Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt on ensimmäinen lapsi tapettu eutanasialla hollannissa.

Vierailija
24.06.2026 |

Hollannissa alle 12-vuotias lapsi on kuollut eutanasian seurauksena. Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun niin nuorelle lapselle tehdään eutanasia Hollannissa.

 

Alankomaat myöntävät eutanasian myös esimerkiksi autistisille ja mielen ongelmista kärsiville ihmisille, ei pelkästään fyysisten vaivojen vuoksi.

 

28-vuotias Lauren Hoeve kuoli 27. tammikuuta eutanasian avulla Hollannissa. Hoevella oli diagnosoitu krooninen väsymysoireyhtymä (ME/CFS) vuonna 2019, ja hän oli pyytänyt eutanasiaa, koska koki elämänsä olevan sietämätöntä kärsimystä. Hoevella oli diagnosoitu myös autismi, ADHD, masennus ja ahdistus.

Kommentit (169)

Vierailija
1/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kaukana ollaan jo eutanasian tarkoituksesta lopettaa kuolemansairaan ihmisen sietämättömät kivut. Näin se tuppaa menemään, kohta varmaan saa vanhemmat jälkiabortoida esimerkiksi sairaan tai vammaisen lapsen muutaman vuoden vanhana.

Vierailija
2/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tämä pitäisi saada Suomeenkin. Voitaisiin luoda uusi liiketoiminnan ala eutanasiaturismi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan ei mulle kuulu, mutta olen kyllä vähän utelias tän 12v suhteen, että mikäköhän syy oli eutanasian peruste? Sitähän pitää itse pyytää ja 12v on vielä kovin nuori tekemään niin ison ja lopullisen päätöksen.

Vierailija
4/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alankomaissa sallittiin hiljattain eutanasia 1-vuotiaasta lähtien.

Vierailija
5/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" tapettu"????!!!

Vierailija
6/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekee hallitus????? Orpo esiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" tapettu"????!!!

Juuri niin, tapettu. Vai luuletko alle 12- vuotiaan olevan kypsä tekemään tuollaista päätöstä?

Vierailija
8/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa naiset tappavat tuhansia lapsia kohtuihinsa, halusi lapsi tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eugenistien märkä päiväuni

Vierailija
10/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kaukana ollaan jo eutanasian tarkoituksesta lopettaa kuolemansairaan ihmisen sietämättömät kivut. Näin se tuppaa menemään, kohta varmaan saa vanhemmat jälkiabortoida esimerkiksi sairaan tai vammaisen lapsen muutaman vuoden vanhana.

Meinaat ettei 12v voi olla kuolemansairas? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kaukana ollaan jo eutanasian tarkoituksesta lopettaa kuolemansairaan ihmisen sietämättömät kivut. Näin se tuppaa menemään, kohta varmaan saa vanhemmat jälkiabortoida esimerkiksi sairaan tai vammaisen lapsen muutaman vuoden vanhana.

Nähtävästi saavat nyt jo toimia näin 

Näin se tarkkarajainen raja koko ajan laajenee 

Vierailija
12/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiahan ei mulle kuulu, mutta olen kyllä vähän utelias tän 12v suhteen, että mikäköhän syy oli eutanasian peruste? Sitähän pitää itse pyytää ja 12v on vielä kovin nuori tekemään niin ison ja lopullisen päätöksen.

No ei näköjään ollut liian nuori. Kaltevapohja koko eutanasia. Ei suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, joskus tuo on parempi kun kivunlievitys ei enää auta etkä halua pitää parantumattomasti sairasta ja jatkuvasti kärsivää missään 24/7 tokkurassa. 

Vierailija
14/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naiset tappavat tuhansia lapsia kohtuihinsa, halusi lapsi tai ei.

Vähän eri asia abortoida alkio/sikiö jolla ei ole tietoisuutta eikä kipukokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kaukana ollaan jo eutanasian tarkoituksesta lopettaa kuolemansairaan ihmisen sietämättömät kivut. Näin se tuppaa menemään, kohta varmaan saa vanhemmat jälkiabortoida esimerkiksi sairaan tai vammaisen lapsen muutaman vuoden vanhana.

Meinaat ettei 12v voi olla kuolemansairas? :)

Meinaat, että jos ihminen eutanoidaan jo masennuksen vuoksi, niin lapsellakaan tarvitsisi olla sen kummempaa 

Vierailija
16/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kaukana ollaan jo eutanasian tarkoituksesta lopettaa kuolemansairaan ihmisen sietämättömät kivut. Näin se tuppaa menemään, kohta varmaan saa vanhemmat jälkiabortoida esimerkiksi sairaan tai vammaisen lapsen muutaman vuoden vanhana.

Nähtävästi saavat nyt jo toimia näin 

Näin se tarkkarajainen raja koko ajan laajenee 

Tämän vuoksi vastustan eutanasiaa.

Vierailija
17/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä tehokas idea kuin katsella 17 vuotiaiden tappavan toisiaan autoilla ja olla samalla huolissaan surkeasta syntyvyydestä.

 

Tämä koko Suomen kansa toteuttaa hidasta mutta varmaa eutanasiaa ihan omin, vähäisin aivosoluin.

Vierailija
18/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naiset tappavat tuhansia lapsia kohtuihinsa, halusi lapsi tai ei.

Vähän eri asia abortoida alkio/sikiö jolla ei ole tietoisuutta eikä kipukokemusta.

Niinhän sinä kuvittelet. Tutustu tieteellusiin faktoihin.

Vierailija
19/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Suomeen! Korvataan eutanasioidut suomalaiset maahan muuttajilla!

Vierailija
20/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilat on täynnä porukkaa mitä voi eutanasioida

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi