Oisko karhu yrittänyt rais kata ja kuristaa tämän kotiinsa kävelleen opiskelijanaisen?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Olisi voinut muuten vain tappaa
Ei kovin todennäköistä. Karhu väistää mieluummin.
Luin tuon. Nimestä päätellen vihreiden unelmavävyjä, joita ei vankilan täysihoito haittaa. Miksi ei poisteta maasta lopullisesti? Ainiin on demlan ym mukaan uhri sekin.
Hienoa kuitenkin että tässä postinjakaja osui paikalle.
Todellakin kohtaisin karhun mielummin kuin tuonnimisen miehen.
Taas tätä jankutusta, ei hyvää päivää mikä idiootti olet.
Tai jos jyväskyläläisellä ulkoilualueella olisi ollut karhu eikä Eetu, joka yritti sekä rai skata että ta ppaa?
Tai jos valkeakoskelaista teinityttöä olisi seurannut karhu eikä Tuomas, niin olisikohan tyttö vielä hengissä?
Olisko karhu muuttanut muualta, vai syntyperäinen rehti suomalaiskarhu ?
Vierailija kirjoitti:
Tai jos jyväskyläläisellä ulkoilualueella olisi ollut karhu eikä Eetu, joka yritti sekä rai skata että ta ppaa?
Samat ohjeet tapaako karhun tai miehen: näyttele kuollutta.
”Kuole jo” – nuori nainen joutui järkyttävien rikosten uhriksi iltalenkillä Jyväskylässä
Nainen esitti kuollutta ja sai hälytettyä itselleen apua hyökkääjän häivyttyä.
En haluaisi törmätä kumpankaan. En karhuun enkä Ahmediin. Ahmed rais kaa paljon suuremmalla todennäköisyydellä kuin karhu tai suomalainen mies.
Kommmentoin jo aikaisemmin toivovani, että uhri oli poliittiselta kannaltaan vihr/vas, ja varsin suurella todennäköisyydellä olikin.
Vierailija kirjoitti:
Kommmentoin jo aikaisemmin toivovani, että uhri oli poliittiselta kannaltaan vihr/vas, ja varsin suurella todennäköisyydellä olikin.
Menepäs Halla-aho töihisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi voinut muuten vain tappaa
Ei kovin todennäköistä. Karhu väistää mieluummin.
ja tilastojen valossa joka päivä sadat tuhannet naiset kohtaavat kymmeniä-satoja miehiä ilman mitään ongelmia eli mikä oli pointtisi? Mikäli olet menossa kauppaan/ravintolaan tai johonkin muuhun tilaan ja kuulet siellä olevan miehen, niin muutatko mieltäsi? Mikäli kuulisit tilassa olevan karhun vapaana, niin menisitkö?
Vierailija kirjoitti:
Kommmentoin jo aikaisemmin toivovani, että uhri oli poliittiselta kannaltaan vihr/vas, ja varsin suurella todennäköisyydellä olikin.
Entä Vendin tai Jyväskylän lenkkeilijän kohdalla? Toivoitko että tyttö on persu?
Olisi voinut muuten vain tappaa