Guggenheimista hyödyttäisiin taloudellisesti Lahdessa asti
Ilmeisesti guggenheimin avulla myös rammat kävelevät ja sokeat näkevät.
"Säätiön mukaan museosta hyödyttäisiin taloudellisesti Lahdessa asti."
http://yle.fi/uutiset/guggenheimin_rahoitus_levallaan/6848667
Kommentit (3)
take it or leave it, sanoi guggenheimit.
ja joku niistä kertoi, että uusilla laskelmilla saatiin hanke "seem" siis näyttämään helsingille paremmalta.
jotain tässä on nyt lahjottu ja huolella kun taas ollaan uutta yritystä tekemässä
Berliinin Guggenheim lopetti toimintansa kannattamattomana, miten se sitten Helsingissä tuottaisi tai toimisi taloudellisesti kestävällä pohjalla, jos kerran Berliinissä ei onnistuttu?
Ehkä olen junttisuomalainen, mutta en todellakaan mene New Yorkissa Guggenheim-museoon, vaan shoppailemaan, ravintolaan ja puistoon, ehkä teatteriin. Mutta en mihinkään modernintaiteen museoon, kiitos ei. Ja taidan olla suuressa enemmistössä. Enpä juuri luule, ettu suurin osa turisteista olisi kiinnostunut Guggenheim-museosta, vain harvalukuinen joukko.
Ei ole löysää rahaa guggeen, vaikka se hyödyttäisi Äkäslompoloa.