaton 😂 Joku toisilleen tuntemattomien naisten salaliitto 😂😂😂
Viimeistään tosta väitteestä tunnistaa, että sen esittäjä on jossain niin syvällä hikikomerossaan, ettei tule löytämään tietä ulos koskaan. Äiti ja/tai isä ehkä jopa tajusi lukita sen sinne.
Tähän on ratkaisu: luovu naisen tarpeestasi. Unohda heidät ja naisia mielistelevä yhteiskunta. Anna naisten ihan rauhassa jakaa itseään jännämiehille nauttien seurauksistaan. He saavat nyt vihdoin feminisminsä myötä sitä mitä halusivat: itsenäisyyttä, vapautta ja seksuaalista voimaantumista vahvojen korkeatasoisten miesten kanssa. Mutta onnellisuus - se heistä alkaa kadota. Pikkuhiljalleen heidän viehätysvoimansa kuihtuu, eivätkä jännämiehet enää heitä halua. Nyt aletaankin jo pohtimaan hyvien miesten katoa eikä lainkaan ajatella omien valintojen ja vastuun välistä suhdetta.
Aloittajalla on asiat hyvin. Kun tutkit asiaa syvällisesti, et tarvitse (länsimaalaista) naista mihinkään. Naisia kauhistuttaa mies joka voi olla onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä ilman heitä. Mikäli parisuhde on se mitä haluat, tiedä mistä et ole valmis tinkimään ja pidä siitä kiinni (huomioi kuitenkin oma statuksellinen sekä ulkonäöllinen tasosi, pysy realistisena).
Vierailija kirjoitti:
No kun miettii nykynaisten käytöstä niin en yhtään ihmettele jos saavat pataansa.
Taas yksi mies, jolle kiitos siitä että naiset valitsevat sinkkuuden ja syntyvyys laskee 👍👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.cambridge.org/core/journals/politics-and-the-life-sciences/…
"the top 1% of men receive 16% of women’s likes, the top 15% receive 50%, while the bottom 50% are left with 4% of women’s likes (Edmunds, Reference Edmunds2017; Steinberg, Reference Steinberg2024)."
AP on täysin oikeassa! Tutkimuksetkin sanovat samaa!
Tinder nyt on yhtä kuraa. Mene oikeaan maailmaan ja tapaa siellä mielenkiintoisia ihmisiä niin saatat kumppanin löytääkin.
Tinderin omistajat eivät halua, että sieltä jonkun löytäisit, koska sitten he eivät enää sinua voisi lypsää.
Oikeassa elämässä ihmisiä tapaavat vain ne ekstrovertit ja sosiaaliset ihmiset jotka nauttivat toistensa kanssa olemisesta. Naisia lähestyessä on syytä ottaa huomioon myös MeToo-asiat, harva heikompitasoinen mies haluaa syytettä epäonnistuneesta lähestymisyrityksestään.
Vierailija kirjoitti:
Tähän on ratkaisu: luovu naisen tarpeestasi. Unohda heidät ja naisia mielistelevä yhteiskunta. Anna naisten ihan rauhassa jakaa itseään jännämiehille nauttien seurauksistaan. He saavat nyt vihdoin feminisminsä myötä sitä mitä halusivat: itsenäisyyttä, vapautta ja seksuaalista voimaantumista vahvojen korkeatasoisten miesten kanssa. Mutta onnellisuus - se heistä alkaa kadota. Pikkuhiljalleen heidän viehätysvoimansa kuihtuu, eivätkä jännämiehet enää heitä halua. Nyt aletaankin jo pohtimaan hyvien miesten katoa eikä lainkaan ajatella omien valintojen ja vastuun välistä suhdetta.
Aloittajalla on asiat hyvin. Kun tutkit asiaa syvällisesti, et tarvitse (länsimaalaista) naista mihinkään. Naisia kauhistuttaa mies joka voi olla onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä ilman heitä. Mikäli parisuhde on se mitä haluat, tiedä mistä et ole valmis tinkimään ja pidä siitä kiinni (huomioi kuitenkin oma statuksellinen sekä ulkonäöllinen tasosi, pysy realistisena).
Huoh. On se niin vaikeaa keskittyä omaan elämään ja olemaan aidosti tyytyväinen yksin ja itseensä. Sen sijaan pitää hakea pönkitystä omaan oloon ja yksinololle sillä, että fantasioi naisten epäonnesta, kaltoinkohtelusta ja syrjimisestä.
Perusmies, jonka on niin kovin vaikeaa katsoa peiliin ja alkaa käsitellä omia tunteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Tähän on ratkaisu: luovu naisen tarpeestasi. Unohda heidät ja naisia mielistelevä yhteiskunta. Anna naisten ihan rauhassa jakaa itseään jännämiehille nauttien seurauksistaan. He saavat nyt vihdoin feminisminsä myötä sitä mitä halusivat: itsenäisyyttä, vapautta ja seksuaalista voimaantumista vahvojen korkeatasoisten miesten kanssa. Mutta onnellisuus - se heistä alkaa kadota. Pikkuhiljalleen heidän viehätysvoimansa kuihtuu, eivätkä jännämiehet enää heitä halua. Nyt aletaankin jo pohtimaan hyvien miesten katoa eikä lainkaan ajatella omien valintojen ja vastuun välistä suhdetta.
