Ihanaa kun yö alkaa pidentyä
Kommentit (24)
Mä luulin et yöt on aina saman pituisia.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin et yöt on aina saman pituisia.
Yritätkö olla vitsikäs?
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin et yöt on aina saman pituisia.
Niinhän ne onkin. Se on päivä joka lyhenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin et yöt on aina saman pituisia.
Yritätkö olla vitsikäs?
No miten se yö nyt pitenee? Selitä se.
On ihanaa! Näkyy kuu ja tähdetkin taivaalla yön pimeydessä. Syyskuun illat kun on lämmintä ja pimeää, eikä silloin malttaisi mennä nukkumaan lainkaan.
Ei ala. Just geminiltä tarkistin, että täällä aurinko laskee hetkeksi vasta heinäkuun puolessavälissä
Pimennysverhot käyttöön, niin ei haittaa valoisat yöt.
Vierailija kirjoitti:
Samoin . Jo vuosia olen joka kesä odottanut syksyä . 🤣🤣🤣🤣
Onko ahdistunut ja itkuinen olo? Kipuilet ja oireilet etkä saa unta?
Onneksi meillä yötön yö jatkuu heinäkuun loppuun saakka!
Suomen kesän keskikohta on ihan laskettu, se on heinäkuun 20. päivän tienoolla.
Ettekö te osaa käyttää sälekaihtimia ja pimennysverhoja?
Vierailija kirjoitti:
Samoin . Jo vuosia olen joka kesä odottanut syksyä . 🤣🤣🤣🤣
Mitä järkeä?
Vierailija kirjoitti:
Pimennysverhot käyttöön, niin ei haittaa valoisat yöt.
Autisteilla on ne koko vuoden ikkunan edessä.
Ja ap pääsee taas hämärille teilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin et yöt on aina saman pituisia.
Yritätkö olla vitsikäs?
No miten se yö nyt pitenee? Selitä se.
Muijien logiikkaa. Niiden mielestä esim 7-15 työpäivä on paljon lyhyempi kuin 9-17 🤣😆
Kohta? Laita pimennysverhot tai jätesäkit ikkunoihin, niin nukut kuin tukki keskikesälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin . Jo vuosia olen joka kesä odottanut syksyä . 🤣🤣🤣🤣
Onko ahdistunut ja itkuinen olo? Kipuilet ja oireilet etkä saa unta?
Ei ole ahdistunut olo, en ole itkuinen , en kipuile enkä oireile. En vaan tykkää kesästä ,enkä ole ainut. 😁😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te osaa käyttää sälekaihtimia ja pimennysverhoja?
Jospa haistat 💩💩💩💩💩
Samoin . Jo vuosia olen joka kesä odottanut syksyä . 🤣🤣🤣🤣