Jos kuulisit että miehesi on 25-28-vuotiaana viestitellyt alaikäisten tyttöjen kanssa
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiantaisin poliisille.
"rikos" vanhentunut aikaa sitten
Ei välttämättä. Ja nythän on laki muuttumassa niin, ettei lapseen kohdistuva seksuaalirikos vanhene KOSKAAN. Lainmuutos on valmistelussa.
Perustuslain mukaan se laki ei toimi takautuvasti kuten ei muutkaan uudet lait.
Näinpä. Perustuslaki on tuossa täysin yksiselitteinen. Oikeusvaltiossa ei ole mahdollista säätää takautuvia rikos- tai muitakaan lakeja. Sama koskee vanhenemisaikoja. Niissäkin pätee tekohetken lainsäädännön mukainen vanhenemisaika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiantaisin poliisille.
Ei välttämättä. Ja nythän on laki muuttumassa niin, ettei lapseen kohdistuva seksuaalirikos vanhene KOSKAAN. Lainmuutos on valmistelussa.
Ei ihan noin yksinkertaista. Lakia voidaan tulkita takautuvasti, mutta vain silloin jos se on syytetyn kannalta edullisempaa.
Käytännössä kaikki 25-28 jännikset yritti täysillä myös niitä 16-18 kesäisiä ainakin silloin kun itse olin nuori.
Pe/ofiilit saunan taakke eikä armoa.Ei nyt eikä huomenna.Jotain rajaa jumalauta!!
Palauttaisin hänet kotimaahansa ja tyytyisin jatkossa suomalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiantaisin poliisille.
Näinpä. Perustuslaki on tuossa täysin yksiselitteinen. Oikeusvaltiossa ei ole mahdollista säätää takautuvia rikos- tai muitakaan lakeja. Sama koskee vanhenemisaikoja. Niissäkin pätee tekohetken lainsäädännön mukainen vanhenemisaika.
Ei varsinaisesti, vaan tuomio annetaan sen lain mukaan joka on syytetyn kannalta edullisempi, jos tekohetken ja tuomion antamisen ajankohtien lait poikkeavat toisistaan.
Hmmm... ihan hyvä kysymys. Varmaan yllättyisin tiedosta, mutta tuskin se näin 30 vuoden päähän enää sillä tavalla vaikuttaisi, että suhtautumiseni häneen radikaalisti muuttuisi. Ajattelisin kyllä hänen olleen typerä ja haluaisin kuulla mitä mieltä hän nyt silloisesta toiminnastaan olisi.
Olin 2001 vuonna serkun rippijuhlissa ja vieraaksi tuli mies 12 vuotiaan tyttöystävänsä kanssa ja he asuivat yhdessä. Tuolloin tulkinta kai oli , että saa seurustella kenen kanssa vain jos ei harrasta seksiä . Poliisit oli käynyt kyselemässä mieheltä , mutta tytön äiti sanoi , että kaikki on hyvin. Ihmettelin tuota silloinkin , mutta muutamalla tytöllä oli luokallani sama tilanne joten kai se on ok kun opettajatkaan ei reagoineet.
Vierailija kirjoitti:
Olin 2001 vuonna serkun rippijuhlissa ja vieraaksi tuli mies 12 vuotiaan tyttöystävänsä kanssa ja he asuivat yhdessä. Tuolloin tulkinta kai oli , että saa seurustella kenen kanssa vain jos ei harrasta seksiä . Poliisit oli käynyt kyselemässä mieheltä , mutta tytön äiti sanoi , että kaikki on hyvin. Ihmettelin tuota silloinkin , mutta muutamalla tytöllä oli luokallani sama tilanne joten kai se on ok kun opettajatkaan ei reagoineet.
Lestalikka asusteli veljensä kanssa, äläpä puutu. Ei ollut seksuaalista ei varppina ollut.käsi ramskulla vannon koko sukuni nimissä!
Vierailija kirjoitti:
Lainsäädäntö oli tuolloin hyvin erilainen kuin nykyään. Rikos tapahtui vain, jos seksiä harrastettiin ja viranomaiset pystyivät, tai olivat ylipäätään kiinnostuneita näyttämään sen toteen.
Pelkkä aikuisen ja alle 16-vuotiaan yhdessä asuminen sinänsä ei nykyäänkään ole rikos (olettaen, että siihen on huoltajan suostumus).
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä kaikki 25-28 jännikset yritti täysillä myös niitä 16-18 kesäisiä ainakin silloin kun itse olin nuori.
25-28 on juuri se ikä missä oman ikäisiltä naisilta alkaa halut hupenemaan, seksi loppuu suhteista ja naiset vähentävät seksiseuran etsimistä. 16-18v tyttöjä edes kiinnostaa seksi.
Vierailija kirjoitti:
Miehessä on sellainen jännä kohta, johon polvella iskemällä saa sen ihan hiljaiseksi ja kyyryyn. Eikä tarvitse edes kovaa potkaista.
Myönnätkö siis harjoittavasi seksväkivaltaa?
Sanoisin miehelleni jotta nyt nussit minua kakkoseen ja unohdat pikkukinkut.
Case closed.
Ei mulla oo miestä :D Mut olis vähän akward, mutta miehethän muutenkin kypsyy naisia myöhemmin. Et jos olis ollut joku epäkypsempi renttu 25v ja just melkein 18v kypsä ja fiksu nainen ni ei niin paha JOS molemmat samalla kehitystasolla. Mut en kyllä muuten huoleis parisuhteeseen mitään epäkypsää miestä joten vaikea sanoa.
