Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.
Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.
Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.
Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?
Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.
Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.
Kommentit (589)
Luuletko, että se kaunis nainen olisi ratkaisu kaikkiin ongelmiisi? Sinulle ei enää viina maistuisi, et sairastuisi, muuttuisit fiksuksi ja komeaksi ihmiseksi, joka olisi pelkästään onnellinen. Koskaan ei tulisi erimielisyyksiä kumppanin kanssa.
Epäilen. Et ole kypsä ihmissuhteeseen ja siksi olet yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En hakkaa naisia" oli vähän liian paljastava... Mieli siis tekisi hakata. Ja kun kuvailet unelmanaistasi, hän on hoikka ja kaunis. Oma kuvauksesi taas on: työssäkäyvä ja kiltti. Huomaatko ristiriitaa? Entä jos ne työssäkäyvät naiset haluavat myös hoikan ja komean miehen - eikä kiltteydestä ja naisten lyömisestä puhuvaa tomppelia?
Naiset tekevät sellaisen virheolettaman, että kaikki miehet ovat kilttejä, hyväkäytöksisiä eivätkä harrasta parisuhdeväkivaltaa. Näinhän ei ikävä kyllä ole ja olisi mielenkiintoista tietää mistä tällainen harhaluulo kumpuaa? Äidin puheet? Isän puheet? Naisille suunnattu media? Joku muu?
Moni väkivaltainen mies saa naisia, koska se heidän osittain verhottu aggressiivisuutensa ja ehdottomuutensa viehättää naisen liskoaivoja. Mutta sitten ei olekaan enää hauskaa kun jonkin riidan päätteeksi lentelee seinille tai saa nyrkistä naamaan. Kannattaisi arvostaa oikeasti kilttejä ja käyttäytyviä miehiä.
Kuvastaa hyvin tätä palstaa, että sinun oikeaan osuva tulkintasi on saanut 8 tykkäystä ja 39 alapeukkua. Naiset selvästi tunnistivat tästä itsensä, mutta yrittävät kieltää totuuden paljastumisen.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että se kaunis nainen olisi ratkaisu kaikkiin ongelmiisi? Sinulle ei enää viina maistuisi, et sairastuisi, muuttuisit fiksuksi ja komeaksi ihmiseksi, joka olisi pelkästään onnellinen. Koskaan ei tulisi erimielisyyksiä kumppanin kanssa.
Epäilen. Et ole kypsä ihmissuhteeseen ja siksi olet yksin.
No sulla ainakin on kypsät jutut!
Niin se on että suomi naiset on maailman nirsoimpia. Tavis naiset ei halua tavis miehiä vaikka moent tavis naiset valittaa etti miestä löydy niin sen takia ei löydy koska ne haluaa komean top 10 miehen.
Miten tämmöinen paskatrolli saa näin monta sivua kommentteja??? Mikä teitä ihmiset vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten tämmöinen paskatrolli saa näin monta sivua kommentteja??? Mikä teitä ihmiset vaivaa?
Tää keskustelu kuuluu käydä läpi siirtymäriittinä kohti aikuisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä miehiä jotka ottaa puheeksi naisen itsekkyyden ja ovat uskollisia.
Ja sitten on niitä miehiä jotka eivät ota, mutta hakevat tuon elämästään puuttuvan onnellisuuden osan panemalla muita. 🤷🏻
Jokainen valitsee itse.
Kuka mies on ottanut puheeksi naisten itsekkyyden? Kenen kanssa? Millaisen itsekkyyden? Jos joku mies väittää minua itsekkääksi, niin miksi ihmeessä tuhlaisin aikaani häneen?
Valitset siis hyvin koska säästät molemmat kärsimykseltä
Kerrotko esimerkkejä millainen nainen on itsekäs parisuhteessa ja miten itsekkyys ilmenee?
En kerro. Se pitää itse tietää sydämessään. 😊
Et pysty sanomaan. 😄
Jahas 😄
Alex Gaudino, Watch Out
Nämä kommentit ei ollut ap, en hoksannut sanoa 👍🏻
Haluaisin AP vähän tsempata sua: olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 62 eri miehen kanssa. Heistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Ne 1/3, joille minä annoin pakit, osa oli ihan outoja tai sitten vaan ei synkannut riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En hakkaa naisia" oli vähän liian paljastava... Mieli siis tekisi hakata. Ja kun kuvailet unelmanaistasi, hän on hoikka ja kaunis. Oma kuvauksesi taas on: työssäkäyvä ja kiltti. Huomaatko ristiriitaa? Entä jos ne työssäkäyvät naiset haluavat myös hoikan ja komean miehen - eikä kiltteydestä ja naisten lyömisestä puhuvaa tomppelia?
