Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittelen jokaista vanhempaa ostamaan lapselle tälläisen nyt kun tilanne on mikä on Suomessa!

Vierailija
27.10.2023 |

Ostin pojalleni tämän. Asutaan Vantaalla ja itse ei ole joutunut ryöstön kohteeksi, eikä yritetty viedä vaatteita mutta ikätovereiltaan on pari tapausta. 

Nyt lähenee Joulu ja vaatteiden ja tavaroiden ryöstämiset lisääntyy varmasti kun lapsille ostetaan Jouluna monessa perheessä kalleitakin asioita.

Näitä löytyy monesta eri paikasta edullisesti, tässä esimerkiksi on 140lbs ja ei ollut kallis ostos. Myös k rauta ja muut nettikaupat myy näitä, aika halpa henkivakuutus/rikosten ehkäisy väline. 

https://finsec.fi/turvahalytin

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo saattaisi kyllä pelästyttää pikku roadmanit. Tai sitten ei. 

Vierailija
2/38 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli esiteininä tuollainen ja kyllä se turvaa toi, vaikkei mitään onneksi tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä tule sellainen auton varashälyttimen kuuloinen ääni niin ei ihmiset oikein reagoi siihen. 

Sellainen kirkumisääni on tehokkaampi. 

Vierailija
4/38 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jos siitä tule sellainen auton varashälyttimen kuuloinen ääni niin ei ihmiset oikein reagoi siihen. 

Tollanen pitäis saada kyllä!

Vierailija
5/38 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ehkä, mutta hyökkääjä pelästyy ja reagoi.

Vierailija
6/38 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillut tuollaista ja se ääni on kyllä sellainen että varmasti laittaa roadmanille jalat alle.

Vierailija
7/38 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy kolmelta lapselta :)

Vierailija
8/38 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista! Kaikille lapsille nää

Vierailija
9/38 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tuo kuin puukko. Tuli mieleen vaan onkohan "noloa" kantaa tuollaista ja sitten ei käytetä sitä?

Vierailija
10/38 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin isä myi tuon tyyppisiä 90-luvulla ja se taitaa olla mulla jossain vielä tallella. 

Vierailija
11/38 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pojalle "mutkan".

Vierailija
12/38 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaverin isä myi tuon tyyppisiä 90-luvulla ja se taitaa olla mulla jossain vielä tallella. 

Joo, joku näitä kiersi silloin myymässä kuin imurikauppiaat aikoinaan.😂

13/38 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varteenotettava idea iäkkäillekin. Tästä muuten tuli mieleen, että mä vuosi sitten hankin uuden otsalampun. Siis kun kuljen pimeällä koiran kanssa ulkona paikoissa, joissa valaistus on hämärä. En ollut lukenut käyttöohjetta vaan napsautin lampun päälle, niin siinä oli ihan sairaan kirkas valo, joka  alkoi vilkkua. Vähän hävetti, kun viereisen talon asunnoista alkoi tulla ihmisiä ikkunaan katsomaan, mitä tapahtuu :D

Vierailija
14/38 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voi vahingoittaa ryöstäjän kuuloa ja siitä lapsesi tuomittaisiin pahoinpitelystä, ei suomessa ole itsepuolustusoikeutta katos. Pitää vain laittaa käsi eteen ja sanoa "ei".

jäätelökone
15/38 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

140 lbs? Sehän on melkein 70 kiloa, ei sellaista jaksa lapsi kantaa.

Oma poika harrastaa krav magaa ja tyttö wing chun kung futa. Ei ihan helpolla kumpikaan jää kahdenneksi.

Vierailija
16/38 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. K raudastako saa?

Vierailija
17/38 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tuo voi vahingoittaa ryöstäjän kuuloa ja siitä lapsesi tuomittaisiin pahoinpitelystä, ei suomessa ole itsepuolustusoikeutta katos. Pitää vain laittaa käsi eteen ja sanoa "ei".

Tarkoitat vahingoittaa kunniaa ja siitä saa tehdä vastaanhangoittelevalle rasistille mitä huvittaa.

18/38 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mutta vanhuksille tuo voi olla ihan loistava. Pääsee hoivakodin sijasta vankilaan, jossa on paljon paremmat olot kuin hoivakodeissa.

Vierailija
19/38 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ase on paras apu.

Vierailija
20/38 |
27.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tuo saattaisi kyllä pelästyttää pikku roadmanit. Tai sitten ei. 

Vaikka joku ohikulkija pistää tuon hälyttämään, kun näkee tappelun, saattavat lopettaa ja  tulla tolkkuihinsa.

Mulla on tuollainen, ostin muutama vuosi sitten, kun olin yötöissä ja pyöräilin yksin kotiin. Pitääpä kaivaa esille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä