Voiko pikakahvin nauttia hitaasti nautiskellen vai onko se etikettivirhe?
Kommentit (11)
Mikä on pikakahvi? Itse siemailen sängyssä aamukahvini.
Hitaasti ja nautiskellen.
Minulle on tärkeä se tapa, miten nautin kahvini. Voin juoda lattea, expressoa tai tavallista kahvia. Tärkeä on olla sängyssä mukavasti.
Etikettivirheitten sarja alkoi siitä kun ylipäätään ostit sen pikakahvipurkin. Tuon jälkeen voi juoda nautiskellen tai irvistellen, ei tunnu missään.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on tärkeä se tapa, miten nautin kahvini. Voin juoda lattea, expressoa tai tavallista kahvia. Tärkeä on olla sängyssä mukavasti.
Nytkin olen makuuhuoneen hämärässä ja selkä tuettuna kahden ison tyynyn varassa lämpimän peiton alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkin olen makuuhuoneen hämärässä ja selkä tuettuna kahden ison tyynyn varassa lämpimän peiton alla.
Katan joka päivä itselleni sänkyyn aamupalan.
Pikakahvin vesi pitää lämmittää mikrossa. Silloin siihen saa mukavan vaahdon, eikä maku ole yhtä väkevä kuin vedenkeitintä käytettäessä.
Pikakahvi juodaan hitaasti nautiskellen posliinikupista. Tähän on hyvin aikaa juuri siksi, ettei tarvitse sählätä keittimien kanssa.
Pikakahvi pitää juoda pikaisesti. Eihän pikajuoksiajakaan nauti hitaasta satasesta.