Miten kommentoit nimittelyyn?
Miten kommentoit, jos sinua joku alkaa nimittelemään pahastikin, otetaan esimerkkinä vaikka idiootti, mutta älkää kommentoiko nyt tätä sanaa. Vain kommentoitko ollenkaan? Kysyn tätä nyt vain mielenkiinnosta, enkä viittaa itseeni. Toivoisin myös, että tämä ei johda kiistelyyn tai ainakaan toisen ihmisen nimittelyyn, älkääkä nyt käyttäkö niitä niittelysanoja vaan, sitä miten kommentoi, jos nyt kommentoit?
Kommentit (3)
En vaivautuisi kommentoimaan mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2015 klo 14:19"]
Miten kommentoit, jos sinua joku alkaa nimittelemään pahastikin, otetaan esimerkkinä vaikka idiootti, mutta älkää kommentoiko nyt tätä sanaa. Vain kommentoitko ollenkaan? Kysyn tätä nyt vain mielenkiinnosta, enkä viittaa itseeni. Toivoisin myös, että tämä ei johda kiistelyyn tai ainakaan toisen ihmisen nimittelyyn, älkääkä nyt käyttäkö niitä niittelysanoja vaan, sitä miten kommentoi, jos nyt kommentoit?
[/quote]
Ei kiinnostaisi. Minä nimittäin voitin. Jos vastapuoli heittää persoonaan, eikä asiaan kohdistuvan piikin, se tarkoittaa sitä että minä voitin. aivan sama minkä, mutta näin kävi.
toki tämä kääntyisi sitten niin, että minulla olisi suuria vaikeuksia ottaa "vastapuolta" vakavasti.
-m35
Ite oot!
Joka toista haukkuu, se on se ite!
Joka toista haukkuu sen napa paukkuu! (ennen sanoin: ja se joutuu kiinalaisen räkälaukkuun, mutta olen lopettanut ilmaisun käyttämisen rasistisen sävyn vuoksi)