Lue keskustelun säännöt.
Näinpäs äsken ihanan naisen
04.06.2015 |
Tulin kaupasta ja kulki ohitseni. Niin pitkä... Niin tumma.. Niin ihanainen nainen..
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:11"]Missä moinen tapahtui?
[/quote]
Espoossa
ap
[/quote]
kaikki kummat jutut tapahtuu aina espoossa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 22:39"]Simppeli jakku? Ei kukaan heteromies käytä tollasta kieltä.
[/quote]
Ihmeellisiä heteromiehiä olet tavannut.
[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 23:15"]No, mä olen "vaan" 170 cm, mutta ne nilkkurit tuo muutaman sentin lisää;)
[/quote]
Sovitko muuten tuntomerkkeihin?;)
ap