Aloittajalla on asiat hyvin. Kun tutkit asiaa syvällisesti, et tarvitse (länsimaalaista) naista mihinkään. Naisia kauhistuttaa mies joka voi olla onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä ilman heitä. Mikäli parisuhde on se mitä haluat, tiedä mistä et ole valmis tinkimään ja pidä siitä kiinni (huomioi kuitenkin oma statuksellinen sekä ulkonäöllinen tasosi, pysy realistisena).
Sä nyt jälleen kerran sorrut asettamaan miehen naisen elämän keskiöön. Minä, mies!!!!
Et tajua omahyväisyydessäsi, että nainen VALITSEE olla ilman miestä, mitään miestä, keään miestä, edes sitä jännämiestä. Ilman sua.
Jos sulla olisi aivot, joilla ajatella, ymmärtäisit, että tähän tilanteeseen on päädytty siksi, ettei naisia enää kiinnosta alkaa parisuhteeseen, ellei se tuo positiivisia asioita hänen elämänsä. Sä et selvästikään tuo, joten olet jatkossakin yksin.
Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on ratkaisu: luovu naisen tarpeestasi. Unohda heidät ja naisia mielistelevä yhteiskunta. Anna naisten ihan rauhassa jakaa itseään jännämiehille nauttien seurauksistaan. He saavat nyt vihdoin feminisminsä myötä sitä mitä halusivat: itsenäisyyttä, vapautta ja seksuaalista voimaantumista vahvojen korkeatasoisten miesten kanssa. Mutta onnellisuus - se heistä alkaa kadota. Pikkuhiljalleen heidän viehätysvoimansa kuihtuu, eivätkä jännämiehet enää heitä halua. Nyt aletaankin jo pohtimaan hyvien miesten katoa eikä lainkaan ajatella omien valintojen ja vastuun välistä suhdetta.
Aloittajalla on asiat hyvin. Kun tutkit asiaa syvällisesti, et tarvitse (länsimaalaista) naista mihinkään. Naisia kauhistuttaa mies joka voi olla onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä ilman heitä. Mikäli parisuhde on se mitä haluat, tiedä mistä et ole valmis tinkimään ja pidä siitä kiinni (huomioi kuitenkin oma statuksellinen sekä ulkonäöllinen tasosi, pysy realistisena).
Sä nyt jälleen kerran sorrut asettamaan miehen naisen elämän keskiöön. Minä, mies!!!!
Et tajua omahyväisyydessäsi, että nainen VALITSEE olla ilman miestä, mitään miestä, keään miestä, edes sitä jännämiestä. Ilman sua.
Jos sulla olisi aivot, joilla ajatella, ymmärtäisit, että tähän tilanteeseen on päädytty siksi, ettei naisia enää kiinnosta alkaa parisuhteeseen, ellei se tuo positiivisia asioita hänen elämänsä. Sä et selvästikään tuo, joten olet jatkossakin yksin.
Olen olemassa, hengitä, maksan veroja ja käyn töissä.
Vähin mitä naiset voisivat tehdä on palkita seksillä. Mieluiten myös rakkaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on ratkaisu: luovu naisen tarpeestasi. Unohda heidät ja naisia mielistelevä yhteiskunta. Anna naisten ihan rauhassa jakaa itseään jännämiehille nauttien seurauksistaan. He saavat nyt vihdoin feminisminsä myötä sitä mitä halusivat: itsenäisyyttä, vapautta ja seksuaalista voimaantumista vahvojen korkeatasoisten miesten kanssa. Mutta onnellisuus - se heistä alkaa kadota. Pikkuhiljalleen heidän viehätysvoimansa kuihtuu, eivätkä jännämiehet enää heitä halua. Nyt aletaankin jo pohtimaan hyvien miesten katoa eikä lainkaan ajatella omien valintojen ja vastuun välistä suhdetta.
Aloittajalla on asiat hyvin. Kun tutkit asiaa syvällisesti, et tarvitse (länsimaalaista) naista mihinkään. Naisia kauhistuttaa mies joka voi olla onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä ilman heitä. Mikäli parisuhde on se mitä haluat, tiedä mistä et ole valmis tinkimään ja pidä siitä kiinni (huomioi kuitenkin oma statuksellinen sekä ulkonäöllinen tasosi, pysy realistisena).
Huoh. On se niin vaikeaa keskittyä omaan elämään ja olemaan aidosti tyytyväinen yksin ja itseensä. Sen sijaan pitää hakea pönkitystä omaan oloon ja yksinololle sillä, että fantasioi naisten epäonnesta, kaltoinkohtelusta ja syrjimisestä.
Perusmies, jonka on niin kovin vaikeaa katsoa peiliin ja alkaa käsitellä omia tunteitaan.
Koska tällaisten perusmiesten on mahdotonta elää ilman naista, he kuvttelevat, ettei nainen voi elää ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli.
