Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

awww mä niin rakastan meidän kissoja!

Vierailija
13.08.2014 |

Nytkin päuväunilla toinen köllii kainalossa pitkin pituuttaan, silmät ummessa, mutta alkaa kehräämään heti jos hiukan paijaa! Ihana! Kuin joku apinan ja oravan risteytys!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan piti kaivaa nestuuki lakkarista ja pyyhkiä silmäkulmia kun luki teidän juttuja rakkaista kisuista.

T: mies

Vierailija
2/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naurut tästä ketjusta ainakin saa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee kotiin niin unenpöpperöinen kissapallero tulee vastaan ja sitten katsoo silmiin utuisilla silmillä ja mamille pitää köyristellä tervetuliaisiksi. Ja ilta ja aamuhepuli ♡♥♡.

Vierailija
4/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina sanon kissojani magnustin ja apinan risteytyksiksi :D

Vierailija
6/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä niin ihanaa kun oma rakas kissa tulee syliin kehräämään. Mä aina herkistyn siitä vaikka kissat ovat jo 7v. Rakastan noita niin paljon ja nekin minua, olen tainnut tehdä edes jotain oikein elämässäni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisinä hetkinä antaa kyllä anteeksi kaikki karvanlähdöt ja aamuiset mourunnat :')!

Ap

Vierailija
8/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen kissa sulla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi maatiaiskissaa, tulleet meille kodittomina ja hylättyinä. Mä aina juttelen meidän kissoille itku kurkussa, että nyt niillä ikioma koti ja perhe, josta kukaan ei niitä häädä. Kamalaa, miten nuo ihanat, lämpöiset kisut eivät ole kelvanneet! Toinenkin joutui olemaan tarhakissana hyvin pitkään, kun uutta kotia ei meinannut löytyä.

Ap

Vierailija
10/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ EN! Toistan vielä: minä en siis rakasta teidän kissojanne ja toivoisin, että pidätte ne tiukasti omissa kainaloissanne tai pihoillanne pois kuleksimasta ja kuseksimasta meidän nurkista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muita omaa lämmintä kotia kaipaavia:

http://www.kodinvaihtajat.com/?page_id=17

Vierailija
12/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissat ovat olleet meillä jo vuosia. Aluksi vaadittiin kärsivällisyyttä, ennen kuin varsinkin tämä toinen epäluuloinen oppi luottamaan. Muistan ikuisesti sen hetken, kun tyyppi tuli ensi kertaa kainaloon unille!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on ihana kissa rouva! Silloinkun kissakuume iski niin mentiin löytöeläintalolle uutta perheenjäsentä katsomaan. Siellä tämä ihanainen oli! Tavallinen "mummoraita" kisu. Kissalle ei oltu annettu nimeä, lapsi keksi sille hienon nimen.

Ensimmäisenä iltana itkin kun uusi tulokas meni lapsen viereen nukkumaan ja lapsi kuiskasi sille "kiva kun tulit meille. Olet ihanan pehmeä" :)

Vierailija
14/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:39"]MINÄ EN! Toistan vielä: minä en siis rakasta teidän kissojanne ja toivoisin, että pidätte ne tiukasti omissa kainaloissanne tai pihoillanne pois kuleksimasta ja kuseksimasta meidän nurkista!

[/quote]

Meidän kissat ulkoilevat siististi valjaissa ja ovat sopeutuneet siihen hyvin. En uskaltaisi päästää irrallaan kulkemaan. Sydän syrjällään saisi koko ajan olla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet on rasittavia.

Vierailija
16/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:42"]Meilläkin on ihana kissa rouva! Silloinkun kissakuume iski niin mentiin löytöeläintalolle uutta perheenjäsentä katsomaan. Siellä tämä ihanainen oli! Tavallinen "mummoraita" kisu. Kissalle ei oltu annettu nimeä, lapsi keksi sille hienon nimen.

Ensimmäisenä iltana itkin kun uusi tulokas meni lapsen viereen nukkumaan ja lapsi kuiskasi sille "kiva kun tulit meille. Olet ihanan pehmeä" :)

[/quote]

Ihana tarina :)! Meidänkin toinen kisu on ihan tavallinen raitapaita. Ne ovat yleensä niitä, jotka jäävät tarhalle pitkään, kun useimnmat pitävät tylsinä ja tavallisina. Tietäisivätpä vaan miten suuria persoonia raitojen alle kätkeytyy!

Ap

Vierailija
17/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:46"]Eläimet on rasittavia.

[/quote]Ja ihmiset. Varsinkin eläinihmiset.

Vierailija
18/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:46"]Eläimet on rasittavia.

[/quote]

Onneksi ne eivät ole pakollisia.

Vierailija
19/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:46"]Eläimet on rasittavia.

[/quote]Ja ihmiset. Varsinkin eläinihmiset.

[/quote]

Miksi sitten luette tätä ketjua?

Haluaisitte, että teidätkin pelastettaisiin.

Vierailija
20/35 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:46"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:42"]Meilläkin on ihana kissa rouva! Silloinkun kissakuume iski niin mentiin löytöeläintalolle uutta perheenjäsentä katsomaan. Siellä tämä ihanainen oli! Tavallinen "mummoraita" kisu. Kissalle ei oltu annettu nimeä, lapsi keksi sille hienon nimen.

 

Ensimmäisenä iltana itkin kun uusi tulokas meni lapsen viereen nukkumaan ja lapsi kuiskasi sille "kiva kun tulit meille. Olet ihanan pehmeä" :)

[/quote]

Ihana tarina :)! Meidänkin toinen kisu on ihan tavallinen raitapaita. Ne ovat yleensä niitä, jotka jäävät tarhalle pitkään, kun useimnmat pitävät tylsinä ja tavallisina. Tietäisivätpä vaan miten suuria persoonia raitojen alle kätkeytyy!

Ap

[/quote]

Olen samaa mieltä :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi