Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt on ensimmäinen lapsi tapettu eutanasialla hollannissa.

Vierailija
24.06.2026 |

Hollannissa alle 12-vuotias lapsi on kuollut eutanasian seurauksena. Kyseessä on ensimmäinen kerta, kun niin nuorelle lapselle tehdään eutanasia Hollannissa.

 

Alankomaat myöntävät eutanasian myös esimerkiksi autistisille ja mielen ongelmista kärsiville ihmisille, ei pelkästään fyysisten vaivojen vuoksi.

 

28-vuotias Lauren Hoeve kuoli 27. tammikuuta eutanasian avulla Hollannissa. Hoevella oli diagnosoitu krooninen väsymysoireyhtymä (ME/CFS) vuonna 2019, ja hän oli pyytänyt eutanasiaa, koska koki elämänsä olevan sietämätöntä kärsimystä. Hoevella oli diagnosoitu myös autismi, ADHD, masennus ja ahdistus.

Kommentit (169)

Vierailija
21/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, joskus tuo on parempi kun kivunlievitys ei enää auta etkä halua pitää parantumattomasti sairasta ja jatkuvasti kärsivää missään 24/7 tokkurassa. 

Ja tekisit päätöksen potilaan puolesta silmää räpäyttämättä ja lupia kyselemättä 

Sitten vielä joku ihmettelee miten ntsi-saksa oli koskaan mahdollista ja miten joku mengele nautti kansan suosiota

Vierailija
22/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jokaisen joka haluaa kuolla on oikeus kuolla - tosin pitää olla täysipäinen. Elämä on aika suurelle osalle pelkkää kärsimystä. Hyvin pian meille on - niitä on jo - ns eutanasiakapselit, joihin sitten kuollaan laukaisemalla käynnistys itse. Tämä vie myös vastuun pois lääkäreiltä ja muilta. Minä en pelkää enkä usko siihen, että jokin eutanasiaepidemia alkaa tapattaa ihnisryhmiä. Ennemminkin uskon siihen, että tämä kehitys vie meitä eteenpäin sen hyväksymisessä, että kärsimyksen siedolla on rajansa, ja on inhimillistä päästää ihminen pois hokematta taikauskoisesti että elämä/olemassaolo on pyhää. Ei se ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naiset tappavat tuhansia lapsia kohtuihinsa, halusi lapsi tai ei.

Vähän eri asia abortoida alkio/sikiö jolla ei ole tietoisuutta eikä kipukokemusta.

Niinhän sinä kuvittelet. Tutustu tieteellusiin faktoihin.

Joo, kerro mulle miten voi olla tietoisuus alkiolla jolla ei ole edes aivoja vielä?

Vierailija
24/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eugenistien märkä päiväuni

Jep. Nähtiin sekin , mutta kannattajat haluavat unohtaa sen myös..

Vierailija
25/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tämä pitäisi saada Suomeenkin. Voitaisiin luoda uusi liiketoiminnan ala eutanasiaturismi.

Olishan se tietenkin kätevää. Kuka sinne uuniin ensin laitettaisiin? 

Vierailija
26/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kaukana ollaan jo eutanasian tarkoituksesta lopettaa kuolemansairaan ihmisen sietämättömät kivut. Näin se tuppaa menemään, kohta varmaan saa vanhemmat jälkiabortoida esimerkiksi sairaan tai vammaisen lapsen muutaman vuoden vanhana.

Meinaat ettei 12v voi olla kuolemansairas? :)

Meinaat, että jos ihminen eutanoidaan jo masennuksen vuoksi, niin lapsellakaan tarvitsisi olla sen kummempaa 

Jo tuon paikallisen lain mukaan pitää olla muuta alaikäisillä. Pitää olla toivottomasti sairas ja kivuissaan jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eugenistien märkä päiväuni

Jep. Nähtiin sekin , mutta kannattajat haluavat unohtaa sen myös..

Höpö höpö. Aivan sama, kuin minä väittäisin, että sinä olet sadisti, joka nautit kun ihmiset kärsivät syvissä kivuissaan. Nautit siitä, ja onanoit, kun tiedät muiden kärsimyksestä.

Vierailija
28/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seinässä vääränlaiset tapetit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naiset tappavat tuhansia lapsia kohtuihinsa, halusi lapsi tai ei.

Vähän eri asia abortoida alkio/sikiö jolla ei ole tietoisuutta eikä kipukokemusta.

Niinhän sinä kuvittelet. Tutustu tieteellusiin faktoihin.

Joo, kerro mulle miten voi olla tietoisuus alkiolla jolla ei ole edes aivoja vielä?

Kato Google scholarista. Sinne lätkii hakusanoja. Jaksa ajattelukyvyttömälle kaikkea kantaa eteen.

Vierailija
30/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" tapettu"????!!!

Kyllä, mutta kun tälle toimenpiteelle on keksitty hieno lääketieteellinen termi, niin se tuntuukin jo paljon paremmalta, vaikka samasta asiasta toki tässä on kysymys 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihmetellään ja päivitellään kun muinaisina aikoina lapsia uhrattiin. 

Lasten eutanasia ja abortointi on nykyajan uhrausta. 

