Venäläinen alkoholi
Kertookahan joku miten turvallista on venäjältä tuotu alkoholi ja mitä kannattaa vältellä jos jotain tällasia tuotteita on?
Kommentit (4)
Lähinnä nyt aattelin ku ois tossa jotai pulloja mistä ei oo mitään muuta hajua kun että venäjältä kulkeutunu.. että uskaltaako noita naukkuailla ilman että saattaa näkö lähtee?
Niin viinan puutteessa en olisi koskaan että joisin jotain venäläistä epämääräistä viinaa.
Eihän se Russki Standart tai Stolichnaya -pullo tiedä, että joutuuko se valmistuslinjalta suoraan venäläiseen hyllyyn vai laatikossa Suomeen.
Eli kyllä noihin isoihin merkkeihin luottaisin. Russki Standart Platinum on oma suosikkini. Uskomattoman pehmeä! =)
Tuntemattomiin pikkumerkkeihin en koskisi. Muuten voi käydä näin..:
Venäjältä tuotu alkoholi on erilaista alkoholia kuin länsimainen alkoholi. Sen molekyyli rakentuu eri atomeista.