Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisikö tänään ruokaa vai ei?

Vierailija
24.06.2026 |

En vielä tiedä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan tee,kun kohta lähen töihin. Tulen sitten illalla valmiin sapuskan ääreen kun puoliso on jotain tehny.

Vierailija
2/5 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on lepopäivä. Luonnonjugurttia, marjoja, avokadoa, banaania, porkkanamehua, vettä, vihreää teetä, kahvia maidon kanssa. Kaikki muu luomuna paitsi avokado. Ulkoilua, päiväunet, hyvä kirja. Jos lähden iltapäiväkahville läheiseen kahvilaan niin kahvin kanssa joku pieni suklaa. Mukavaa päivää kaikille, tulen illalla lukemaan miten ruoanlaittojen on muilla sujunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee muuta kuin lettuja ip-kah ille.. Eiliseltä on vielä hernekeittoa ja makaronilaatikkoa

Vierailija
4/5 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa. Ei ole ruokaa valmiina, joten tänään teen neljäksi päiväksi. Huomenna en tee, ylihuomenna en tee, enkä lauantaina.

Vierailija
5/5 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin juuri viilin aamupala-lounaaksi. Iltaivällä teen pekonipastakastikkeen. Nam. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä