Näinpäs äsken ihanan naisen
Tulin kaupasta ja kulki ohitseni. Niin pitkä... Niin tumma.. Niin ihanainen nainen..
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:28"]Millaiset vaatteet
[/quote]
Farkut ja simppeli musta jakku. Mustat peruskengät.
ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:34"]Ap puhuu itsestään.
[/quote]
En muuten puhu...:)
Simppeli jakku? Ei kukaan heteromies käytä tollasta kieltä.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:39"]Simppeli jakku? Ei kukaan heteromies käytä tollasta kieltä.
[/quote]
Oho! Oon sitten varmaan homo...:D
ap
No miten heteromies ilmaisisi simppelin mustan jakun? "Toimistonaisen takki??"
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:46"]No miten heteromies ilmaisisi simppelin mustan jakun? "Toimistonaisen takki??"
[/quote]
Suunnilleen. Sellainen blazer-tyyppinen.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:46"]No miten heteromies ilmaisisi simppelin mustan jakun? "Toimistonaisen takki??"
[/quote]
Suunnilleen. Sellainen blazer-tyyppinen.
[/quote]
Ja olin siis ap.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:46"]
No miten heteromies ilmaisisi simppelin mustan jakun? "Toimistonaisen takki??"
[/quote]Oisko ihan vaan musta takki
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:55"]Niin tumma? Musta vai valkoinen?
[/quote]
Valkoinen. Mahdollisesti kantasuomalainen tai sitten ei.
ap
Aattelin ensin et se olin varmaan minä, mut oon keskipituinen ja vaalea.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:07"]Aattelin ensin et se olin varmaan minä, mut oon keskipituinen ja vaalea.
[/quote]
Sanousin että hän oli jotain 175-180cm.
ap
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:11"]Missä moinen tapahtui?
[/quote]
Espoossa
ap
No, mä olen "vaan" 170 cm, mutta ne nilkkurit tuo muutaman sentin lisää;)
kiva