Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pöyristytkö tytöttelystä? Oli sulla ikää 15 tai 45.

Vierailija
24.06.2026 |

Nyt ei ole kyse oletko Linnea metsässä, vaan ylipäätään tytöttelystä. (Siitä ketjusta sain kyllä tämän ketjun aiheen)

 

Mua ärsyttää naisena naisten tekemä miesten liiallinen kontrolloiminen. Sitä harrastaa feminístiset, verbaalisesti ylisukkelat ja tiedoatavat naiset jotka eivät tee virheitä puheessaan - mutta jotka vaativat täydellisyyttä muilta.

 

Mua on tytötelty niin kauan kuin muistan. Tytöttelijöinä eivät ole olleet irstaat lähmäkkeet, vaan mukavat ja itseäni kunnioittavat, iloiset miehet. Se on ollut lämmintä ja hauskaa rupattelua.

 

Newaflash: Miiehet muuten pojittelevat toisiaan: "laitetaan tää korjaamon pojille tehtäväksi"/kyllä ne huollon pojat tän hoitaa." Ja puhuessa viitataan 20-60-vuotiaisiin miehiin. 

 

 

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pöyristy, mutta antaahan se erittäin lapsellisen ja vähä-älyisen kuvan tytöttelijästä. 

Vierailija
2/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kontekstistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pöyristy, mutta antaahan se erittäin lapsellisen ja vähä-älyisen kuvan tytöttelijästä. 

Pystyisitkö ymmärtämään, että se on eräs huumorin laji, tosin vanhahko? 

 

Miehet saattavat ihan keski-ikäisten miesten porukalle tervehtiä "mitäs pojat?"

Vierailija
4/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mua haittaa. Hetken käy mielessä, että ollaanko mua iskemässä. 

- mies, 64 v.

Vierailija
5/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista muuten, että kaikkia naisen eri ikiä ja rooleja käytetään vähättelyyn.

Tytöt, mummot, tädit. Nuohan on kaikki positiviisia merkitykseltään alunperin.

6/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva, jos joku vielä tytöksi sanoo 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen yli 60v, kyllä ärsyttää tytöttely, tekisi mieli kysyä että, vittuiletko vai ? Eiköhän tässä jo aikuinen nainen olla.

Vierailija
8/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt pöyristy, mutta näin viisikymppisenä se tuntuisi varmaan jo hiukan oudolta.

Tärkeintä on kuitenkin konteksti, jos asenne on tasavertaiselle työkaverille "keitäs tyttö kaffet sillä aikaa kun me käydään tuolla pihalla", niin se on loukkaavaa iästä riippumatta. Sen sijaan naisporukassa voidaan hyvin sanoa että mennääs me tytöt nyt saunaan tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen yli 60v, kyllä ärsyttää tytöttely, tekisi mieli kysyä että, vittuiletko vai ? Eiköhän tässä jo aikuinen nainen olla.

Mutta jos se tytöttelijä on kasikymppinen vaari?

Vierailija
10/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tän jo yhteen ketjuun, mutta usein työelämässä saattaa työpaikalle pelmahtava tuttu mies sanoa eri-ikäisten naisten porukalle "oisko tytöillä kahvia"? Mikä vaan naurattaa 30-60-vuotiasta naisväkeä. 

 

Ei siinä ole alentavaa käytöstä, vaan tasavertaisuutta. Kunnioittavaa ja hilpeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään loukkaannutaan ja otetaan itseensä ihan pikkujutuista, hyvin harvoin kukaan mitään pahaa sillä tarkoittaa jos tytöksi sanoo.

Vierailija
12/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo olen yli 60v, kyllä ärsyttää tytöttely, tekisi mieli kysyä että, vittuiletko vai ? Eiköhän tässä jo aikuinen nainen olla.

Mutta jos se tytöttelijä on kasikymppinen vaari?

Ne on hoivakodissa, eikä niiden ääni muutenkaan kuulu, kun lääkitty zombieksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En närkästy, jos sanoja on minua vanhempi. Itse pojittelen itseäni nuorempia miehiä.

N64

Vierailija
14/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen yli 60v, kyllä ärsyttää tytöttely, tekisi mieli kysyä että, vittuiletko vai ? Eiköhän tässä jo aikuinen nainen olla.

Tuohan on huumoria, varsinkin josnolet 60 v. Vanha kansa harrasti tuota paljon. Miks pitää kaikesta hermostua?

Kyllä, parempaakin huumorin lajia on olemassa, mutta en mä hermostuisi tuosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun yhtä nuorempaa ei saanut tytötellä, mutta hän itse pojitteli.

Vierailija
16/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa jos sen tekee kaksimetrinen pronssipatsas-miesmalli, ja siis ihan kauheeta jos joku normi-miäs, yäääk Terv. Jokainen nainen

Vierailija
17/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

61-vuotiaana tytöteltiin. En nyt kauheasti ihmettele, tyttömäinen olemus on. Ei täti-tyyliä eli lyhyeksi nypittyä värjättyä tukkaa tai lisäkiloja joka puolella. Liikun kuin parikymppiset, olen iloinen ja vilkas hoikka virkeä.

Vierailija
18/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellän pojittelun eri asiaksi kuin tytöttelyn. Mainitut korjaamon pojat ovat osaavia tekijöitä jotka hoitavat homman. Keitäs tyttö kahvia on tarkoitettu nimenomaan vähätteleväksi kehotukseksi; ei sinusta lapsi oikein muuhunkaan ole joten keitä edes sumpit.

Vierailija
19/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

61-vuotiaana tytöteltiin. En nyt kauheasti ihmettele, tyttömäinen olemus on. Ei täti-tyyliä eli lyhyeksi nypittyä värjättyä tukkaa tai lisäkiloja joka puolella. Liikun kuin parikymppiset, olen iloinen ja vilkas hoikka virkeä.

Iloisuutesi kyllä paistaa tosiaan kommentistasi.

Vierailija
20/73 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Antaa vaan tytötellä. Mulla on muuta tekemistä kaiken päivää kun loukkaantua ja häiriintyä huumorintajusta. Pidän tytöttelyä huumorina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi