Lue keskustelun säännöt.
Sanokaa mitä sanotte mutta se mikä sijaisvanhemmuudessa
18.05.2026 |
on oleellisinta ja tärkeintä on rakkaus. Jos sitä ei pysty tuntemaan lasta kohtaan, täytyy antaa mahdollisuus toiseen kotiin.
Kommentit (43)
Tuskinpa tuosta kertyy edes eläkettä jos ei pidä jotain perhekotia ja ole joku alan koulutus.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa tuosta kertyy edes eläkettä jos ei pidä jotain perhekotia ja ole joku alan koulutus.
Kertyy eläke mutta ei se iso ole.
Niin, oheishuoltajuus on tilanne, jossa lapselle määrätään huoltajaksi vanhempien ohella joku muu ulkopuolinen henkilö.