awww mä niin rakastan meidän kissoja!
Nytkin päuväunilla toinen köllii kainalossa pitkin pituuttaan, silmät ummessa, mutta alkaa kehräämään heti jos hiukan paijaa! Ihana! Kuin joku apinan ja oravan risteytys!
Kommentit (35)
Hyvät naurut tästä ketjusta ainakin saa!
Kun tulee kotiin niin unenpöpperöinen kissapallero tulee vastaan ja sitten katsoo silmiin utuisilla silmillä ja mamille pitää köyristellä tervetuliaisiksi. Ja ilta ja aamuhepuli ♡♥♡.
Minä aina sanon kissojani magnustin ja apinan risteytyksiksi :D
Se on kyllä niin ihanaa kun oma rakas kissa tulee syliin kehräämään. Mä aina herkistyn siitä vaikka kissat ovat jo 7v. Rakastan noita niin paljon ja nekin minua, olen tainnut tehdä edes jotain oikein elämässäni :)
Tämmöisinä hetkinä antaa kyllä anteeksi kaikki karvanlähdöt ja aamuiset mourunnat :')!
Ap
Meillä on kaksi maatiaiskissaa, tulleet meille kodittomina ja hylättyinä. Mä aina juttelen meidän kissoille itku kurkussa, että nyt niillä ikioma koti ja perhe, josta kukaan ei niitä häädä. Kamalaa, miten nuo ihanat, lämpöiset kisut eivät ole kelvanneet! Toinenkin joutui olemaan tarhakissana hyvin pitkään, kun uutta kotia ei meinannut löytyä.
Ap
MINÄ EN! Toistan vielä: minä en siis rakasta teidän kissojanne ja toivoisin, että pidätte ne tiukasti omissa kainaloissanne tai pihoillanne pois kuleksimasta ja kuseksimasta meidän nurkista!
Tässä muita omaa lämmintä kotia kaipaavia:
Meidän kissat ovat olleet meillä jo vuosia. Aluksi vaadittiin kärsivällisyyttä, ennen kuin varsinkin tämä toinen epäluuloinen oppi luottamaan. Muistan ikuisesti sen hetken, kun tyyppi tuli ensi kertaa kainaloon unille!
Ap
Meilläkin on ihana kissa rouva! Silloinkun kissakuume iski niin mentiin löytöeläintalolle uutta perheenjäsentä katsomaan. Siellä tämä ihanainen oli! Tavallinen "mummoraita" kisu. Kissalle ei oltu annettu nimeä, lapsi keksi sille hienon nimen.
Ensimmäisenä iltana itkin kun uusi tulokas meni lapsen viereen nukkumaan ja lapsi kuiskasi sille "kiva kun tulit meille. Olet ihanan pehmeä" :)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:39"]MINÄ EN! Toistan vielä: minä en siis rakasta teidän kissojanne ja toivoisin, että pidätte ne tiukasti omissa kainaloissanne tai pihoillanne pois kuleksimasta ja kuseksimasta meidän nurkista!
[/quote]
Meidän kissat ulkoilevat siististi valjaissa ja ovat sopeutuneet siihen hyvin. En uskaltaisi päästää irrallaan kulkemaan. Sydän syrjällään saisi koko ajan olla.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:42"]Meilläkin on ihana kissa rouva! Silloinkun kissakuume iski niin mentiin löytöeläintalolle uutta perheenjäsentä katsomaan. Siellä tämä ihanainen oli! Tavallinen "mummoraita" kisu. Kissalle ei oltu annettu nimeä, lapsi keksi sille hienon nimen.
Ensimmäisenä iltana itkin kun uusi tulokas meni lapsen viereen nukkumaan ja lapsi kuiskasi sille "kiva kun tulit meille. Olet ihanan pehmeä" :)
[/quote]
Ihana tarina :)! Meidänkin toinen kisu on ihan tavallinen raitapaita. Ne ovat yleensä niitä, jotka jäävät tarhalle pitkään, kun useimnmat pitävät tylsinä ja tavallisina. Tietäisivätpä vaan miten suuria persoonia raitojen alle kätkeytyy!
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:46"]Eläimet on rasittavia.
[/quote]Ja ihmiset. Varsinkin eläinihmiset.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:46"]Eläimet on rasittavia.
[/quote]
Onneksi ne eivät ole pakollisia.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:46"]Eläimet on rasittavia.
[/quote]Ja ihmiset. Varsinkin eläinihmiset.
[/quote]
Miksi sitten luette tätä ketjua?
Haluaisitte, että teidätkin pelastettaisiin.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:42"]Meilläkin on ihana kissa rouva! Silloinkun kissakuume iski niin mentiin löytöeläintalolle uutta perheenjäsentä katsomaan. Siellä tämä ihanainen oli! Tavallinen "mummoraita" kisu. Kissalle ei oltu annettu nimeä, lapsi keksi sille hienon nimen.
Ensimmäisenä iltana itkin kun uusi tulokas meni lapsen viereen nukkumaan ja lapsi kuiskasi sille "kiva kun tulit meille. Olet ihanan pehmeä" :)
[/quote]
Ihana tarina :)! Meidänkin toinen kisu on ihan tavallinen raitapaita. Ne ovat yleensä niitä, jotka jäävät tarhalle pitkään, kun useimnmat pitävät tylsinä ja tavallisina. Tietäisivätpä vaan miten suuria persoonia raitojen alle kätkeytyy!
Ap
[/quote]
Olen samaa mieltä :)
Ihan piti kaivaa nestuuki lakkarista ja pyyhkiä silmäkulmia kun luki teidän juttuja rakkaista kisuista.
T: mies