Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kuulisit että miehesi on 25-28-vuotiaana viestitellyt alaikäisten tyttöjen kanssa

Vierailija
23.01.2025 |

Miten reagoisit? 

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat, että tavallinen mies käyttäytyisi kuin chad, vaikka he eivät todellakaan tarjoa hänelle chadin kohtelua. 

Kerronpa kokemukseni siitä, miten ulkonäkö raamittaa miehen elämää.

Olin lähemmäs kymmenen vuotta vapaaehtoiskoulutuksessa nuorena miehenä ja lähes kaikki osallistujat nuoria naisia. Piti tehdä tutustumisleikki, jossa haetaan katsetta ja yllätys kuinkas kävikään, että ainoastaan yksi keski-ikäinen nainen suostui katsomaan minua.

Koulutus meni eteenpäin eri vieraita käyttäen, jolloin kukaan ei jatkanut tai kehunut puheenvuorojani ja yhdessä vaiheessa nuori naisluennoitsija tokaisi tympeästi yhteen kommenttiini, kun ei ymmärtänyt sitä eikä vaivautunut selvittämään, mitä tarkoitin sillä. Kommenttini oli täysin viaton ja tarkoitettu herättämään keskustelua.

Lopulta päivä tuli loppuun, meidän piti valita jo

Se oli vain ote ei-chadin elämästä. Kuvastaa sitä minkälaisessa huomiotyhjiössä suurin osa miehistä elää samalla, kun liikuntavammaiset naiset myyvät kuviaan. Saatanan rankka elämä, mutta onneksi me ei-chadit ollaan terästä sisältä. 

Vierailija
122/134 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen about samanikäinen enkä kyllä tunnista tuota asennemaailmaa. Se oli väärin ja ällöä jo silloin, keinot puuttua vain erilaiset."

Samanikäinen? Samanikäinen kuin kuka? Jos viittaat minuun, jonka tekstiä lainasit et taida tietää ikääni, koska en sitä kertonut. Puhut läpiä päähäsi. Asennemaailma oli täysin erilainen nuoruudessani. Eikä tuollaisiin puututtu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisin tutkintapyynnön poliisille. Kunhan tuo uusi laki tulee, saatan hakea itsekin oikeutta, jännä nähä kun nyt keski-ikäisiä miehiä viedään perheillalliselta kuulusteluun törkeistä lapsenraiskauksista. Tämän hetkisen lain mukaan ovat jo vanhentuneet. 

Yleensä takautuvia lakeja ei säädetä. Lain säätämisen jälkeen tehdyt rikokset ei mahdollisesti vanhene, mutta nyt jo vanhentuneet rikokset todennäköisesti pysyvät vanhana.

Toisaalta todistustaakka on edelleen voimassa. 20 vuoden takaisissa jutuissa todennäköisesti on vain sana sanaa vastaan.

Minäkin mietin juuri tätä: takautuva lainsäädäntö ei kuulu oikeusvaltioon. Sotasyyllisyysoikeudenkäynnit olivat se yksi kerta, kun lakeja piti soveltaa takautuvasti, ja siihen kertaan sellainen saa jäädäkin.

Vierailija
124/134 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää kyllä ihmiset joilla on niin voimakas kognitiivinen dissonanssi tulilla, että pitää täällä perustella miksi tällainen toiminta on ok. Kaikki mikä ei ole laitonta, ei silti ole arvostettavaa, asiallista tai edes hyväksyttävää. 

Jospa vain lakkaisit kuule YLEISTÄMÄSTÄ. Siinä että että joku lähemmäs kolmekymppinen juttelee jolleki 17-vuotiaalle ei ole itsessään yhtään mitään väärää. Ihmisiä rakastuukin toisiin ikäeroista huolimatta. Joitain kiinnostaa vanhemmat, joitain nuoremmat. Kunhan pysytään laillisuudessa, kaikki on ok. Omilla vanhemmillanikin on yli 10 vuoden ikäero ja ovat pysyneet yhdessä vuosikymmeniä. Siitä huolimatta että äitini oli aikoinaan nuori seurustelun alkuaikoina. 

Vierailija
125/134 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää kyllä ihmiset joilla on niin voimakas kognitiivinen dissonanssi tulilla, että pitää täällä perustella miksi tällainen toiminta on ok. Kaikki mikä ei ole laitonta, ei silti ole arvostettavaa, asiallista tai edes hyväksyttävää. 

Ei silti pidä olla pikkumainen eikä vauhkota vuosia vanhoista asioista.

Vierailija
126/134 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo 10 vuoden ikäero tunnu missään, kun suhteen toinen on 37 ja toinen 27. Tai  pariskunta 46 ja 56. Mutta 15 ja 25 on jo eri asia. Sama siellä ikähaarukan toisessa päässä.

 

Hyväkuntoinen, terve myöhäiskeski-ikää elävä 55 harkitsee varmasti kaksi kertaa, alkaako suhteeseen vaikka 67-vuotiaan kenties melko sairaan (seniori-ikäisen) kanssa. Erotiikkapuolikin ehkä mietityttää, jos itse vielä viriili ja halukas, mutta toisen halut jo vuosia sitten hiipuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/134 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin 25v viestitellyt alaikäisille. Esmerkiksi kummitytölleni. Hän oli tuolloin vielä alaikäinen. Tekeekö tuo siis minusta rikollisen?

Vierailija
128/134 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäytynyt hölmösti, kuulisin selitykset. Kunhan ei tee sitä enää.

Se ei ole hölmöilyä, vaan sairasta.

 

En koe olevani sairas tai vaimonikaan, joka oli 16 kun olimme ekan kerran sillai, itse olin 18. Nyt takana yli 30 vuotta avioliittoa ja jälkikasvuakin löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/134 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmottaisin tottakai poliisille, kertoisin hänen vanhemmille ja läheisille että omilleni ja eroaisin.

Ja ihan turha tänne tulla sanomaan että "jos se olisi ollut maalaustarvikkeista viestittelyä!"

Mutta se on ihanan voimaannuttavaa kun eräs S Penttilä panee parikymppisiä.

Vierailija
130/134 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/134 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja vuosi oli 1922 en todellakaan tiedä miten ottaisin tämän uutisen, vetäisin kai verhon pilluni eteen.

Vierailija
132/134 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista, koska en ikinä sekaantuisi noin epäkypsään mieheen. Enkä pedariin. Alustan vinkumiehille taitaa olla epäselvää, miten epäkurantiksi mies muuttuu jäätyään tuollaisesta kiinni.

Suurin osa miehistä on pedareita, joten mitä luultavimmin olet jo sekaantunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/134 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mahdollista, koska en ikinä sekaantuisi noin epäkypsään mieheen. Enkä pedariin. Alustan vinkumiehille taitaa olla epäselvää, miten epäkurantiksi mies muuttuu jäätyään tuollaisesta kiinni.

Suurin osa miehistä on pedareita, joten mitä luultavimmin olet jo sekaantunut.

Niin sullahan kokemusta, koska korkaat seuraavan lapsesi, kun äiti on poissa kotoa.

Vierailija
134/134 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmottaisin tottakai poliisille, kertoisin hänen vanhemmille ja läheisille että omilleni ja eroaisin.

Ja ihan turha tänne tulla sanomaan että "jos se olisi ollut maalaustarvikkeista viestittelyä!"

Mutta se on ihanan voimaannuttavaa kun eräs S Penttilä panee parikymppisiä.

S Penttilä on nainen. Säännöt eivät katsos ole samat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi