Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräs mies tykkää kaikista face-päivityksistäni, mitä tästä pitäisi ajatella?

Vierailija
15.06.2023 |

Meillä on paljon yhteisiä tuttuja, ja olen huomannut,, että hän ei tykkää näiden ihmisten päivityksistä. Jostain syystä tykkää kaikista minun päivityksistäni. Mitähän pitäisi ajatella tästä huomioimisesta?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sulla on kovan luokan FANIBOY/-SETÄMIES!

Vierailija
2/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hyvännäköinen nainen, nuorikin? Ovatko ne yhteiset tutut joista ei tykkää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sulla on kovan luokan FANIBOY/-SETÄMIES!

wau

Vierailija
4/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin algoritmi näyttää aina samojen ihmisten päivityksiä uudelleen ja uudelleen kärjessä eri perustein, joista yksi on se, että on aiemmin tykkäillyt julkaisuista. Jos siis vilkuilee facen virtaa harvakseltaan ja vain vähän matkaa rullailee alaspäin, niin siellä on yleensä vain samojen harvojen tyyppien julkaisut näkyvissä. Sitten ne tykkäilytkin kasaantuu samoille.

Vierailija
5/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa intiimiin kanssakäymiseen. Mun piti estää päivitysteni näkyminen yhdelle tällaiselle, kun alkoi jo nolottaa, kun tämä tykkäsi kaikista päivityksistäni ja kommenteistani sekunnin murto-osassa niin, ettei ollut voinut ehtiä edes lukea niitä.

Vierailija
6/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän tykkää yleensäkin kaikkien face-kaveriensa päivityksistä.... Ootko tsekannut....

Vierailija
7/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse kaikkien julkaisuista jotka näen aikajanallani. Jos asia on heille niin tärkeä että haluavat jakaa sen muillekkin, miksi en painaisi peukkua.

Vierailija
8/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa vain huomiota joltakin randomilta

Vierailija
9/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän tykkää yleensäkin kaikkien face-kaveriensa päivityksistä.... Ootko tsekannut....

ap sanoi päivityksessä ettei muiden tuttujen päivityksistä tykkää.

Minulla on samanlainen tilanne. Mies ei todella ole mikään persoonallisuushäiriöinen vaan fiksu ja mukava. Olen ajatellut, että hän vain yksinkertaisesti pitää päivityksistäni ja minusta muutenkin.

Vierailija
10/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla juuri sellainen, kun et jaksanut edes lyhyttä aloitusta lukea kokonaan.

Vierailija
11/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on samanlainen tilanne. Mies ei todella ole mikään persoonallisuushäiriöinen vaan fiksu ja mukava. Olen ajatellut, että hän vain yksinkertaisesti pitää päivityksistäni ja minusta muutenkin.

Aivan varmasti. Tuollainen love bombing tyyppinen käytös ei ole ikinä normaalia.

Vierailija
12/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti. Tuollainen love bombing tyyppinen käytös ei ole ikinä normaalia.

siis sun mielestä päiviyksistä tykkkääminen on rakkauspommitusta? ok

Vierailija
13/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi jo otsikkoon laittanut että tykkää vain hänen päivityksistään. 

Sori vaan.

No, kysyis siltä ukolta, että ootko lätkässä, vai mikä rassaa....

Vierailija
14/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Ja seuraavaksi *sattumalta* tapaat hänet postissa/muualla. Ja aina hänellä on *sattumalta* sinulla jotakin jutun juurta

Olisin varovainen.

Vierailija
15/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep. Ja seuraavaksi *sattumalta* tapaat hänet postissa/muualla. Ja aina hänellä on *sattumalta* sinulla jotakin jutun juurta

Olisin varovainen.

Siis minkä takia pitää olla varovainen? Entä jos ies on ihastunut aphen ja ap myös? en ihan ymmärrä että heti maalailette uhkakuvia

Vierailija
16/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin varovainen.

Niinpä. Sillä tyypillä voi ihan hyvin olla Ap:n FB-sivu koko ajan auki ja kuva taustakuvana puhelimessa, googlettaa nimeä ja tietää kotiosoitteen, jos se on julkisena numeropalvelussa. Ei ole edes vainoharhaista, tällaisia tyyppejä on.

Vierailija
17/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin varovainen.

Niinpä. Sillä tyypillä voi ihan hyvin olla Ap:n FB-sivu koko ajan auki ja kuva taustakuvana puhelimessa, googlettaa nimeä ja tietää kotiosoitteen, jos se on julkisena numeropalvelussa. Ei ole edes vainoharhaista, tällaisia tyyppejä on.

siis oikeasti...

Vierailija
18/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin varovainen.

siis oikeasti...

Valitettavasti ihan oikeasti.

Vierailija
19/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin varovainen.

siis oikeasti...

Älä vähättele siellä. Ei nämä tietysti useinkaan tule pihapuskaan väijymään, mutta itseäni ainakin inhottaa jo ajatus, että joku puolituttu vahtaa kaikkea mitä teen ja on liian kiinnostunut.

Vierailija
20/28 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin varovainen.

siis oikeasti...

Valitettavasti ihan oikeasti.

Ehkäpä nyt vähän liian vilkas mielikuvitus teillä. On kysymys vain face-tykkäyksistä. Ziisus