Perheen isä vie suvivirsi keissin vaikka EU:n tuomioistuimeen
Kommentit (349)
Onkohan tällä äijällä joku psykoosi? Sen verran pakkomielteistä harhailua alkaa olemaan..pitäisikö tehdä lasu sen lapsista?
Miksei pysy poissa?Yrittää kieltää muiltakin ,huomiolla. Rahaakin kerjää.
Tulispa vaan sota ja oikeita ongelmia.
Miten tuo nörtti voi olla noi lapsellinen
Kouluissa on paaaaljon muutakin monien vakaumusten vastaista opetusta ja tapahtumaa. Pitäisi kieltää samalla tavalla niistä ihan kaikki.
Melko vahva pakkomielle ja syvät taskut.
Periaatteen mies. Eihän tuollaista voi kun arvostaa. Jos perussuomalaisetkin olisivat pitäneet kiinni periaatteistaan, niin vähäosaisilta ei olisi leikattu!
Vierailija kirjoitti:
Sairas tapa pakottaa laulamaan uskonnollisia lauluja on syytä lopettaa heti!
Suomessa koulu on yhteiskunnallisesti ylläpidetty ja maksuton. Siellä ei päätä joku vanhempi mitä koulussa saa tai ei saa tehdä.
Jos ei miellytä, sopii ottaa lapsensa kotikouluun ja kouluttaa hänet itse tai perustaa oma yksityiskoulu, jossa saa päättää kaikki muutkin säännöt sen lisäksi mitä siellä saa laulaa ja mitä ei.
Vierailija kirjoitti:
Kouluissa on paaaaljon muutakin monien vakaumusten vastaista opetusta ja tapahtumaa. Pitäisi kieltää samalla tavalla niistä ihan kaikki.
Unohdit kuitenkin kertoa, mitä se opetus ja tapahtumat ovat?
Senkus vie. Tuskin Suvivirren laulaminen siihen loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Perustuslaki uskonnonvapaus
Onhan koulussa kirkkoon kuuluviakin, ja heillä on myös uskonnonvapaus.
Uskonto kuuluu kirkkoihin, ei kouluihin.
Kyllä näitä periaatteen miehiä löytyy. Mäkin olen vähön sellainen mutta toivoisin, että olisi järkeä kuitenkin tajuta lopettaa jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Uskonto kuuluu kirkkoihin, ei kouluihin.
Onhan se siellä nytkin. Uskonto on kaikkialla missä on ihmisiä. Uskonnolliset tunnukset, puheet ja tavat. Et pääse niistä eroon missään. Turha taistella tuulimyllyjä vastaan.
Häviää sielläkin. Tuomarit ovat katolisia sielläpäin. Juntti.
Miksi hel vetissä tuo ihminen ei vaan sano kakaralleen, että et osallistu tuohon juhlaan virren aikana? Ihminen voisi olla opettajaan yhteydessä ja kertoa, että kakaransa menee täysin pilalle, jos kuulee muutaman minuutin virren laulantaa ja kertoa, että kakaransa ei osallistu siihen osaan juhlaa. Kyllä täytyy olla ihan käsittämättömän ahdasmielinen ihminen. Mitähän muuta tuolla ihmisellä on nou nou listallaan?
Yhdysvalloissa, jossa paljon suurempi osuus väestöstä on uskovia kristittyjä kuin Suomessa, ei tulisi kuulonkaan, että julkisen koulun tilaisuudessa olisi minkäänlaista uskonnollista vivahdetta.
Ihmisoikeustuomioistuin on eri kuin eu-tuomioistuin.
opetuksen järjestäjä tulee tämän häviämään