Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.
Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.
Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.
Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?
Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.
Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.
Kommentit (589)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä."
Olet pinnallinen, koska katsot pinnallisia asioita. Etsi mieluummin sellaista mukavaa ja hauskaa naista jonka kanssa on helppoa ja kivaa viettää aikaa. Suurin osa naisistakin juuri sellaista miestä.
Oletko mukava, ja sellainen jonka kanssa on helppoa ja kivaa olla?
Ymmärrätkö että naiset ovat pinnallisia? Naisia kiinnostaa ainoastaan miehen ulkonäkö sekä pituus ja miehen rahat.
Olet sitten tavannut ja katsellut pinnallisia naisia. Pinnalliset miehet puolestaan katsovat ulkonäköä ja ikää. Muut normaalit ihmiset muodostavat parisuhteen ihan muiden kriteerien pohjalta. Siinä ei ulkonäkö tai raha ole ne päättävät tekijät.
Näin kauniina, hoikkana ja hyvin tienaavana naisena minulle on aivan kaikkein tärkeintä, että mies on feministi. En voisi kuvitella olevani ihmisen kanssa joka ei pidä minua tasa-arvoisena ja kaikin puolin yhdenvertaisena ja kykenevänä ihmisenä. En myöskään huolisi miestä, joka puhuu naisista tai miehistäkään yhtä rumasti kuin ap.
Eli siis empatia on se ykkösjuttu. Ilman sitä ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia.
Samat kriteerit on aivan jokaisella tuntemallani naisella ulkonäköön tai tilipussiin katsomatta.
En voi ottaa cov. rokotettua miestä. Nano. Muutama rokottamaton voi olla jäljellä mutta ehkä kontaminoitunut. :) Vaikka voihan olla itsekin syönyt rokotettua kananmunaa ja lihaa.
Niin, haluatteko miehet oikeasti suhteeseen naisen kanssa, joka ei oikeasti halua teitä?
Että "oot sinä ihan matalatasoinen, mutta otetaan nyt, että mullakin joku on."
Vierailija kirjoitti:
Niin, haluatteko miehet oikeasti suhteeseen naisen kanssa, joka ei oikeasti halua teitä?
Että "oot sinä ihan matalatasoinen, mutta otetaan nyt, että mullakin joku on."
No eihän he ota, kun haluavat laihan kauniin naisen. Kun ei oma taso riitä moiseen, niin uhriudutaan kuin mies vain voi. Ja tietty naisen vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen Jere Karalahdestakin, millaisista miehistä naiset kostuvat.
Sano suoraan että haaveilet miehenä Karalahdesta.
Tämä on taas tyypillistä. Jos tuo esille naisten epärealistiset odotukset, niin aletaan vihjailla homoudesta. Moni näistä nirsoista naisista sitten valittaa viiskympoisenä, että kaduttaa, kun ei tullut tehtyä lapsia, kun ei sitä oikeaa miestä löytynyt hänelle.
Höpöhöpö. Lastentekoon ei miestä tarvitse elämäänsä kelpuuttaa.
Moni on kuitenkin niin vanhanaikainen , että haaveilee ydinperheestä, vaikka mediassa nousee korostetusti esille vain sateenkaariperheet tai yhden vanhemman perheet.
Lepakko perheessä lapselle vääristyy kuva, millainen on normaali elämä. Isä on lapselle aina ehdottoman tärkeä.
Sääli niitä lapsia, jotka elävät lesbojen kanssa ilman isän mallia.
Täh? Tunnen kaksi ihmistä jotka ovat kasvaneet kahden äidin kanssa. Mies ja nainen. Molemmat ovat pärjänneet elämässä oikein hyvin; kouluttautuneet pitkälle, menneet naimisiin (heteroita molemmat), ja kasvattaneet lapsia, työurillaankin menestyvät. Toisella heistä on jo lapsenlapsiakin, toinen on nuorempi ja hänen lapsensa asuvat vielä kotona. Fiksuja ovat kaikki!
Ihania ihmisiä molemmat, tasapainoisia ja tunnetaitoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset syrjii miehiä. Aina ja kaikessa on naisten mielestä miesten vika.
Aviovaimot moittii miehiään monessa asiassa tuttavilleen.
Miehet sen sijaan harvoin moittivat vaimojaan sauna illoissa.
Miehet on joutunut alakynteen, naiset ovat ottaneet liikaa valtaa ja jyräävät miehiä.
No aika kauan ne miehet ovat saaneet olla 'yläkynnessä' eikös nyt vihdoin olisi naisten vuoro olla edes lähellä tasa-arvoa?
Kyllä miehet edelleen naisia moittivat ja vähättelevät, tässäkin ketjussa joku kirjoitti tyhmistä kanoista.