Naiset tekevät sellaisen virheolettaman, että kaikki miehet ovat kilttejä, hyväkäytöksisiä eivätkä harrasta parisuhdeväkivaltaa. Näinhän ei ikävä kyllä ole ja olisi mielenkiintoista tietää mistä tällainen harhaluulo kumpuaa? Äidin puheet? Isän puheet? Naisille suunnattu media? Joku muu?
Moni väkivaltainen mies saa naisia, koska se heidän osittain verhottu aggressiivisuutensa ja ehdottomuutensa viehättää naisen liskoaivoja. Mutta sitten ei olekaan enää hauskaa kun jonkin riidan päätteeksi lentelee seinille tai saa nyrkistä naamaan. Kannattaisi arvostaa oikeasti kilttejä ja käyttäytyviä miehiä.
Kuvastaa hyvin tätä palstaa, että sinun oikeaan osuva tulkintasi on saanut 8 tykkäystä ja 39 alapeukkua. Naiset selvästi tunnistivat tästä itsensä, mutta yrittävät kieltää totuuden paljastumisen.
Yläpeukkuko pitäisi antaa, jos on sitä mieltä että kommentti on ns. täyttä ripulisontaa?
Ehkä kannattaisi miehenä näissä parinvalintakeskusteluissa kuunnella naisia, eikä toisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen Jere Karalahdestakin, millaisista miehistä naiset kostuvat.
Sano suoraan että haaveilet miehenä Karalahdesta.
Voitko väittää vastaan? Karalahdella ja kaltaisillaan likasangoilla on aina nainen kainalossa. Laske siitä.
Aika reppana nainen sillä nytkin on, joku rikollinen. Ei se ylemmän tason naista saa. Ainoastaan sellaisia reppanoita, jotka viehättyvät urheilutaustasta ja joilla ei kauheana päässä mitään liiku. Karalahdella ei ole mitään saumaa ylemmän keskiluokan naisiin. Duunareihin ja rikollisiin joutuu tyytymään.
Muutenkin tuo on naurettava todistus. Se että jollain yhdellä (1) rikollisella on ollut useampi nainen tarkoittaa muka sitä, että kaikki naiset haluavat rikollisia.
Unohtuu kummasti kaikki miljoonat duunarimiehet ja miljoonat tavismiehet, joilla on myös nainen/ ollut naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne aiheutuneet yhteiskunnalliset ongelmat siis ovat?
No, jotkut äänekkäät inselit ei aio opiskella tai tehdä töitä, koska eivät saa naisia, mutta tuo tuskin haittaa yhteiskuntaa.
Jotkut vihaiset inselit uhkailevat netissä naisia ja jos he joskus uskaltavat poistua kotoaan, saattavat toteuttaakin uhkauksiaan. Toki nettiuhkailukin voi olla rikollista ja siitäkin on saatu tuomioita.
Jos sanotaan ihan suoraan, niin yhteiskuntamme on täyden romahduksen partaalla. Valtion budejetti on noin 95 miljardia ja siitä noin 12 miljardia on velkaa. Valtio on pystyssä velkojilleen noin 3v tulot. Tuo velkaraha joka otetaan käytetään talouden tuottamiseen ja kun se lopetettaneen velkojien toimesta, niin vaikutukset budjettiin on jäätävät 20-30 miljardia.
Siinä pitää sitten lopettaa koulutus, pelastus, turvallisuus, teiden ylläpito ja vielä leikata 50% terveydehuollosta päälle.
Tämä tarkoittanee sitä, että jos karhu tai se mies pahoinpitelee sinut sulla ei ole paikkaa josta pyytää apua ja vaikka raahaudut sairaalaan, niin jos ei ole käteistä et saa hoitoa ja jos kyseinen pahoinpitelijä oli mies, niin kukaan ei tee sille yhtään mitään.
Yhteiskuntaa haittaa siis ihan vtusti, ettei ole ydinperheitä vaan minimialistisia miehiä, jotka optimoivat verotuksensa alas. Naiset on yhteiskunnassa vahvasti saamapuolella ja julkinen sektori onkin valtava tulonsiirtohimmeli, jossa naiset leikkivät työntekoa ja saavat siitä sosiaaliturvaa.
Kirjoitan tämän sen takia, että minulla on perhe ja lapsia, mutten näe tätä naisten somenarsismiin sairastunutta yhteiskuntaa enää vaihtoehtona lapsilleni.
