Kamalimmat mahdolliset hääleikit?
Hääparilta tuli ehdoton käsky että ei hääleikkejä. Tietenkään ei siis oikeasti suunnitella niitä, mutta ajateltiin kaasojen ja bestmanien kesken tehdä pientä jäynää ja saada pariskunta hetkeksi luulemaan että on kuitenkin järjestetty jotain. Eli mitkä hääleikit on kaikkein kamalimpia, sellaisia että et ikinä haluaisi niitä hääparina tai vieraana?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pohjanmalaisten häiden perinteinen morsiamen työstö on kaikkein kauhein leikki.
Olen ollut häissä missä anopit on ryöstetty,
Vierailija kirjoitti:
Inhottava leikki on sellainen, kun naisvierailta sidotaan silmät ja heidän on arvattava kenen miesvieraan penistä heille tarjotaan suuhun. Yök.
Ne tietää nykyään jo että se on mun
Vierailija kirjoitti:
Inhottava leikki on sellainen, kun naisvierailta sidotaan silmät ja heidän on arvattava kenen miesvieraan penistä heille tarjotaan suuhun. Yök.
Leikistä tulee paljon hauskempi kun miesvierailta sidotaan silmät ja sillä aikaa bestman panee kaasoa ja morsianta seurojentalojen eteisessä kun sulhanen on lähetetty etsimään kakkulapiota.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi häiden ohjelma, jollei hääleikkejä olisi.
Pelkkä rupattelu pöydissä on tylsää, jollei ole oman kaveriporukan tai sukulaisporukan kanssa.
Ja jos niitä vanhoja, perinteisiä ja tylsiä hääleikkejä ei halua enää toistella, niin mikäänhän ei estä keksimästä uusia ja hauskoja.
Eräissä häissä morsiamen ryöstö ei mennyt ihan putkeen.
Morsmaikku ryöstettiin ja vietiin ulos. Sulhon piti (olisi pitänyt) kerätä kolehti vierailta ja "ostaa" morsian takaisin.
Noh...sulhoa ei ilmeisesti kiinnostanut leikki, ja hän lähti parin muun äijän kanssa tupakalle ja oli siellä niin pitkään, että sekä ryöstäjät, että morsian kyllästyivät olemaan ulkona. Tulivat sisälle ja olivat, kuten koko hääväki, todella noloina. Ja tulihan se sulhanenkin viimein sisälle ja oli sitten vaan, että aijaa, ei hän tiennyt, että olisi mitään pitänyt tehdä. Morsian oli tosi kiukkuinen ja varmaan häpeissäänkin.
No, nämä erosivat, oliko parin lapsen jälkeen, max 5v. naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi häiden ohjelma, jollei hääleikkejä olisi.
Pelkkä rupattelu pöydissä on tylsää, jollei ole oman kaveriporukan tai sukulaisporukan kanssa.
Ja jos niitä vanhoja, perinteisiä ja tylsiä hääleikkejä ei halua enää toistella, niin mikäänhän ei estä keksimästä uusia ja hauskoja.
Mistään leikistä et saa hauskaa laittamalla toisilleen tuntemattomat ja ventovieraat ihmiset leikkimään sitä keskenään.
Suomalaiset häät eivät juuri hautajaisista eroa. Molemmissa on karjalanpaistia tarjolla ja leikkimistä ei hyvällä katsota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi häiden ohjelma, jollei hääleikkejä olisi.
Pelkkä rupattelu pöydissä on tylsää, jollei ole oman kaveriporukan tai sukulaisporukan kanssa.
Ja jos niitä vanhoja, perinteisiä ja tylsiä hääleikkejä ei halua enää toistella, niin mikäänhän ei estä keksimästä uusia ja hauskoja.
Mistään leikistä et saa hauskaa laittamalla toisilleen tuntemattomat ja ventovieraat ihmiset leikkimään sitä keskenään.
No ei varmasti kun keskiverto suomalainen on häissäkin kuin perseeseen ammuttu karhu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi häiden ohjelma, jollei hääleikkejä olisi.
Pelkkä rupattelu pöydissä on tylsää, jollei ole oman kaveriporukan tai sukulaisporukan kanssa.
