Kamalimmat mahdolliset hääleikit?
Hääparilta tuli ehdoton käsky että ei hääleikkejä. Tietenkään ei siis oikeasti suunnitella niitä, mutta ajateltiin kaasojen ja bestmanien kesken tehdä pientä jäynää ja saada pariskunta hetkeksi luulemaan että on kuitenkin järjestetty jotain. Eli mitkä hääleikit on kaikkein kamalimpia, sellaisia että et ikinä haluaisi niitä hääparina tai vieraana?
Kommentit (91)
Onhan ne kaikki hääleikit perseestä. Viksummat väistää tuollaiset.
Kannattaa kokeilla ensiyön oikeutta. Sen voi vaikka huutokaupata häävieraiden kesken ja kaaso saa pottiin vähän vaivanpalkkaa itselleen kun on ilmaiseksi joutunut tekemään paskahommaa joka ei voisi vähempää kiinnosta.
Leikkejä on niin monenlaisia kun on leikkijöitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aika juro ja tylsä aikuinen pitää olla, jos ei kykene edes häissä pientä hetkeä heittäytymään.
Sinua ei ole kutsuttu.
Sinun häihin kutsuttiin poliisit.
Käyttäkää aikanne ja energianne johonkin fiksumpaan. Miksi edes mietitte leikkejä, kun morsiuspari on ne kieltänyt?
Se joku pumppausleikki ainakin, jotenkin niin, että pumpataan ilmapalloa ja näyttää siltä kun sulhanen p*nisi morsianta takaapäin tms.
Hauskat ja nokkelat leikit ovat juuri parhaita illanvietoissa ja juhlissa. Tämä tietysti edellyttää, että vieraana on ihmisiä joilla on terve itsetunto ja kykenevät heittäytymään.
Kukaan ei tainnut oikeasti lukea aloitusta...
Vierailija kirjoitti:
Feikkisynnytys olisi hauska. Sillai että kaasolla on muka maha paksuna ja sitten hameen alta vetäistäänkin verinen pakastebroileri joka tarjoillaa hääväelle ateriaksi.
Savolaisissa häissä kaasolla on aina maha paksuna ilman pakastebroilereitakin. Jopa kylän lampaat on pantu paksuksi.
Täällä on ilmeisesti monta lukutaidotonta... Ei olla järjestämässä mitään leikkejä, koska kunnioitetaan parin toivetta. Tarkoitus on vain saada pari hetkeksi luulemaan että ollaan järjestämässä jotain.
ap
Oli leikkejä tai ei, mutta paras leikki on kuitenkin anopin muilutus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aika juro ja tylsä aikuinen pitää olla, jos ei kykene edes häissä pientä hetkeä heittäytymään.
Mikään ei olekaan sen hauskempaa kuin alkoholittomat häät joissa koitetaan kompensoida puuttuvaa juomatarjoilua niillä typerillä ja erityisesti selvinpäin varsin vaivaannuttavilla ja kiusallisilla leikeillä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ilmeisesti monta lukutaidotonta... Ei olla järjestämässä mitään leikkejä, koska kunnioitetaan parin toivetta. Tarkoitus on vain saada pari hetkeksi luulemaan että ollaan järjestämässä jotain.
ap
Ihan sama minkä leikin (huonoon ja mauttomaan) pilaanne valitsette, ne kun ovat kaikki ihan yhtä paskoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aika juro ja tylsä aikuinen pitää olla, jos ei kykene edes häissä pientä hetkeä heittäytymään.
Ei ne väkisin keksityt kivat leikit oikeasti ole kivoja kenenkään mielestä, mut ne vaan"pitää" olla
Onpas täällä kuivaa porukkaa. Minusta hääleikit ovat usein ihan hauskoja ja ilman niitä juhla olisi tylsä. Sopii varsinkin maalaishäihin, eli luonnon keskellä oleviin hääpaikkoihin. Nuorempana olin suuna päänä järjestämässä sekä leikkimässä. Mokiakin tuli joskus...piti tehdä morsiusparille jäynä hääyöksi, niin tehtiinkin väärään huoneeseen.
Ei ole rumia morsiamia, on vain liian vähän viinaa -leikki on on yllättävän hauska ja toimii niin isommissa kuin pienissäkin häissä.
Mikä olisi häiden ohjelma, jollei hääleikkejä olisi.
Pelkkä rupattelu pöydissä on tylsää, jollei ole oman kaveriporukan tai sukulaisporukan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäkää aikanne ja energianne johonkin fiksumpaan. Miksi edes mietitte leikkejä, kun morsiuspari on ne kieltänyt?
No ap:n mielestä nyt olisi jostain kumman syystä hauskaa ennen häitä feikata että leikkejä olisi tiedossa vaikka morsiuspari ne on kieltänyt eikä siten olla leikkimässä mitään. Mä en näe tässä kusettamisella mitään hauskuusarvoa, hääparilla on varmasti ihan riittävästi mietittävää ja paineita ilman mitään ylimääräistä ja ennenkaikkea täysin tarpeetonta ja turhaa stressaamista, jota ap nyt haluaa huvikseen aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä kuivaa porukkaa. Minusta hääleikit ovat usein ihan hauskoja ja ilman niitä juhla olisi tylsä. Sopii varsinkin maalaishäihin, eli luonnon keskellä oleviin hääpaikkoihin. Nuorempana olin suuna päänä järjestämässä sekä leikkimässä. Mokiakin tuli joskus...piti tehdä morsiusparille jäynä hääyöksi, niin tehtiinkin väärään huoneeseen.
Hääyöjäynien takia ulkopuolisia ei nykyään edes päästetä toisten huoneisiin.
Se kengännostelu leikki ja kun hameen alta kaivetaan sukkanauhaa tai pakotetaan laulamaan jokin laulu.