Naisia on tapettu tänä vuonna poikkeuksellisen paljon: vuodesta uhkaa tulla yksi synkimpiä pitkään aikaan
Naisjärjestöjen kattojärjestön Nytkis ry:n pääsihteeri Taru Anttonen penää hallitukselta välittömiä toimia naisiin kohdistuvan väkivallan torjumiseksi.
Parisuhdesurmia tapahtuu Suomessa suhteellisesti enemmän kuin muissa pohjoismaissa.
HS.fi
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Iso osa narkkeja tai juoppoja näistä naisten tappajista. Ottakaa kunnollinen työssäkäyvä mies jonka ainoa pahe on pelata pleikkarilla sillointällöin tunti tai kaks.
Ne on tylsiä ja lisäksi vielä inseleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso osa narkkeja tai juoppoja näistä naisten tappajista. Ottakaa kunnollinen työssäkäyvä mies jonka ainoa pahe on pelata pleikkarilla sillointällöin tunti tai kaks.
Ne on tylsiä ja lisäksi vielä inseleitä.
Anna niille p.illua, niin eivät enää ole!
Tilanne johtuu kokonaan siitä että miehet joutuvat ottamaan niin paljon vastuuta. Mies saa aina lähivanhemmuuden ja elarit. Mies ei kestä moista vastuuta ja kasvatus on mitä on.. Valitettavasti.