Perheen isä vie suvivirsi keissin vaikka EU:n tuomioistuimeen
Kommentit (346)
Laurin teossa aikanaan on lirahtanut kusta sekaan.
Ei muuten saada kouluja neutraaliksi, jos pitää sietää, koska "niin on aina tehty". Niin on tehty vuonna miekka ja kivikin kaikkea.
Pitää olla kyllä mieleltään sairas.
Sairas tapa pakottaa laulamaan uskonnollisia lauluja on syytä lopettaa heti!
Mutta Pride papatukselle altistumisesta ei saa korvausta??? Joka helvetin kanava tuuttaa tuota sateenkaarta 🤮
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla kyllä mieleltään sairas.
Jos vaatii, että kaikkien yhteisessä juhlassa pitää laulaa aina vain yhden ja saman uskonnon laulua?
Lauri on "mies". Perheensä häpeää takuulla. 😂
Vierailija kirjoitti:
Sairas tapa pakottaa laulamaan uskonnollisia lauluja on syytä lopettaa heti!
Kukaan ei pakota!
Toivoa sopii että käy hakemassa itselleen sieltä 10 000 - 15 000 euron laskun. Ehkä sitten tajuaa että terapia tulisi halvemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas tapa pakottaa laulamaan uskonnollisia lauluja on syytä lopettaa heti!
Kukaan ei pakota!
jos se on merkitty työpäiväksi niin sillin se on pakko
Kyllä on vaikeaa pienen laurin elämä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas tapa pakottaa laulamaan uskonnollisia lauluja on syytä lopettaa heti!
Kukaan ei pakota!
jos se on merkitty työpäiväksi niin sillin se on pakko
Aina saa olla hiljaa silmät kiinni ja kädet korvilla ja aina saa lähteä pois
Vierailija kirjoitti:
Mutta Pride papatukselle altistumisesta ei saa korvausta??? Joka helvetin kanava tuuttaa tuota sateenkaarta 🤮
ei ole kouluin toimintaa
Hyvä, että pitää periaatteistaan kiinni. Liian monta lepsua takinkääntäjää tässäkin maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Pride papatukselle altistumisesta ei saa korvausta??? Joka helvetin kanava tuuttaa tuota sateenkaarta 🤮
ei ole kouluin toimintaa
Onhan seta ainakin kouluihin jo päässyt pajojaan pitämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Pride papatukselle altistumisesta ei saa korvausta??? Joka helvetin kanava tuuttaa tuota sateenkaarta 🤮
ei ole kouluin toimintaa
https://seta.fi/palvelut/asiantuntija-ja-koulutuspalvelut/tietoiskut-nu…
Käy ne kouluissakin.
Ja ovat saaneet agendansa opetussuunnitelmiin ja oppikirjoihin.
Vierailija kirjoitti:
oikein!
Toivottavasti saa paskasen naurun päälle! Siis tuohan on ihan naurettava pelle koko jätkä.
Hyvä että vie asian eteenpäin. Uskonto ei kuulu kouluihin. Koulut on tiedettä varten. Uskovaiset voi hoilata virsiään kirkossa kevätjuhlan jälkeen ihan vapaasti vaikka aamusta iltaan. Sitä varten on uskonnonvapaus. Ottaen huomioon kuinka paljon Suvivirresta meuhkataan, kirkkoihin on odotettavissa varmasti suuri yleisöryntäys.... tai ei.
Kyllähän ammattivalittaja tarvitsee jotain tekemistä kesälle.