No nyt on ensimmäinen lapsi tapettu eutanasialla hollannissa.
Hollannissa alle 12-vuotias lapsi on kuollut eutanasian seurauksena. Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun niin nuorelle lapselle tehdään eutanasia Hollannissa.
Alankomaat myöntävät eutanasian myös esimerkiksi autistisille ja mielen ongelmista kärsiville ihmisille, ei pelkästään fyysisten vaivojen vuoksi.
28-vuotias Lauren Hoeve kuoli 27. tammikuuta eutanasian avulla Hollannissa. Hoevella oli diagnosoitu krooninen väsymysoireyhtymä (ME/CFS) vuonna 2019, ja hän oli pyytänyt eutanasiaa, koska koki elämänsä olevan sietämätöntä kärsimystä. Hoevella oli diagnosoitu myös autismi, ADHD, masennus ja ahdistus.
Kommentit (169)
Niin, tämä pitäisi saada Suomeenkin. Voitaisiin luoda uusi liiketoiminnan ala eutanasiaturismi.
Asiahan ei mulle kuulu, mutta olen kyllä vähän utelias tän 12v suhteen, että mikäköhän syy oli eutanasian peruste? Sitähän pitää itse pyytää ja 12v on vielä kovin nuori tekemään niin ison ja lopullisen päätöksen.
Alankomaissa sallittiin hiljattain eutanasia 1-vuotiaasta lähtien.
Mitä tekee hallitus????? Orpo esiin
Vierailija kirjoitti:
" tapettu"????!!!
Juuri niin, tapettu. Vai luuletko alle 12- vuotiaan olevan kypsä tekemään tuollaista päätöstä?
Suomessa naiset tappavat tuhansia lapsia kohtuihinsa, halusi lapsi tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Aika kaukana ollaan jo eutanasian tarkoituksesta lopettaa kuolemansairaan ihmisen sietämättömät kivut. Näin se tuppaa menemään, kohta varmaan saa vanhemmat jälkiabortoida esimerkiksi sairaan tai vammaisen lapsen muutaman vuoden vanhana.
Meinaat ettei 12v voi olla kuolemansairas? :)
Vierailija kirjoitti:
Aika kaukana ollaan jo eutanasian tarkoituksesta lopettaa kuolemansairaan ihmisen sietämättömät kivut. Näin se tuppaa menemään, kohta varmaan saa vanhemmat jälkiabortoida esimerkiksi sairaan tai vammaisen lapsen muutaman vuoden vanhana.
Nähtävästi saavat nyt jo toimia näin
Näin se tarkkarajainen raja koko ajan laajenee
Vierailija kirjoitti:
Asiahan ei mulle kuulu, mutta olen kyllä vähän utelias tän 12v suhteen, että mikäköhän syy oli eutanasian peruste? Sitähän pitää itse pyytää ja 12v on vielä kovin nuori tekemään niin ison ja lopullisen päätöksen.
No ei näköjään ollut liian nuori. Kaltevapohja koko eutanasia. Ei suomeen.
Niin, joskus tuo on parempi kun kivunlievitys ei enää auta etkä halua pitää parantumattomasti sairasta ja jatkuvasti kärsivää missään 24/7 tokkurassa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naiset tappavat tuhansia lapsia kohtuihinsa, halusi lapsi tai ei.
Vähän eri asia abortoida alkio/sikiö jolla ei ole tietoisuutta eikä kipukokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kaukana ollaan jo eutanasian tarkoituksesta lopettaa kuolemansairaan ihmisen sietämättömät kivut. Näin se tuppaa menemään, kohta varmaan saa vanhemmat jälkiabortoida esimerkiksi sairaan tai vammaisen lapsen muutaman vuoden vanhana.
Meinaat ettei 12v voi olla kuolemansairas? :)
Meinaat, että jos ihminen eutanoidaan jo masennuksen vuoksi, niin lapsellakaan tarvitsisi olla sen kummempaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kaukana ollaan jo eutanasian tarkoituksesta lopettaa kuolemansairaan ihmisen sietämättömät kivut. Näin se tuppaa menemään, kohta varmaan saa vanhemmat jälkiabortoida esimerkiksi sairaan tai vammaisen lapsen muutaman vuoden vanhana.
Nähtävästi saavat nyt jo toimia näin
Näin se tarkkarajainen raja koko ajan laajenee
Tämän vuoksi vastustan eutanasiaa.
Yhtä tehokas idea kuin katsella 17 vuotiaiden tappavan toisiaan autoilla ja olla samalla huolissaan surkeasta syntyvyydestä.
Tämä koko Suomen kansa toteuttaa hidasta mutta varmaa eutanasiaa ihan omin, vähäisin aivosoluin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naiset tappavat tuhansia lapsia kohtuihinsa, halusi lapsi tai ei.
Vähän eri asia abortoida alkio/sikiö jolla ei ole tietoisuutta eikä kipukokemusta.
Niinhän sinä kuvittelet. Tutustu tieteellusiin faktoihin.
Tämä Suomeen! Korvataan eutanasioidut suomalaiset maahan muuttajilla!
Vankilat on täynnä porukkaa mitä voi eutanasioida
Aika kaukana ollaan jo eutanasian tarkoituksesta lopettaa kuolemansairaan ihmisen sietämättömät kivut. Näin se tuppaa menemään, kohta varmaan saa vanhemmat jälkiabortoida esimerkiksi sairaan tai vammaisen lapsen muutaman vuoden vanhana.