Heh, mitä paskaa. Mitään romahdusta ei ole tulossa. Suomi ei ole mitenkään erityisen velkainen maa, liki jokainen valtio on velkaa jonnekinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Niin se on että suomi naiset on maailman nirsoimpia. Tavis naiset ei halua tavis miehiä vaikka moent tavis naiset valittaa etti miestä löydy niin sen takia ei löydy koska ne haluaa komean top 10 miehen.
Joka ikisen maan miehet kitisevät, että juuri heidän maansa naiset on kaikista nisrsoinpia.. Mikä klisee.
Et sitten ole kuullut jenkkinaisten kriteereistä? Nehän lentelee taivaissa verrattuna suomalaisten kriteereihin.
Joo. Ehkä sun kannattaisi lukea muutakin kuin seiskaa.
Passiivis-aggressiivisilla uhriutujilla kun kilahtaa suhteessa kunnolla, tahtoo kunnollisuus unohtua saman tien ja nyrkit löytyvät.
Sama, mutta olen nainen. Olen kiltti, rauhallinen, en käy baareissa jne jne. Silti en löydä tasoistani miestä vaan mulle sanotaan, että minussa on kiltteyden vikaa eli olen tulkinnut että suomessa ei kaivata eikä tykätä eikä tarvita kilttejä ja tunnollisia ihmisiä muulloin kuin jos on oma hyöty mielessään. Ei ole luottoa enää tähän maahan. Niin monelta jo kuullut tuon, että ei kiinostakaan enää. Olen alkanut jo miettiä muita vaihtoehtoja, vai onko tämä koko planeetta täynnä ongelma sakkia ja jos elät ns rauhakseen niin oletkin vähemmistössä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se jotenkin aika surullista miten tietyt "sankarit" pääsee suhteesta toiseen, kohtelee naisia miten sattuu ja joskus jopa niin että tapahtuu jotain lopullista. Sitten ne miehet ketkä no ovat ns. normaaleja mutta se luonne on sitten tylsä- jää nuolemaan näppejään. Onhan sitä saanut päätänäsä pyöritellä kun näät naisten astuvan samaan ansaa useasti, mutta ehkä se tietty kusipäisyys (yhdistettynä kaikkeen muuhun) on vaan niin vastustamaton kombo.
Niin niin, kyllä tämä tarina on miehiltä kuultu usein. Normaalit mukavat miehet jäävät nuolemaan näppejään. Yhyyyhyy. Mistä se sitten johtuu, että monet normaalit miehet eivät jää nuolemaan näppejään vaan perustavat parisuhteen ja perheen. Jospa näkisit niitä ja ottaisit heistä oppia?
"Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä."
Olet pinnallinen, koska katsot pinnallisia asioita. Etsi mieluummin sellaista mukavaa ja hauskaa naista jonka kanssa on helppoa ja kivaa viettää aikaa. Suurin osa naisistakin juuri sellaista miestä.
Oletko mukava, ja sellainen jonka kanssa on helppoa ja kivaa olla?
En halua juovaa ja baareissa käyvää miestä. Haluan miehen, joka elää tasapainoista elämää ja hoitaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
"Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä."
Olet pinnallinen, koska katsot pinnallisia asioita. Etsi mieluummin sellaista mukavaa ja hauskaa naista jonka kanssa on helppoa ja kivaa viettää aikaa. Suurin osa naisistakin juuri sellaista miestä.
Oletko mukava, ja sellainen jonka kanssa on helppoa ja kivaa olla?
ei todellakaan ole vaan alistava ja esineellistävä mies. Ihan syystä yksin.
Vierailija kirjoitti:
"Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä."
Olet pinnallinen, koska katsot pinnallisia asioita. Etsi mieluummin sellaista mukavaa ja hauskaa naista jonka kanssa on helppoa ja kivaa viettää aikaa. Suurin osa naisistakin juuri sellaista miestä.
Oletko mukava, ja sellainen jonka kanssa on helppoa ja kivaa olla?
Ymmärrätkö että naiset ovat pinnallisia? Naisia kiinnostaa ainoastaan miehen ulkonäkö sekä pituus ja miehen rahat.
Vastaus on helpp ja sama kuin siihen kysymykseen, miksi nainen onnistuu valitsemaan kumppanin, jolta saa turpaan ja joka pettää.
No siksi koska keskivertonainen on tunteiden varassa kimpoileva bonobo.
Voit syytellä miehiä vaikka kuinka, mutta kun se ei enää niitä haittaa, niin mitäs sitten teet?
Juu ollaan täysiä paskoja, mutta mitä sitten?