Kamalimmat mahdolliset hääleikit?
Hääparilta tuli ehdoton käsky että ei hääleikkejä. Tietenkään ei siis oikeasti suunnitella niitä, mutta ajateltiin kaasojen ja bestmanien kesken tehdä pientä jäynää ja saada pariskunta hetkeksi luulemaan että on kuitenkin järjestetty jotain. Eli mitkä hääleikit on kaikkein kamalimpia, sellaisia että et ikinä haluaisi niitä hääparina tai vieraana?
Kommentit (91)
En todellakaan suostu mihinkään leikkeihin.
Vtuttaa oikeasti aikuisten juhlissa älyttömät muka hauskat.
Mitäpä jos yllättäisitte itsenne ja kunnioittaisitte hääparin tahtoa.
Päivä on heidän ja ainutkertainen.
Ei hääpari tarvi tärkeänä päivänään mitään jäyniä.
Eli hääpari kieltää mutta te päätätte pilata häät ? Minä kysyin omalta pojalta, kun naimisiin oli menossa, että eihän vain ole mitään leikkejä ei onneksi ollut. Niitä leikkejä ei halua hääpari eikä vieraat, mikä on vaikeinta tajuta ?
Kyllä aika juro ja tylsä aikuinen pitää olla, jos ei kykene edes häissä pientä hetkeä heittäytymään.
Mitä on hääleikit? Päiväkodissa joku nyt-tää-olis-aikuinen -juttu? Varokaa ettei mene pervoiluksi lasten kanssa... Lääkärileikitkin voi johtaa ayytteeseen ja huostaanottoon.
Kaverin ristiäisissä oli vauvan ryöstö ja se oli tosi cringe.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aika juro ja tylsä aikuinen pitää olla, jos ei kykene edes häissä pientä hetkeä heittäytymään.
Sinua ei ole kutsuttu.
Feikkisynnytys olisi hauska. Sillai että kaasolla on muka maha paksuna ja sitten hameen alta vetäistäänkin verinen pakastebroileri joka tarjoillaa hääväelle ateriaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aika juro ja tylsä aikuinen pitää olla, jos ei kykene edes häissä pientä hetkeä heittäytymään.
Mielestäsi siis hääpari ei saa itse päättää häiden ohjelmasta?
Inhottava leikki on sellainen, kun naisvierailta sidotaan silmät ja heidän on arvattava kenen miesvieraan penistä heille tarjotaan suuhun. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aika juro ja tylsä aikuinen pitää olla, jos ei kykene edes häissä pientä hetkeä heittäytymään.
Mielestäsi siis hääpari ei saa itse päättää häiden ohjelmasta?
Olenko sellaista jossain väittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aika juro ja tylsä aikuinen pitää olla, jos ei kykene edes häissä pientä hetkeä heittäytymään.
Mielestäsi siis hääpari ei saa itse päättää häiden ohjelmasta?
Olenko sellaista jossain väittänyt?
Aloituksessa hääpari oli nimenomaan kieltänyt leikit
Ei leikkejä. Piste. Älä pilaa toisten juhlaa, eivät unohda ikinä.
Kyllä se pohjanmalaisten häiden perinteinen morsiamen työstö on kaikkein kauhein leikki.
Olette idi ootteja. Toivottavasti hääpari ei puhu teille enää koskaan.
Oi ettien että....se kenkien nosto🤮
-kumpi teki aloitteen
-kumpi teillä tiskaa
Kumpi ja kampi tappeli,kumpi voitti
Ja sitte se morsiamen ryöstö, äijä lauma hyökkää sukkahousut päässä....ja sulhon pitää keksiä runo jotta morsian vapautetaan.
Älkää jaksako.
Kaikki