awww mä niin rakastan meidän kissoja!
Nytkin päuväunilla toinen köllii kainalossa pitkin pituuttaan, silmät ummessa, mutta alkaa kehräämään heti jos hiukan paijaa! Ihana! Kuin joku apinan ja oravan risteytys!
Kommentit (35)
Ihan parasta terapiaa on silittää kissaa. Meillä kaksi ragdoll kissaa ja olen tilaamassa niille rattaat niin lähdetään kävelylle. Niillä ihanan silkkinen turkki ja rakastavat ihmisten seuraa. Nössyköitä jotka ei oikein osaa puolustaa itseään. Ulos ei saa vapaana päästää. On ollut maatiaisikin joskus mutta ragdoll varasti sydämen.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:49"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:47"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:46"]Eläimet on rasittavia.
[/quote]Ja ihmiset. Varsinkin eläinihmiset.
[/quote]
Miksi sitten luette tätä ketjua?
Haluaisitte, että teidätkin pelastettaisiin.
[/quote]Haluan ärsyyntyä.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:37"]
Meillä on kaksi maatiaiskissaa, tulleet meille kodittomina ja hylättyinä. Mä aina juttelen meidän kissoille itku kurkussa, että nyt niillä ikioma koti ja perhe, josta kukaan ei niitä häädä. Kamalaa, miten nuo ihanat, lämpöiset kisut eivät ole kelvanneet! Toinenkin joutui olemaan tarhakissana hyvin pitkään, kun uutta kotia ei meinannut löytyä.
Ap
[/quote]
Meidänkin kissat on hylättyjä. Ja ovat niin uskomattoman ihania, lutusia, että vaikea uskoa että joku on voinut kaltoin kohdella niin rakastavia kissoja.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:46"]
Eläimet on rasittavia.
[/quote]
Ihminenkin on eläin...
[/quote]
Tuo on loukkaus eläimiä kohtaan, mitä nyt uutisia on viime aikoina tullut seurattua.
Aiheeseen: minäkin niin rakastan kissaani! Uskomaton rakkauspakkaus, pehmeä ja lämpöinen kehruukone. Ja ne kupariset nappisilmät jotka täyttyvät mielihyvästä kun leikin sen kanssa. Mamin oma ♡. Minulla on brittiläinen lyhytkarva.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 15:09"]Ihan parasta terapiaa on silittää kissaa. Meillä kaksi ragdoll kissaa ja olen tilaamassa niille rattaat niin lähdetään kävelylle. Niillä ihanan silkkinen turkki ja rakastavat ihmisten seuraa. Nössyköitä jotka ei oikein osaa puolustaa itseään. Ulos ei saa vapaana päästää. On ollut maatiaisikin joskus mutta ragdoll varasti sydämen.
[/quote]Mitä mä just luin? RATTAAT?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 15:09"]Ihan parasta terapiaa on silittää kissaa. Meillä kaksi ragdoll kissaa ja olen tilaamassa niille rattaat niin lähdetään kävelylle. Niillä ihanan silkkinen turkki ja rakastavat ihmisten seuraa. Nössyköitä jotka ei oikein osaa puolustaa itseään. Ulos ei saa vapaana päästää. On ollut maatiaisikin joskus mutta ragdoll varasti sydämen.
[/quote]
Olenkin kuullut että ragdollit ovat aikamoisia persoonia. Ehkä hieman kissaudesta vieraantuneita, mutta varmaan just siksi ihania :D!
Ap
Minäkin rakastan kisumisujani yli kaiken. Ne ovat niin sanoinkuvaamattoman suloisia, hauskoja ja lutusia pikkuapinoita, että usein töissäkin ajattelen niitä ja tulee kauhea ikävä kotiin. Ovat aina ovella vastassa kun tulen :) En voi käsittää, miten joku ei rakasta kissoja. Nehän ovat ihanimpia otuksia maan päällä <3
Ihania tarinoita suloisista perheenjäsenistä, liikutuin.
Entä sitten kun olet halinut kisua kissan mielestä liian kauan niin saat kissalta kynsivitosta. Mutta sen jälkeen kissa antaa heti anteeksi ja tulee puskemaan ja kiehnäämään nilkkoihin ♡.
Mulla on kans kaksi maailman ihaninta maatiaista ❤ aamulla kun herään makoillaan hetki yhdessä sängyllä ja kisut kehräävät ja "leipovat", paras herätys :) kun tulen töistä kotiin tulevat ovelle vastaan ja kiehnäävät jaloissa. En osaisi enää olla ilman noita, niin rakkaita!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 19:49"]Mulla on kans kaksi maailman ihaninta maatiaista ❤ aamulla kun herään makoillaan hetki yhdessä sängyllä ja kisut kehräävät ja "leipovat", paras herätys :) kun tulen töistä kotiin tulevat ovelle vastaan ja kiehnäävät jaloissa. En osaisi enää olla ilman noita, niin rakkaita!
[/quote]
Kissat on ainoita olentoja maailmassa jotka pystyy antamaan akupunktiota ja hierontaa samaan aikaan :D. Harmi kun minun kissani äitisuhde oli niin tasapainoinen ettei se ole koskaan leiponut. Mutta voin kuvitella kuinka ihanaa kissa hieronta on!
Se fiilis kun et ees suutu ku kissa repii uuden sängyn paskaks ja tiputtaa koriste-esineet lattialle ja syö sun ruoat pöydältä, koska oma rakas naukukone. <3 Yölläki tulee herättämää sut ja vauvan ku haluaa vaan kainaloon. <3
[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:46"]
Eläimet on rasittavia.
[/quote]
Ihminenkin on eläin...