Lue keskustelun säännöt.
Tekisikö tänään ruokaa vai ei?
Kommentit (5)
Tänään on lepopäivä. Luonnonjugurttia, marjoja, avokadoa, banaania, porkkanamehua, vettä, vihreää teetä, kahvia maidon kanssa. Kaikki muu luomuna paitsi avokado. Ulkoilua, päiväunet, hyvä kirja. Jos lähden iltapäiväkahville läheiseen kahvilaan niin kahvin kanssa joku pieni suklaa. Mukavaa päivää kaikille, tulen illalla lukemaan miten ruoanlaittojen on muilla sujunut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En tee muuta kuin lettuja ip-kah ille.. Eiliseltä on vielä hernekeittoa ja makaronilaatikkoa
Helppoa. Ei ole ruokaa valmiina, joten tänään teen neljäksi päiväksi. Huomenna en tee, ylihuomenna en tee, enkä lauantaina.
Söin juuri viilin aamupala-lounaaksi. Iltaivällä teen pekonipastakastikkeen. Nam.
Mä en ainakaan tee,kun kohta lähen töihin. Tulen sitten illalla valmiin sapuskan ääreen kun puoliso on jotain tehny.