Musiikkia, puheita, syömistä, tanssia, seurustelua. Paljon mukavampaa ohjelmaa kuin mitkään puhki kuluneet leikit.
Kuka tahansa selväpäinen häävieras vaihtaisi ne kännisten bestmanin ja appiukon puheet vaikka Kimblen pelaamiseen.
Annetaan yli 5-kymppisten naisvieraiden valita itselleen mieleiset miehet bestmanien ja vieraiden joukosta. Sitten valitaan pari, joka suutelee kaikkein intohimoisimmin. Voittajaparin valitsee tietenkin hääpari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi häiden ohjelma, jollei hääleikkejä olisi.
Pelkkä rupattelu pöydissä on tylsää, jollei ole oman kaveriporukan tai sukulaisporukan kanssa.
Musiikkia, puheita, syömistä, tanssia, seurustelua. Paljon mukavampaa ohjelmaa kuin mitkään puhki kuluneet leikit.
Ai nyt ne toisilleen tuntemattomat ja ventovieraat ihmiset seurustelisivat keskenään, mutta eivät kykene leikkimään ja heittäytymään?
Vierailija kirjoitti:
Feikkisynnytys olisi hauska. Sillai että kaasolla on muka maha paksuna ja sitten hameen alta vetäistäänkin verinen pakastebroileri joka tarjoillaa hääväelle ateriaksi.
Ja just tällaisten takia kiitos ei. Vaikka minulla loistava huumorintaju onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi häiden ohjelma, jollei hääleikkejä olisi.
Pelkkä rupattelu pöydissä on tylsää, jollei ole oman kaveriporukan tai sukulaisporukan kanssa.
Ja jos niitä vanhoja, perinteisiä ja tylsiä hääleikkejä ei halua enää toistella, niin mikäänhän ei estä keksimästä uusia ja hauskoja.
Mistään leikistä et saa hauskaa laittamalla toisilleen tuntemattomat ja ventovieraat ihmiset leikkimään sitä keskenään.
Sä et vaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ilmeisesti monta lukutaidotonta... Ei olla järjestämässä mitään leikkejä, koska kunnioitetaan parin toivetta. Tarkoitus on vain saada pari hetkeksi luulemaan että ollaan järjestämässä jotain.
ap
Leikkihän sekin on. Vaikka oletkin ylipirteä jne jne niin anna nyt saatana olla jo. Ei ne kaipaa mitään, vaikka se sinun mielestä alkuun voi hauskaa ollakin.
Hääleikit kuuluvat häihin kuin manteli joulupuuroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi häiden ohjelma, jollei hääleikkejä olisi.
Pelkkä rupattelu pöydissä on tylsää, jollei ole oman kaveriporukan tai sukulaisporukan kanssa.
Ja jos niitä vanhoja, perinteisiä ja tylsiä hääleikkejä ei halua enää toistella, niin mikäänhän ei estä keksimästä uusia ja hauskoja.
Mistään leikistä et saa hauskaa laittamalla toisilleen tuntemattomat ja ventovieraat ihmiset leikkimään sitä keskenään.
Sä et vaan osaa.
Miksi pitäisi kun ei kiinnosta. Epäkiinnostava pääsääntöisesti ei myöskään ole hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi häiden ohjelma, jollei hääleikkejä olisi.
Pelkkä rupattelu pöydissä on tylsää, jollei ole oman kaveriporukan tai sukulaisporukan kanssa.
Musiikkia, puheita, syömistä, tanssia, seurustelua. Paljon mukavampaa ohjelmaa kuin mitkään puhki kuluneet leikit.
Ai nyt ne toisilleen tuntemattomat ja ventovieraat ihmiset seurustelisivat keskenään, mutta eivät kykene leikkimään ja heittäytymään?
Eipä ollut minun kommenttini johon nyt vastasit.
- se joka alunperin mainitsi ventovieraista ja tuntemattomista leikkimässä
Laittakaas eurokossu palkinnoksi sille kuka imitoi Huutokauppakeisaria parhaiten. Saatte niin hauskat ja ratkiriemukkaat häät, jotta kaikki vieraat nauravat maha kippurassa vielä senkin jälkeen kun hääparikin on jo vuoden jälkeen eronnut.