Eipä tässä miehiäkään ole juuri kehuttu.
Onhan tässä monikin kertonut hyvistä miehistä.
Naisillahan saa rima olla just niin korkealla kuin haluavat!
Sääli vaan että jännittävillä miehillä se on vielä paljon korkeammalla.
Vierailija kirjoitti:
Naisten oma alhainen taso ja narsistinen käytös on isoin ongelma.
Sinun mielestäsi ilmeisesti on narsismia, jos nainen ei sinua halua?
Oikeasti narsismia on se, että sinä ajattelet että naisen tulisi olla sinun vaikkei sinua haluakaan.
Ihmettelen samaa näin naisena. Juuri yhdelle treffimiehelle kuvailin olevani mukava ja etenkin luotettava nainen. En hakkaa, m*rhapolta tai muutoin pahoinpitele miehiä. En puukota heitä heidän sänkyynsä heidän nukkuessaan. Kukaan mies ei ole arvostanut tätä asiaa, uhrausta jonka teen. Totta kai naisellakin on mielitekoja. Kutsua seuraaville treffeille ei vain tule. :(
Vierailija kirjoitti:
Miksi syytät naisia heidän biologiastaan, kun itsekin yrität toteuttaa sitä haluamalla mahdollisimman monia kauniita ja nuoria naisia? Kelpaat puolustamaan pesää ja kuolemaan mammuttia metsästäessä. Paremmat geenit otetaan lisääntymään, koska lisääntyminen muuallakin koskee vain harvempia (ja parempia) uroksia eläinmaailmassa.
Rupes ihan miehenäkin naurattaa tää vertauskuva, hyvin sanottu 😄
Vierailija kirjoitti:
Niin, haluatteko miehet oikeasti suhteeseen naisen kanssa, joka ei oikeasti halua teitä?
Että "oot sinä ihan matalatasoinen, mutta otetaan nyt, että mullakin joku on."
Kunhan pitää mölyt mahassaan niin ei ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
https://www.cambridge.org/core/journals/politics-and-the-life-sciences/…
"the top 1% of men receive 16% of women’s likes, the top 15% receive 50%, while the bottom 50% are left with 4% of women’s likes (Edmunds, Reference Edmunds2017; Steinberg, Reference Steinberg2024)."
AP on täysin oikeassa! Tutkimuksetkin sanovat samaa!
Tinder nyt on yhtä kuraa. Mene oikeaan maailmaan ja tapaa siellä mielenkiintoisia ihmisiä niin saatat kumppanin löytääkin.
Tinderin omistajat eivät halua, että sieltä jonkun löytäisit, koska sitten he eivät enää sinua voisi lypsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne aiheutuneet yhteiskunnalliset ongelmat siis ovat?
No, jotkut äänekkäät inselit ei aio opiskella tai tehdä töitä, koska eivät saa naisia, mutta tuo tuskin haittaa yhteiskuntaa.
Jotkut vihaiset inselit uhkailevat netissä naisia ja jos he joskus uskaltavat poistua kotoaan, saattavat toteuttaakin uhkauksiaan. Toki nettiuhkailukin voi olla rikollista ja siitäkin on saatu tuomioita.
Jos sanotaan ihan suoraan, niin yhteiskuntamme on täyden romahduksen partaalla. Valtion budejetti on noin 95 miljardia ja siitä noin 12 miljardia on velkaa. Valtio on pystyssä velkojilleen noin 3v tulot. Tuo velkaraha joka otetaan käytetään talouden tuottamiseen ja kun se lopetettaneen velkojien toimesta, niin vaikutukset budjettiin on jäätävät 20-30 miljardia.
Siinä pitää sitten lopettaa koulutus, pelastus, turvallisuus, teiden ylläpito ja vielä leikata 50% terveydehuollosta päälle.
Tämä tarkoittanee sitä, että jos karhu tai se mies pahoinpitelee sinut sulla ei ole paikkaa josta pyytää apua ja vaikka raahaudut sairaalaan, niin jos ei ole käteistä et saa hoitoa ja jos kyseinen pahoinpitelijä oli mies, niin kukaan ei tee sille yhtään mitään.
Yhteiskuntaa haittaa siis ihan vtusti, ettei ole ydinperheitä vaan minimialistisia miehiä, jotka optimoivat verotuksensa alas. Naiset on yhteiskunnassa vahvasti saamapuolella ja julkinen sektori onkin valtava tulonsiirtohimmeli, jossa naiset leikkivät työntekoa ja saavat siitä sosiaaliturvaa.
Kirjoitan tämän sen takia, että minulla on perhe ja lapsia, mutten näe tätä naisten somenarsismiin sairastunutta yhteiskuntaa enää vaihtoehtona lapsilleni.