Naiset haluavat, että tavallinen mies käyttäytyisi kuin chad, vaikka he eivät todellakaan tarjoa hänelle chadin kohtelua.
Kerronpa kokemukseni siitä, miten ulkonäkö raamittaa miehen elämää.
Olin lähemmäs kymmenen vuotta vapaaehtoiskoulutuksessa nuorena miehenä ja lähes kaikki osallistujat nuoria naisia. Piti tehdä tutustumisleikki, jossa haetaan katsetta ja yllätys kuinkas kävikään, että ainoastaan yksi keski-ikäinen nainen suostui katsomaan minua.
Koulutus meni eteenpäin eri vieraita käyttäen, jolloin kukaan ei jatkanut tai kehunut puheenvuorojani ja yhdessä vaiheessa nuori naisluennoitsija tokaisi tympeästi yhteen kommenttiini, kun ei ymmärtänyt sitä eikä vaivautunut selvittämään, mitä tarkoitin sillä. Kommenttini oli täysin viaton ja tarkoitettu herättämään keskustelua.
Lopulta päivä tuli loppuun, meidän piti valita jotain tunnekortteja ja kun valitsin korttini istuttuani päivän kovalla penkillä ja kuvailin tunnelmia, naiskouluttaja irvisti kuin olisi saanut pierun naamaan.
Lähdin sitten kävelemään kotia kohti eikä yksikään osallistuneista nuorista naisista todellakaan tehnyt tikusta asiaa ja tullut kertomaan, että "kiva kun täällä on miehiäkin" tai "mitäs aiot tänä iltana tehdä?"
Kaikki menivät omiin suuntiinsa ja minä jäin kävelemään kuin olisin ilmaa. Myöhemmin tietysti lupaukset vielä rikottiin päälle sopivasti enkä päässyt toimintaan mukaan.
Elämä on ulkonäköä...varsinkin ja erityisesti miehille. Monen ihmisen tietoisuus on sitä, että neuvoksi annetaan jotain tyyliin "voi vítùn typerä kalju kääpiötonttu, etkö ymmärrä, että kaikki on kiinni luonteesta ja persoonallisuudesta senkin variksenpelätin! Ulkonäöllä ei ole väliä senkin epämuodostunut oksetus! Hyvä persoonallisuus on kaikki kaikessa!"
Muistan kyllä sen, kun olin itse vain 25-28 ja miten paljon halusin seksiä ja olla haluttu ja tuntea ihmiseni täydeksi ihmiseksi. En saanut mitään. Ymmärrän sen, minkälainen kiusaus on tarttua tarjoukseen, jos saa vastakaikua joltakin nuoremmalta, vaikka aika iso osa siitäkin huomiosta taitaa mennä chadeille. Minua naurattaa tällainen vuoden 1994 hupsuttelu, että mies muka saisi seksiä ja perusjuttuja vannomalla rakkautta tytöille tai naisille. Tuo vain inhottaa heitä entistä enemmän ja tiedän sen kyllä kokemuksesta, kun silloin nuorena miehenä tavoittelin hieman itseäni nuorempia ja laillisen ikäisiä tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat, että tavallinen mies käyttäytyisi kuin chad, vaikka he eivät todellakaan tarjoa hänelle chadin kohtelua.
Kerronpa kokemukseni siitä, miten ulkonäkö raamittaa miehen elämää.
Olin lähemmäs kymmenen vuotta vapaaehtoiskoulutuksessa nuorena miehenä ja lähes kaikki osallistujat nuoria naisia. Piti tehdä tutustumisleikki, jossa haetaan katsetta ja yllätys kuinkas kävikään, että ainoastaan yksi keski-ikäinen nainen suostui katsomaan minua.
Koulutus meni eteenpäin eri vieraita käyttäen, jolloin kukaan ei jatkanut tai kehunut puheenvuorojani ja yhdessä vaiheessa nuori naisluennoitsija tokaisi tympeästi yhteen kommenttiini, kun ei ymmärtänyt sitä eikä vaivautunut selvittämään, mitä tarkoitin sillä. Kommenttini oli täysin viaton ja tarkoitettu herättämään keskustelua.
Lopulta päivä tuli loppuun, meidän piti valita jotain tunnekortteja ja kun valitsin korttini istuttua
Menet johonkin naisten koulutukseen, ja kuvittelet, että täältä sitä saa? Vai olitko kouluttaja? Sekavaa on tarinointisi.
Vierailija kirjoitti:
Miehessä on sellainen jännä kohta, johon polvella iskemällä saa sen ihan hiljaiseksi ja kyyryyn. Eikä tarvitse edes kovaa potkaista.
Joku on siis oppinut, että ihmisen keho ei kestä mitä tahansa. Voitkin varmaan seuraavaksi laittaa pääsi rekan takarenkaan alle ja tulla kertomaan, mitä tapahtuu.
Säälittää kyllä ihmiset joilla on niin voimakas kognitiivinen dissonanssi tulilla, että pitää täällä perustella miksi tällainen toiminta on ok. Kaikki mikä ei ole laitonta, ei silti ole arvostettavaa, asiallista tai edes hyväksyttävää.
Ilmottaisin tottakai poliisille, kertoisin hänen vanhemmille ja läheisille että omilleni ja eroaisin.
Ja ihan turha tänne tulla sanomaan että "jos se olisi ollut maalaustarvikkeista viestittelyä!"