Mitä vaatetta olet ostanut viimeksi?
Minä ostin tänään 2 pellavahousut, "kunnollisen", eli ei ohut lieru, 1-värisen t-paidan, 2kpl printti t-paidan, 2 rintaliivit ja 3 alushousut ja olkalaukun tai oikeastaan sellaisen kainaloon menevän pussukkalaukun sekä maksihameen ja mekon.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
kirppikseltä? yht.8e
En kirppistele.
Ap
Talvikengät viime syksynä. Kotimaiset, nahkaa, laadukkaat.
Kirppikseltä en ostaisi mitään. Mistä siellä tietää, missä paskassa ne ryysyt on olleet. Kuolleen päällä.
Wranglers-farkut Uhvilta, sekä paketin House-boksereita Prismasta.
minulla oli varaa ostaa ne vaatteet kokonaan, en vain vähän vaatetta (esim. hihaa). ostin kahdet tummansiniset leggingsit.
Uutena muutamat alushousut pari viikkoa sitten. Käytettynä tilasin vintedistä zizzin mekon ja tunikan. Tulevat ihan kohta
kirppikseltä? yht.8e