Mikä siinä on se ongelma? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on ratkaisu: luovu naisen tarpeestasi. Unohda heidät ja naisia mielistelevä yhteiskunta. Anna naisten ihan rauhassa jakaa itseään jännämiehille nauttien seurauksistaan. He saavat nyt vihdoin feminisminsä myötä sitä mitä halusivat: itsenäisyyttä, vapautta ja seksuaalista voimaantumista vahvojen korkeatasoisten miesten kanssa. Mutta onnellisuus - se heistä alkaa kadota. Pikkuhiljalleen heidän viehätysvoimansa kuihtuu, eivätkä jännämiehet enää heitä halua. Nyt aletaankin jo pohtimaan hyvien miesten katoa eikä lainkaan ajatella omien valintojen ja vastuun välistä suhdetta.
Aloittajalla on asiat hyvin. Kun tutkit asiaa syvällisesti, et tarvitse (länsimaalaista) naista mihinkään. Naisia kauhistuttaa mies joka voi olla onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä ilman heitä. Mikäli parisuhde on se mitä haluat, tiedä mistä et ole valmis tinkimään ja pidä siitä kiinni (huomioi kuitenkin oma statuksellinen sekä ulkonäöllinen tasosi, pysy realistisena).
Sä nyt jälleen kerran sorrut asettamaan miehen naisen elämän keskiöön. Minä, mies!!!!
Et tajua omahyväisyydessäsi, että nainen VALITSEE olla ilman miestä, mitään miestä, keään miestä, edes sitä jännämiestä. Ilman sua.
Jos sulla olisi aivot, joilla ajatella, ymmärtäisit, että tähän tilanteeseen on päädytty siksi, ettei naisia enää kiinnosta alkaa parisuhteeseen, ellei se tuo positiivisia asioita hänen elämänsä. Sä et selvästikään tuo, joten olet jatkossakin yksin.
Olen olemassa, hengitä, maksan veroja ja käyn töissä.
Vähin mitä naiset voisivat tehdä on palkita seksillä. Mieluiten myös rakkaudella.
Minä, minä, minä... Sulla ei ole mitään annettavaa naiselle, joten mukavaa yksinäistä loppuelämää 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne aiheutuneet yhteiskunnalliset ongelmat siis ovat?
No, jotkut äänekkäät inselit ei aio opiskella tai tehdä töitä, koska eivät saa naisia, mutta tuo tuskin haittaa yhteiskuntaa.
Jotkut vihaiset inselit uhkailevat netissä naisia ja jos he joskus uskaltavat poistua kotoaan, saattavat toteuttaakin uhkauksiaan. Toki nettiuhkailukin voi olla rikollista ja siitäkin on saatu tuomioita.
Jääpähän enemmän vapaita työ- ja opiskelupaikkoja naisille.
Nykyisessä taloustilanteessa jos joku kiukutteleva väestönosuus päättää jättäytyä työelämästä pois niin se on vain hyödyksi muille. Työhaluisia ihmisiä on kyllä muissa ryhmissä enemmän kuin työpaikkoja, heistä ei tule pulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.cambridge.org/core/journals/politics-and-the-life-sciences/…
"the top 1% of men receive 16% of women’s likes, the top 15% receive 50%, while the bottom 50% are left with 4% of women’s likes (Edmunds, Reference Edmunds2017; Steinberg, Reference Steinberg2024)."
AP on täysin oikeassa! Tutkimuksetkin sanovat samaa!
Tinder nyt on yhtä kuraa. Mene oikeaan maailmaan ja tapaa siellä mielenkiintoisia ihmisiä niin saatat kumppanin löytääkin.
Tinderin omistajat eivät halua, että sieltä jonkun löytäisit, koska sitten he eivät enää sinua voisi lypsää.
Oikeassa elämässä ihmisiä tapaavat vain ne ekstrovertit ja sosiaaliset ihmiset jotka nauttivat toistensa kanssa olemisesta. Naisia lähestyessä on syytä ottaa huomioon myös MeToo-asiat, harva heikompitasoinen mies haluaa syytettä epäonnistuneesta lähestymisyrityksestään.
Jos et nauti toisten ihmisten seurassa olemisesta, miksi ihmeessä haluaisit kumppanin? Myös kumppani on ihminen, ja parisuhde on hänen seurassaan olemista.
"Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille"
No tuo kertookin sinusta kaiken mitä tarvii tietää. Et kuulosta mukavalta tai "tavalliselta mieheltä" näillä Taten sontajutuilla. Ihan sama sanotko tuota ääneen vai et, lupaan että asenteesi ja naisviha paistaa kaikista tekemisistäsi läpi. Naurattaa aina nämä katkeroaloitukset, koska tuolla umpikierolla logiikalla isäni, veljeni, serkkuni tai omakaan mieheni ei olisi parisuhteessa. Rumaakin ukkoa katselee jos luonne miellyttää, vanhana ollaan kaikki rusinan näköisiä. Tämä on se totuus mitä eräät miehet ei halua myöntää.