Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kuulisit että miehesi on 25-28-vuotiaana viestitellyt alaikäisten tyttöjen kanssa

Vierailija
23.01.2025 |

Miten reagoisit? 

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suojaikäraja on 16v. Mutta olisi kyllä outoa aikuisena seurustella teinin kanssa. Ihan erilainen elämä. Kun mies oli 25v niin seurusteli minun kanssani ja olin 22v. Hyvä ikäero. Ja alle 16v kanssa "seurustelu" onkin sitten rikollista ja sairasta.

Vierailija
42/126 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia siinä iässä.

Tässä ketjussa taitaa olla bedojen kokoontumisajot.

16v ei edelleenkään ole biologisesti lapsi, pe da riksi haukkuminen on faktuaalisesti väärin.

Mikäs se sitten on, jos vasta 18-vuotiaana on aikuinen? 

Ööh, tietenkin teini? Haloo?

Vierailija
44/126 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

16v ei edelleenkään ole biologisesti lapsi, pe da riksi haukkuminen on faktuaalisesti väärin.

Mikäs se sitten on, jos vasta 18-vuotiaana on aikuinen? 

Ööh, tietenkin teini? Haloo?

Eikö teini sitten ole lapsi? Haloo?

Vierailija
45/126 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pe da ri ei ole haukkumasana. Se on vain puhekelinen versio seksuaalisesta suuntautumiseta kuten homo tai homppeli on homoseksuaalista.

Vierailija
46/126 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole pedari, mutta sille on oma nimitys, jos on kiinnostunut teini-ikäisistä lapsista ja minua loukkaa kun käytätte väärää termiä" 

T. Keskiverto palstapedo

Vierailija
47/126 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä viestitellyt. Jos kutsunut kotiinsa tai bändinsä bäkkärille juomaan ja viihdyttämään, niin poliisiasiahan se on. 

Vierailija
48/126 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotias on ihan laillista lihaa. Mitä sitten?

Vierailija
49/126 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole pedari, mutta sille on oma nimitys, jos on kiinnostunut teini-ikäisistä lapsista ja minua loukkaa kun käytätte väärää termiä" 

T. Keskiverto palstapedo

Tämä.

Yrittäkääpä kuvailla pedofiilin ja efebofilin ero kuulostamatta pedofiileita. Niinpä.

Vierailija
50/126 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisitkö alemmas jos se olisi laillista? 

Vierailija
51/126 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosoikeudellisesti vain viestien sisältö ratkaisee. Jos on vähänkin seksuaalissävytteistä, niin tietenkin se on laitonta. 

Vierailija
52/126 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta jotkut viestittelyt ikuisuuksien takaa. Meidän nuoruudessamme lähes kaikki viestittelivät toisilleen - no ei nyt ihan lapsille, mutta teinit eri asia. Eikä siihen aikaan mitkään seksipuheet olleet rikos, sehän on tullut vasta ihan hiljattain ettei seksistä saa puhua ilman toisen lupaa.

Vierailija
53/126 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ollut ihan noin vanha, mutta 20v+. Ja noin me tavattiin 25 vuotta sitten (mies luuli minun olevan 16v, en ollut). Nyt eletään varsin tavallista keskiluokkaista lapsiperhearkea.

Mutta jos kuulisin että joku 25-28v mies viestittelee alaikäiselle tyttärelleni, se onkin sitten toinen tarina se. 

Vierailija
54/126 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta jotkut viestittelyt ikuisuuksien takaa. Meidän nuoruudessamme lähes kaikki viestittelivät toisilleen - no ei nyt ihan lapsille, mutta teinit eri asia. Eikä siihen aikaan mitkään seksipuheet olleet rikos, sehän on tullut vasta ihan hiljattain ettei seksistä saa puhua ilman toisen lupaa.

Eli laki on ainoa asia joka määrittää sitä mikä on oikein? 

Vierailija
55/126 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Keskiverto palstapedo

Tämä.

Yrittäkääpä kuvailla pedofiilin ja efebofilin ero kuulostamatta pedofiileita. Niinpä.

En edes yritä, sillä siinä ei ole mitään hävettävää:

- ped ofiili on ensisijaisesti tai yksinomaan kiinnostunut esimurrosikäisistä lapsista

- hebefiili murrosikän alkupuoliskolla olevista lapsista

- efebofiili murrosiän loppupuoliskolta aikuisuuteen olevista

Vierailija
56/126 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 18-vuotias on sakkolihaa, jos nuori on yli 16, mutta aikuinen on lapsen opettaja, valmentaja tai vaikka rippikoulun isonen. Eli aikuisella on jonkinlainen valtasuhde nuoreen.

Tietysti pitää olla lapsen opettaja oikeasti samassa koulussa ja samoilla oppitunneilla, eikä mikä tahansa opettaja yleisesti.

Eli työtön opettaja ei voi olla opettaja tässä mielessä.

Vierailija
57/126 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin tutkintapyynnön poliisille. Kunhan tuo uusi laki tulee, saatan hakea itsekin oikeutta, jännä nähä kun nyt keski-ikäisiä miehiä viedään perheillalliselta kuulusteluun törkeistä lapsenraiskauksista. Tämän hetkisen lain mukaan ovat jo vanhentuneet. 

Vierailija
58/126 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Keskiverto palstapedo

Tämä.

En edes yritä, sillä siinä ei ole mitään hävettävää:

- ped ofiili on ensisijaisesti tai yksinomaan kiinnostunut esimurrosikäisistä lapsista

- hebefiili murrosikän alkupuoliskolla olevista lapsista

- efebofiili murrosiän loppupuoliskolta aikuisuuteen olevista LAPSISTA

Korjasin, unohdit laittaa sen "lapsista" tuohon viimeiseen. 

Vierailija
59/126 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin 16v kun aloin seurustella 28v miehen kanssa. Ihan olin itsekin aloitteellinen eikä mies painostanut mua mihinkään. Mua ennen mies seurustellut oman ikäistensä kanssa. Suhde kesti 9kk ja sitten halusin erota. 

Sama, mutta me seurusteltiin 3v. Ja vielä vuosi asuttiin yhdessä, kunnes halusin erota. Haki aina koulustakin ja se oli opettajille kun silloin ok. Minä olin se aloitteellisempi aina kaikessa. Mies oli kiltti ja rauhallinen. Halusi perustaa jo perheen, mutta minä en, joten siksi halusin eron, koska en voisi viedä toiselta sitä että haluaa perheen.

Mutta tiedän myös niitä aikuisia "irkkiajoilta", joilla ei ollut puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
60/126 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisitkö alemmas jos se olisi laillista? 

Jossittelu on tyhjänpäiväistä. Se mikä merkitsee on se mikä on laillista. Ei se mitä joku paheksuu syyttä tai suotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme