Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näinpäs äsken ihanan naisen

Vierailija
04.06.2015 |

Tulin kaupasta ja kulki ohitseni. Niin pitkä... Niin tumma.. Niin ihanainen nainen..

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:15"]No, mä olen "vaan" 170 cm, mutta ne nilkkurit tuo muutaman sentin lisää;)
[/quote]
Sovitko muuten tuntomerkkeihin?;)
ap

Vierailija
22/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:11"]Missä moinen tapahtui?
[/quote]
Espoossa
ap
[/quote]
kaikki kummat jutut tapahtuu aina espoossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa taas tapahtuu.

Vierailija
24/24 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:39"]Simppeli jakku? Ei kukaan heteromies käytä tollasta kieltä.
[/quote]
Ihmeellisiä heteromiehiä olet tavannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi