Lilin hiukset
taitaa olla aidon väriset viimeisimmässä isänpäiväkuvassa.
Kertokaa edes syy ennen kuin poistatatte ketjun että miksi näistä ei saa enää palstalla hiiskuakaan.
Kommentit (4)
Edelleen epäilen, ettei koko Liliä ole olemassakaan! Uskon vasta, jos tulevat nyt heinäkuussa Englantiin ja Lili kunnolla näyttäytyy!
Vierailija kirjoitti:
Edelleen epäilen, ettei koko Liliä ole olemassakaan! Uskon vasta, jos tulevat nyt heinäkuussa Englantiin ja Lili kunnolla näyttäytyy!
Epäilen minäkin.
Enkä usko edes että nuo tulevat paitsi Harry.
Eikä Charles ota riskiä että on seuraavaksi netflixissä.
Mutta onhan tätäkin episodia hauska seurata.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä nyt jumitat jossain Lilissä, pässi? Elä omaa elämääsi tai rakenna sellainen, reppana.
Bäääbäää sulle.
Mitä sä nyt jumitat jossain Lilissä, pässi? Elä omaa elämääsi tai rakenna sellainen, reppana.