Heh, mitä paskaa. Mitään romahdusta ei ole tulossa. Suomi ei ole mitenkään erityisen velkainen maa, liki jokainen valtio on velkaa jonnekinpäin.
Et taida tajuta sitä, että se velanmaksukyky ratkaisee ei se onko velkaa 100 vai 200% BKT:stä.
Suomella ei ole mitään mahdollisuutta lyhentää velkojaan vuosikymmeniin ja talous pyörii käytännössä syöttämällä siihen mittavat määrät velkaa maailman suurimman julkisen sektorin kautta.
Jos tätä velanottoa yritetään hillitä, jokaista leikattua velkaeuroa kohden leikkautuu kaksi euroa valtion tuloista. Suomi on samassa tilanteessa kuin Kreikka oli 5-10v sisällä, eikä tätä voi millään enää estää. Suomea kohdellaan tulevassa konkurssissaan itäblokin paskamaana, eikä vanhana sivistysmaana kuten Kreikkaa kohdeltiin.
Olet kuvottava etkä ansaitse ketään.
Vierailija kirjoitti:
Viehättämättömilläkin naisilla on kymmeniä miehiä, joka ne voi tarvittaessa ottaa itselleen vaikka yöksi tai pitemmäksi aikaa. Keskimääräisellä ja siitä "alemmilla" miehillä ei ole yleensä yhtään. Ikävä kyllä miehet, näin on.
Entä sitten vaikka noin olisikin? Suurin osa naisista ei halua ketä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä."
Olet pinnallinen, koska katsot pinnallisia asioita. Etsi mieluummin sellaista mukavaa ja hauskaa naista jonka kanssa on helppoa ja kivaa viettää aikaa. Suurin osa naisistakin juuri sellaista miestä.
Oletko mukava, ja sellainen jonka kanssa on helppoa ja kivaa olla?
Ymmärrätkö että naiset ovat pinnallisia? Naisia kiinnostaa ainoastaan miehen ulkonäkö sekä pituus ja miehen rahat.
Selvästikään et ole lukutaitoinen. Jospa aloittaisit siitä, opetttele lukemaan. Sitten palaa vaikka tähän ketjuun, jossa naiset kertovat, mikä merkkaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä."
Olet pinnallinen, koska katsot pinnallisia asioita. Etsi mieluummin sellaista mukavaa ja hauskaa naista jonka kanssa on helppoa ja kivaa viettää aikaa. Suurin osa naisistakin juuri sellaista miestä.
Oletko mukava, ja sellainen jonka kanssa on helppoa ja kivaa olla?
Ymmärrätkö että naiset ovat pinnallisia? Naisia kiinnostaa ainoastaan miehen ulkonäkö sekä pituus ja miehen rahat.
Mies joka haluaa kauniin naisen ei ole pinnallinen? Mutta nainen joka haluaa komean miehen on pinnallinen? Paradoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen Jere Karalahdestakin, millaisista miehistä naiset kostuvat.
Sano suoraan että haaveilet miehenä Karalahdesta.
Tämä on taas tyypillistä. Jos tuo esille naisten epärealistiset odotukset, niin aletaan vihjailla homoudesta. Moni näistä nirsoista naisista sitten valittaa viiskympoisenä, että kaduttaa, kun ei tullut tehtyä lapsia, kun ei sitä oikeaa miestä löytynyt hänelle.
Höpöhöpö. Lastentekoon ei miestä tarvitse elämäänsä kelpuuttaa.
Moni on kuitenkin niin vanhanaikainen , että haaveilee ydinperheestä, vaikka mediassa nousee korostetusti esille vain sateenkaariperheet tai yhden vanhemman perheet.
Lepakko perheessä lapselle vääristyy kuva, millainen on normaali elämä. Isä on lapselle aina ehdottoman tärkeä.
Sääli niitä lapsia, jotka elävät lesbojen kanssa ilman isän mallia.
Täh? Tunnen kaksi ihmistä jotka ovat kasvaneet kahden äidin kanssa. Mies ja nainen. Molemmat ovat pärjänneet elämässä oikein hyvin; kouluttautuneet pitkälle, menneet naimisiin (heteroita molemmat), ja kasvattaneet lapsia, työurillaankin menestyvät. Toisella heistä on jo lapsenlapsiakin, toinen on nuorempi ja hänen lapsensa asuvat vielä kotona. Fiksuja ovat kaikki!
Ihania ihmisiä molemmat, tasapainoisia ja tunnetaitoisia.
Joo ei miestä perheeseen tarvita.
Sillä ei ole yhtään mitään väliä, mitä nainen itsestään ajattelee. Jos joku mies ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Ja jos kiinnostaa niin kiinnostaa.
Alkaisitko itse suhteeseen naisen kanssa josta et ole kiinnostunut?