Jos kuulisit että miehesi on 25-28-vuotiaana viestitellyt alaikäisten tyttöjen kanssa
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Ilmiantaisin poliisille.
Miksi jos kyse ei olisi alle 16-vuotiaista?
Vierailija kirjoitti:
Ilmiantaisin poliisille.
"rikos" vanhentunut aikaa sitten
Eroaisin, ei varmasti ole ainoa asia jossa on hämärä moraali.
En mitenkään. Mitäs sitten vaikka olisikin?
Käyttäytynyt hölmösti, kuulisin selitykset. Kunhan ei tee sitä enää.
Vierailija kirjoitti:
16v on täysin laillinen
Se että jokin on laillista ei tarkoita etteikö se olisi sairasta tai omituista.
Jättäisin sen otettuani tunnustuksen tallenteelle ja ilmiantaisin poliisille, jos syyteaika ei ole mennyt umpeen. Kohtahan lapsiin kohdistuvat ei vanhene koskaan ja se on ainut hyvä asia ikinä, minkä persut on saaneet aikaan.
Rydmanilla varmaan vaikeaa siinä kohtaa kun hallitus esittää tämän lainmuutoksen eduskunnalle. Hänen takiaanhan se rikoslakiin lisätään. Pikku piikki omalta puolueelta.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäytynyt hölmösti, kuulisin selitykset. Kunhan ei tee sitä enää.
Se ei ole hölmöilyä, vaan sairasta.
Lähettelen alaikäisille tytöille ja pojille viestejä joka viikko. Tänäänkin kouluretkeen liittyen.
Mä olin 16v kun aloin seurustella 28v miehen kanssa. Ihan olin itsekin aloitteellinen eikä mies painostanut mua mihinkään. Mua ennen mies seurustellut oman ikäistensä kanssa. Suhde kesti 9kk ja sitten halusin erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16v on täysin laillinen
Se että jokin on laillista ei tarkoita etteikö se olisi sairasta tai omituista.
Ketä sun tai muiden tollojen mielipide kiinnostaa
Viestitellyt, varmaan kiinnostaa poliisia hirveesti.
Ei ole mahdollista, koska en ikinä sekaantuisi noin epäkypsään mieheen. Enkä pedariin. Alustan vinkumiehille taitaa olla epäselvää, miten epäkurantiksi mies muuttuu jäätyään tuollaisesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin sen otettuani tunnustuksen tallenteelle ja ilmiantaisin poliisille, jos syyteaika ei ole mennyt umpeen. Kohtahan lapsiin kohdistuvat ei vanhene koskaan ja se on ainut hyvä asia ikinä, minkä persut on saaneet aikaan.
Rydmanilla varmaan vaikeaa siinä kohtaa kun hallitus esittää tämän lainmuutoksen eduskunnalle. Hänen takiaanhan se rikoslakiin lisätään. Pikku piikki omalta puolueelta.
16v ei ole lain silmissä lapsi
Ilmiantaisin poliisille.