Vierailija
32/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, joskus tuo on parempi kun kivunlievitys ei enää auta etkä halua pitää parantumattomasti sairasta ja jatkuvasti kärsivää missään 24/7 tokkurassa. 

Ja tekisit päätöksen potilaan puolesta silmää räpäyttämättä ja lupia kyselemättä 

Sitten vielä joku ihmettelee miten ntsi-saksa oli koskaan mahdollista ja miten joku mengele nautti kansan suosiota

Mengele ei nauttinut suosiota ja vertaus natseihin toimii myös toisinpäin. Sinä siis haluat että ihmisten kärsimystä pitää saada pidentää vain koska toivot niin ja tykkäät siitä? Kuulostaa vähän keskitysleiri-menolta, sinä valvot ja muut kärsii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eugenistien märkä päiväuni

Jep. Nähtiin sekin , mutta kannattajat haluavat unohtaa sen myös..

Höpö höpö. Aivan sama, kuin minä väittäisin, että sinä olet sadisti, joka nautit kun ihmiset kärsivät syvissä kivuissaan. Nautit siitä, ja onanoit, kun tiedät muiden kärsimyksestä.

Niinhän nämä eutanasiaa vastustavat tekevätkin. Nauttivat muiden kärsimyksestä seksuaalisella tasolla - alitajuisesti. 

Vierailija
34/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naiset tappavat tuhansia lapsia kohtuihinsa, halusi lapsi tai ei.

Vähän eri asia abortoida alkio/sikiö jolla ei ole tietoisuutta eikä kipukokemusta.

Sikiöllä on kivuntuntemus. Kannattaisi jokaisen tämä muistaa, joka jättää kondomin kotiin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta jokaisen joka haluaa kuolla on oikeus kuolla - tosin pitää olla täysipäinen. Elämä on aika suurelle osalle pelkkää kärsimystä. Hyvin pian meille on - niitä on jo - ns eutanasiakapselit, joihin sitten kuollaan laukaisemalla käynnistys itse. Tämä vie myös vastuun pois lääkäreiltä ja muilta. Minä en pelkää enkä usko siihen, että jokin eutanasiaepidemia alkaa tapattaa ihnisryhmiä. Ennemminkin uskon siihen, että tämä kehitys vie meitä eteenpäin sen hyväksymisessä, että kärsimyksen siedolla on rajansa, ja on inhimillistä päästää ihminen pois hokematta taikauskoisesti että elämä/olemassaolo on pyhää. Ei se ole. 

Tämä.

Vierailija
36/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ehkä se järkyttävin osuus:

 

"Vuonna 2025 psykiatrisen sairauden perusteella eutanasia myönnettiin 19 alle 30-vuotiaalle, ja nuorin heistä oli 23-vuotias"

 

Mielenterveysongelmia kun ei pystytä hoitamaan niin noiden mielestä paras vaihtoehto vain laittaa kylmäksi. Eikö taikasienet tai edes opioidit, tai vaikka jokin kannabis toisi vähän sitä elämänhalua takaisin? Vai onko niin että huumeet ovat liian vaarallisia tuossa vaiheessa?

Vierailija
37/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kaukana ollaan jo eutanasian tarkoituksesta lopettaa kuolemansairaan ihmisen sietämättömät kivut. Näin se tuppaa menemään, kohta varmaan saa vanhemmat jälkiabortoida esimerkiksi sairaan tai vammaisen lapsen muutaman vuoden vanhana.

Kipu voi olla myös henkistä. Parempi eutanasia kuin jatkuvat itsariyritykset. 

Vierailija
38/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiahan ei mulle kuulu, mutta olen kyllä vähän utelias tän 12v suhteen, että mikäköhän syy oli eutanasian peruste? Sitähän pitää itse pyytää ja 12v on vielä kovin nuori tekemään niin ison ja lopullisen päätöksen.

No ei näköjään ollut liian nuori. Kaltevapohja koko eutanasia. Ei suomeen.

Tuon takia sitä juuri vastustetaan, koska kalteva pinta näyttää tuollakin luistavan kaiken aikaa. Suomessa se otettaisiin ihan ensimmäisenä käyttöön siksi, koska säästöt  

Vierailija
39/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kaukana ollaan jo eutanasian tarkoituksesta lopettaa kuolemansairaan ihmisen sietämättömät kivut. Näin se tuppaa menemään, kohta varmaan saa vanhemmat jälkiabortoida esimerkiksi sairaan tai vammaisen lapsen muutaman vuoden vanhana.

Kipu voi olla myös henkistä. Parempi eutanasia kuin jatkuvat itsariyritykset. 

Eivät nämä eutanasiaa vastustavat uskikset muita ajattele. Samaa sakkia kuin uskospedarit; oma nautinto muiden kärsimyksestä (seksuaalinen).

Vierailija
40/169 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiahan ei mulle kuulu, mutta olen kyllä vähän utelias tän 12v suhteen, että mikäköhän syy oli eutanasian peruste? Sitähän pitää itse pyytää ja 12v on vielä kovin nuori tekemään niin ison ja lopullisen päätöksen.

Voi myös olla tänä lapsi ei ole mielentilassa, jossa voi miettiä asioita. Vaikea kehitysvamma ja pari syöpää päälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi