Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näinpäs äsken ihanan naisen

Vierailija
04.06.2015 |

Tulin kaupasta ja kulki ohitseni. Niin pitkä... Niin tumma.. Niin ihanainen nainen..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva

Vierailija
2/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset vaatteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:28"]Millaiset vaatteet
[/quote]
Farkut ja simppeli musta jakku. Mustat peruskengät.
ap

Vierailija
4/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu itsestään.

Vierailija
5/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:34"]Ap puhuu itsestään.
[/quote]
En muuten puhu...:)

Vierailija
6/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simppeli jakku? Ei kukaan heteromies käytä tollasta kieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:39"]Simppeli jakku? Ei kukaan heteromies käytä tollasta kieltä.
[/quote]
Oho! Oon sitten varmaan homo...:D
ap

Vierailija
8/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja tumma... Hmmm...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten heteromies ilmaisisi simppelin mustan jakun? "Toimistonaisen takki??"

Vierailija
10/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:46"]No miten heteromies ilmaisisi simppelin mustan jakun? "Toimistonaisen takki??"
[/quote]
Suunnilleen. Sellainen blazer-tyyppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:46"]No miten heteromies ilmaisisi simppelin mustan jakun? "Toimistonaisen takki??"
[/quote]
Suunnilleen. Sellainen blazer-tyyppinen.
[/quote]
Ja olin siis ap.

Vierailija
12/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:46"]

No miten heteromies ilmaisisi simppelin mustan jakun? "Toimistonaisen takki??"

[/quote]Oisko ihan vaan musta takki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut minä:(

Vierailija
14/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tumma? Musta vai valkoinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:55"]Niin tumma? Musta vai valkoinen?
[/quote]
Valkoinen. Mahdollisesti kantasuomalainen tai sitten ei.
ap

Vierailija
16/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin ensin et se olin varmaan minä, mut oon keskipituinen ja vaalea.

Vierailija
17/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:07"]Aattelin ensin et se olin varmaan minä, mut oon keskipituinen ja vaalea.
[/quote]
Sanousin että hän oli jotain 175-180cm.
ap

Vierailija
18/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä moinen tapahtui?

Vierailija
19/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:11"]Missä moinen tapahtui?
[/quote]
Espoossa
ap

Vierailija
20/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olen "vaan" 170 cm, mutta ne nilkkurit tuo muutaman sentin lisää;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän