Kamalimmat mahdolliset hääleikit?
Hääparilta tuli ehdoton käsky että ei hääleikkejä. Tietenkään ei siis oikeasti suunnitella niitä, mutta ajateltiin kaasojen ja bestmanien kesken tehdä pientä jäynää ja saada pariskunta hetkeksi luulemaan että on kuitenkin järjestetty jotain. Eli mitkä hääleikit on kaikkein kamalimpia, sellaisia että et ikinä haluaisi niitä hääparina tai vieraana?
Kommentit (91)
Ketjusta käy kyllä hyvin taas ilmi miksi Suomi ei menesty maailmalla. Jos häissäkin jokainen haluaa vain painua omaan kuoppaansa ja mököttää siellä, niin ei ole ihme, että kehitystä ja edistystä ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräissä häissä morsiamen ryöstö ei mennyt ihan putkeen.
Morsmaikku ryöstettiin ja vietiin ulos. Sulhon piti (olisi pitänyt) kerätä kolehti vierailta ja "ostaa" morsian takaisin.
Noh...sulhoa ei ilmeisesti kiinnostanut leikki, ja hän lähti parin muun äijän kanssa tupakalle ja oli siellä niin pitkään, että sekä ryöstäjät, että morsian kyllästyivät olemaan ulkona. Tulivat sisälle ja olivat, kuten koko hääväki, todella noloina. Ja tulihan se sulhanenkin viimein sisälle ja oli sitten vaan, että aijaa, ei hän tiennyt, että olisi mitään pitänyt tehdä. Morsian oli tosi kiukkuinen ja varmaan häpeissäänkin.
No, nämä erosivat, oliko parin lapsen jälkeen, max 5v. naimisissa.
Siinäs näet, ei kannata lähtee turhiin leikkeihin, niistä ei ole kuin haittaa.
En ymmärrä tuota vierailta rahan kerjäämistä jonkun leikin yhteydessä. Vaikka kuinka vapaaehtoista onkin.
Olin joskus ikuisuus sitten häissä missä lunnasrahat kerättiin seteleinä sulhasen kadettimiekkaan. Se kävi ihan ohjelmanumerosta. Mutta kuka nykyään ottaa juhliin mukaan käteistä? Vai kerätäänkö kolehti tilisiirtoina?
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta käy kyllä hyvin taas ilmi miksi Suomi ei menesty maailmalla. Jos häissäkin jokainen haluaa vain painua omaan kuoppaansa ja mököttää siellä, niin ei ole ihme, että kehitystä ja edistystä ei tapahdu.
Leikitäänkö maailmalla kenkäleikkiä tai lakanan taittelua? En usko.
Eräissä häissä oli Päivi Räsänen ympärille rakennettu niin nerokas ja hulvaton leikki, että siitä saisi jopa kansainvälisen TV-formaatin. Joten kyllä niitä hauskojakin hääleikkejä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta käy kyllä hyvin taas ilmi miksi Suomi ei menesty maailmalla. Jos häissäkin jokainen haluaa vain painua omaan kuoppaansa ja mököttää siellä, niin ei ole ihme, että kehitystä ja edistystä ei tapahdu.
Leikitäänkö maailmalla kenkäleikkiä tai lakanan taittelua? En usko.
Kyse ei ole nyt sinun uskosta, vaan siitä, että ihmiset kykenevät heittäytymään ja laittamaan itsensä likoon. Se on kaiken menestyksen salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Se on kiva ohjelmanumero, jossa leikinohjaaja pyytää vieraita nousemaan seisomaan vuorollaan.
Ne jotka ovat morsiamen työkavereita
Ne jotka ovat sulhasen lapsuuden ystäviä
Ne jotka ovat panneet morsianta
Ne jotka panneet sulhasen kanssa jne.
Jari Sarasvuolla oli samantyylinen leikki joskus valmennuksissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta käy kyllä hyvin taas ilmi miksi Suomi ei menesty maailmalla. Jos häissäkin jokainen haluaa vain painua omaan kuoppaansa ja mököttää siellä, niin ei ole ihme, että kehitystä ja edistystä ei tapahdu.
Leikitäänkö maailmalla kenkäleikkiä tai lakanan taittelua? En usko.
Kyse ei ole nyt sinun uskosta, vaan siitä, että ihmiset kykenevät heittäytymään ja laittamaan itsensä likoon. Se on kaiken menestyksen salaisuus.
No heittäydytäänkö maailmalla lakanan taittelun pauloihin tai laitetaanko itsensä likoon kenkäleikissä? En edelleenkään usko että niin tapahtuisi. Suomalaisetkin kyllä heittäytyvät ihan spontaanisti kivoihin asioihin, kuten loppuillasta tanssilattialla, eikä siihen vaadita mitään keinotekoisia leikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta käy kyllä hyvin taas ilmi miksi Suomi ei menesty maailmalla. Jos häissäkin jokainen haluaa vain painua omaan kuoppaansa ja mököttää siellä, niin ei ole ihme, että kehitystä ja edistystä ei tapahdu.
Leikitäänkö maailmalla kenkäleikkiä tai lakanan taittelua? En usko.
Kyse ei ole nyt sinun uskosta, vaan siitä, että ihmiset kykenevät heittäytymään ja laittamaan itsensä likoon. Se on kaiken menestyksen salaisuus.
Pah. Ei tuo pidä paikkaansa. Paljon on maita joissa osataan ns. heittäytyä mutta ei ole mainittavaa menestystä. Pönötys kantaa pitkälle.
Suomalaiset ovat niin heikolla itsetunnolla varustettuja, että jos suomalainen kaatuu talvella lenkkipolulla, hän ensimmäiseksi katsoo ettei kukaan vaan nähnyt ja naura hänelle. Vasta sen jälkeen hän tarkistaa mahdolliset vammat. Mitään kykyä heittäytymiseen ja leikittelyyn ei ole, vaan mailaa puristetaan veren maku suussa.
Paljon olisi vielä opittavaa muilta kansoilta ja kulttuureilta.
Kaikista paras mihin olen joutunut: kaaso antaa aiheen ja jokainen, siis jokainen, häävieras antaa aiheesta mikrofoniin jonkun elämänohjeen hääparille. Vieraita oli 120.. paljon muuta sitten kerettykään vaikka oli vissiin suunniteltu ilta täyteen kaikkea hauskaa. Pöytäkunnittain jonossa piti mennä, vaikkakin itseni mukaanlukien asian tola tajuttuaan lähti peräkonttipullolle. Meidät haettiin kovaäänisesti sisään suorittamaan tehtävä.
Tuttujen ja sukulaisten kanssa on kiva jutella ja seurustella, kun taas ventovieraiden kanssa "leikkiminen" ei ole kivaa kenellekään.